Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 24 juni 2017 om 20:54
zaterdag 24 juni 2017 om 20:58
Even geheel off topic maar moet ik aan denken door de opmerking in de OP over die bruiloften, ik moet morgen naar het meest belachelijke familiefeestje ooit.
Iemand die al járen in de ziektewet, WAO of weet ik wat zit en nu een feestje geeft omdat hij, jawel, met pensioen gaat.
Iemand die al járen in de ziektewet, WAO of weet ik wat zit en nu een feestje geeft omdat hij, jawel, met pensioen gaat.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 24 juni 2017 om 21:03
-Kittens- schreef: ↑24-06-2017 20:54
Eerst werd ik er mee geconfronteerd op Napraat (linkje niet aangeklikt) en vlak daarna keek ik een heel intelligente film waar hij ook (te veel) in voor kwam.
Helaas maakte ik de fout mijn vingers in mijn oren te stoppen bij hoeba hop, dus dat zet zoon nu te pas en te onpas op.
zaterdag 24 juni 2017 om 21:04
Een film met Dennie Christian? Klinkt goed.-Kittens- schreef: ↑24-06-2017 20:54
Eerst werd ik er mee geconfronteerd op Napraat (linkje niet aangeklikt) en vlak daarna keek ik een heel intelligente film waar hij ook (te veel) in voor kwam.
Helaas maakte ik de fout mijn vingers in mijn oren te stoppen bij hoeba hop, dus dat zet zoon nu te pas en te onpas op.
zaterdag 24 juni 2017 om 21:06
Ja lach maar! Op één of andere manier is het toch jouw shuld, want jij begon!
zaterdag 24 juni 2017 om 21:07
Bedenk een beschamend dansje met een rustig doch herkenbaar intro dansje op hoebahop.-Kittens- schreef: ↑24-06-2017 20:54
Zet jezelf een paar keer enorm voor aap in besloten kring.
Doe het rustige en herkenbare intro eens op het schoolplein / in de voetbalkantine.
En hop is de hoeba.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 24 juni 2017 om 21:13
Werkt super zoiets ja. Er mee dreigen is al genoeg.
Maar meestal bewaar ik dat soort dreigementen even. Niet dat ik te beroerd ben ze uit te voeren hoor.
zaterdag 24 juni 2017 om 21:27
Je doet het helemaal goed!vrouwjagersma schreef: ↑24-06-2017 21:24Ik snap dit topic nog niet helemaal. Gehaktpita van Lidl (want afgeprijsd) met sla en nu een lekkere cola light, uit een goed jaar.
Ik kijk 24 Kitchen, maar dat is meer voor het achtergrondgevoel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!