Schaduwnapraat.

24-06-2017 12:23 1201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!

Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.

Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling! :devil:
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
_Inkie_ schreef:
24-06-2017 20:50
Geef mij nu je angst, best goed vond ik ;-))
Jij kijkt ook! :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tis echt niet meer te lezen met die quotes en berichten die door elkaar staan he...
Wanneer is dat begonnen? Was toch niet vanaf het begin?

(en echt, top dat er echt een volle minuut moet zitten tussen het plaatsen van twee berichten)
668, the neighbour of the Beast
Dat operamens trek ik wel heel slecht trouwens.
Even geheel off topic maar moet ik aan denken door de opmerking in de OP over die bruiloften, ik moet morgen naar het meest belachelijke familiefeestje ooit.

Iemand die al járen in de ziektewet, WAO of weet ik wat zit en nu een feestje geeft omdat hij, jawel, met pensioen gaat. :moon:
Ik kan het normale topic niet vinden, dus dan maar hier. De mods zijn van het padje af geraakt.
_Inkie_ schreef:
24-06-2017 20:52
Ik kijk eigenlijk nooit naar dit soort programma's maar dit is al de 2e keer dat ik hier blijf hangen.
Ja ik kijk ook Nouschi, (dit bericht sprong naar boven. (6) )
-Kittens- schreef:
24-06-2017 20:54
😱
Eerst werd ik er mee geconfronteerd op Napraat (linkje niet aangeklikt) en vlak daarna keek ik een heel intelligente film waar hij ook (te veel) in voor kwam.
Helaas maakte ik de fout mijn vingers in mijn oren te stoppen bij hoeba hop, dus dat zet zoon nu te pas en te onpas op.
:rofl:
-Kittens- schreef:
😱
Eerst werd ik er mee geconfronteerd op Napraat (linkje niet aangeklikt) en vlak daarna keek ik een heel intelligente film waar hij ook (te veel) in voor kwam.
Helaas maakte ik de fout mijn vingers in mijn oren te stoppen bij hoeba hop, dus dat zet zoon nu te pas en te onpas op.
Een film met Dennie Christian? Klinkt goed.
FiIee schreef:
24-06-2017 21:01
Ik kan het normale topic niet vinden, dus dan maar hier. De mods zijn van het padje af geraakt.

Waren ze dat nog niet dan?
Nouschi schreef:
24-06-2017 20:45
Hoezo dan? :blond:
Geen idee! Manier van schrijven of binnenvallen in een topic?
Life is short. Eat dessert first.
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 21:03
:rofl:
Ja lach maar! Op één of andere manier is het toch jouw shuld, want jij begon!
-Kittens- schreef:
😱
Bedenk een beschamend dansje met een rustig doch herkenbaar intro dansje op hoebahop.
Zet jezelf een paar keer enorm voor aap in besloten kring.
Doe het rustige en herkenbare intro eens op het schoolplein / in de voetbalkantine.
En hop is de hoeba.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nouschi schreef:
24-06-2017 20:57
Dat operamens trek ik wel heel slecht trouwens.
Oh gut ze gaat Adele zingen. :popcorn:
Slecht hè!
Skull schreef:
24-06-2017 21:04
Een film met Dennie Christian? Klinkt goed.
Ron Goossens Low Budget Stuntman
Nouschi schreef:
24-06-2017 21:10
Slecht hè!
ja :-(
feow schreef:
24-06-2017 21:07
Bedenk een beschamend dansje met een rustig doch herkenbaar intro dansje op hoebahop.
Zet jezelf een paar keer enorm voor aap in besloten kring.
Doe het rustige en herkenbare intro eens op het schoolplein / in de voetbalkantine.
En hop is de hoeba.
Werkt super zoiets ja. Er mee dreigen is al genoeg.
Maar meestal bewaar ik dat soort dreigementen even. Niet dat ik te beroerd ben ze uit te voeren hoor.
-Kittens- schreef:
24-06-2017 21:10
Ron Goossens Low Budget Stuntman
Ken ik niet maar ziet eruit als een film die ik wel lachen vind. Henri van Loon is grappig.
Ik heb me kapot gelachen met hoeba hoeba hop.
Ja, ik kijk ook.

Hallo allemaal.

Eten: asperges
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Oeh lekkah, ik wil ook asperges!

Hier maaltijdsalade met brie en walnoten.
Correctie; Henry.
Gatti schreef:
24-06-2017 21:18
Ik heb me kapot gelachen met hoeba hoeba hop.

Ik heb sowieso een zwak voor Kenny sinds de Ziggo vorig jaar. Het was alleen al goud waard om mijn toen vijftienjarige dochter vol overgave te zien en horen meebleren met 'Parijs' :love:
Ik snap dit topic nog niet helemaal. Gehaktpita van Lidl (want afgeprijsd) met sla en nu een lekkere cola light, uit een goed jaar.
Ik kijk 24 Kitchen, maar dat is meer voor het achtergrondgevoel.
En ik haat alles. Vooral de folietjes om vaatwastabletten.
vrouwjagersma schreef:
24-06-2017 21:24
Ik snap dit topic nog niet helemaal. Gehaktpita van Lidl (want afgeprijsd) met sla en nu een lekkere cola light, uit een goed jaar.
Ik kijk 24 Kitchen, maar dat is meer voor het achtergrondgevoel.
Je doet het helemaal goed! :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven