Saai!
donderdag 29 oktober 2009 om 12:52
donderdag 29 oktober 2009 om 21:21
Heb me trouwens op het register van bel me niet geregisteerd. Wordt nooit (nou ja een keer per jaar) gebeld om ergens lid van te worden, naar over te stappen. Nou ja het bekende call center werk dus. Word ik dus zelden door gebeld. Maar deze week (inclus vandaag dus) 2 keer door zelfde bedrijf. En ik haat het. Ik bel zelf wel als ik iets wil weten en nog goedkoper: ik zoek het zelf wel op op internet. Dus het bel me niet register ingeschakeld en als het meezit ben ik over een maandje helemaal vrij van dit soort telefoontjes.
donderdag 29 oktober 2009 om 21:42
Een paar jaar geleden vond ik het nog leuk, vooral als ze iets van boeken probeerden aan te smeren: eerst het hele verhaal aanhoren en pas op het einde zeggen "sorry, ik ben niet ijslands...." of de telefoon/mobiel aanbieders vragen stellen over telefoontjes naar NL enzo....Weten ze vaak het antwoord niet op (en als ze het wel weten en de aanbieding is goed, stap ik wel over hoor).
Het is inderdaad irritant.
Het is inderdaad irritant.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 29 oktober 2009 om 23:18
quote:snjokorn schreef op 29 oktober 2009 @ 21:42:
Een paar jaar geleden vond ik het nog leuk, vooral als ze iets van boeken probeerden aan te smeren: eerst het hele verhaal aanhoren en pas op het einde zeggen "sorry, ik ben niet ijslands...." hoor).
.You are evil
Een paar jaar geleden vond ik het nog leuk, vooral als ze iets van boeken probeerden aan te smeren: eerst het hele verhaal aanhoren en pas op het einde zeggen "sorry, ik ben niet ijslands...." hoor).
.You are evil
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 29 oktober 2009 om 23:20
vrijdag 30 oktober 2009 om 07:52
quote:Lys schreef op 29 oktober 2009 @ 23:20:
Oh, en het was niets aan vanavond natuurlijk, heb niet genoten, het eten was verschrikkelijk, de gesprekken ook, we hebben niet één keer gelachen.
Zelfs niet geglimlacht...
Het was zeg maar... eh... best saai.Jeetje Lys, dat je je avond daarvoor hebt opgeofferd. You're a saint.
Oh, en het was niets aan vanavond natuurlijk, heb niet genoten, het eten was verschrikkelijk, de gesprekken ook, we hebben niet één keer gelachen.
Zelfs niet geglimlacht...
Het was zeg maar... eh... best saai.Jeetje Lys, dat je je avond daarvoor hebt opgeofferd. You're a saint.
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 30 oktober 2009 om 09:51
vrijdag 30 oktober 2009 om 12:39