Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Ik ga zo saai weer naar m'n werk. Handwerkavond (als m'n collega niet zou komen dan zou ik gaan breien, nu gaan we kerstkaarten maken ;o)...)
quote:Dushi74 schreef op 19 januari 2010 @ 20:37:

Ziet er gezellig saai uit Snjookje je boerderieIs ook mega saai.
saaai boerderij met saai plaatje gelukt snokorn
quote:steph schreef op 19 januari 2010 @ 20:29:

Ik ga saai 71graden noord kijken. tot later

Snjookie je hebt saaie meel.Da's ver boven de poolcirkel. Brrrrrrrr
Veel handwerkplezier Snjookje, hou het saai he. Saaie kaartenmaken, saai drinken drinken en saaie gesprekken houden anders krijg je strafpunten
saai slapen zo !!
Jemig wat saai allemaal.

Snjookie, kerst is net geweest. Maak eens wat saais origineel, sokken bv.
Ik ga ook lekker slapen, trusten saaie elfenmaisjes!!!
Saai slapen elfenmaisje!

Snjokorm, je boerderij is giga saai.
Zo, jullie liggen al op 1 oor (zou ik ook saai moeten doen). Heb vanavond 8 kerstkaarten gemaakt met m'n collega....

Ik had bij de action van die knip-uit-en-plak-op kaartenboeken gekocht net voor de kerst maar toen hadden we onze kerstkaarten al bijna af. Het was al de bedoeling dat deze voor dit jaar zouden zijn.

Toen ik saai vroeg of er weer een handwerkavond zou komen kreeg ik te horen dat ik in plaats van saai breien ook best wel kerstkaarten mocht gaan maken. Ik luister dus gewoon heel saai, heel braaf..... (mijn collega en ik zijn sowieso de clowns van het ziekenhuis hoor, we zijn wel wat gewend).
We hebben onder andere gepraat over de kostuums voor carnaval ....
weer een saaie dag gehad.

heb nog visjes erbij gekocht,dierenwinkel gaat verhuizen en dus bijna alles voor 50% uitverkoop.vanavond saai naar school geweest.

morgen komt er een 4benig groot,harig,reuze lief saai beest logeren voor 2daagjes.

snjo saai hoor kerstkaarten maken...

steph suc6 met je saaie plekjes.

doesssie en misty zijn ook saai.

nu saai mn bed in.
Steph gaat slapen maar eerst saai plekjes met een ontstekingsremmer insmeren (leuk zit er eentje op de rug die zo zit dat ik er niet bij kan en lief nog niet thuis is...). Ieder apart, heb er maar 21 (wist ik niet).

Slaap ze saai.
Saai hoor Desteny: visjes kopen met korting.

Steph moet saai smeren. Heb je lekker saai geslapen vannacht?
Desteny: is het binnenkort niet weer examentijd?? (of is mijn ingebouwde kalender van slag?)
Snjookie, het was echt saai. eerst een nachtmerrie zodat Lief me moest wakker maken. Daarna heerlijk saai geslapen.

Zo nu eerst eten dan saai vergaderen, saai gastles voor morgen voorbereiden pfffffffff. Het ergste Lief heeft een bonus gekregen wegens goed geleverd (hij moet er wel voor werken) werk en gaan we saai een home-cinema ding kopen. Kan het saaier.
Home-cinema: het toppunt van saai... (leuk om zo iets te kopen van een bonus).
Grrr, kom met een lang gezicht van de saaie vergadering. Even nagebabbeld met iemand die iets wilde weten, maar daar helemaal niets mee te maken had. Wat een k*twijf, en echt ook nog eens saai.
quote:snjokorn schreef op 20 januari 2010 @ 07:59:

Desteny: is het binnenkort niet weer examentijd?? (of is mijn ingebouwde kalender van slag?)

ja en nee, ik moet het nog aanvragen,maar wacht nog ff.

mn hoofd staat er nog niet naar.
quote:steph schreef op 20 januari 2010 @ 13:11:

Grrr, kom met een lang gezicht van de saaie vergadering. Even nagebabbeld met iemand die iets wilde weten, maar daar helemaal niets mee te maken had. Wat een k*twijf, en echt ook nog eens saai.

gewoon toch wel gezegt dat ze dr niks mee te maken heeft,of ontwijkend antwoorden en dan " fijn"over iets anders gaan praten?

ik had gisteren ook nog zo iets.

iemand belde mij vanuit zn functie om info.(hobbiematig,ook voor mij)

aangezien ik die niet hoef te geven en hier ook geen behoefte aan had (om precies te zijn,gaat um geen ruk aan) heb ik leuk onbenullig gebabbeld en lekker niks los gelaten...hij dus 30 min verder en nog niks te weten gekomen...hihihi.saai he???

en dan op ut laatst nog tegen um gezegt hebben;nou ik hoor je nog wel eens he???ik vraag me af,zou hij zich nou niet afvragen van wat hij nou te weten is gekomen?niks nl...hahaha
Desteny, helaas heeft zij er ook in verre mate iets mee te maken.

Wijk moet op de schop, wijkgebouw moet weg komt school voor *kuch* medelanders voor in de plaats want alles moet daar eigenlijk voor wijken terwijl er al een school staat. Dit is bep. door mensen achter hun buro die hier niet wonen..........Saaie engerds dus.

Sorry moest verhaal kwijt.

Desteny, heerlijk als ik je verhaal lees saaierd.
Saaie verhalen zeg. Zou ook de tactiek van Deztunnie aangehouden hebben. Ben sowieso al niet van die mensen die hun neus overal in steken als ze er niets mee te maken hebben. Dus die stuur ik ook op zoektocht het "weiland" in. Maw, info waar je geen moer mee kunt en vooral vrolijk over iets anders praten.

Saai, net even een stukje grond virtueel bewerkt. Via farmville Nog geen idee of ik daar mee door kan gaan hoor. Vertik het namelijk om punten te kopen met echt geld. Maar heb al groentes kunnen oogsten en groentes gepland dus die kan ik saai morgen oogsten.

Steph saai dat je een nachtmerrie had. En 21 plekjes om in te smeren is nog saaier.

Kerstkaarten maken is niet saai. Wel handig om daar nu alvast mee te beginnen.

Deztunnie wat leuk dat je een nieuwe logee krijgt. Aai hem maar van me en veel plezier met de extra gekochte visjes.
Dushi: wat saai (wil je m'n buuf worden???).

Je verdient geld met het oogsten van je saaie gewassen en als je buren krijgt, geven die jou kadootjes (en jij hen natuurlijk) en, en,en... De bomen kun je ook oogsten en de beesten "oogst" je ook. Krijg je allemaal geld voor. En als je goed je best doet, krijg je saaie vaantjes en dan ga je een level hoger en dan krijg je money(papier) ..............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven