Schaduwnapraat.
zaterdag 24 juni 2017 om 12:23
Alles wat bloedirritant in het napraattopic is, mag hier!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
Wat heb je gegeten? Naar welke afschuwelijke bruiloft moet je? Welke muzieklinkjes vind jij leuk (Prince?) etc.etc.
Ik vergeet het belangrijkste, let een beetje op je spelling!
nouschi wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:08
16.95% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 24 juni 2017 om 21:28
Voor iemand die het topic niet snapt stap je best wel leuk invrouwjagersma schreef: ↑24-06-2017 21:24Ik snap dit topic nog niet helemaal. Gehaktpita van Lidl (want afgeprijsd) met sla en nu een lekkere cola light, uit een goed jaar.
Ik kijk 24 Kitchen, maar dat is meer voor het achtergrondgevoel.
Ik baal ervan dat we 24 kitchen hier niet kunnen ontvangen. In het RMD huis indertijd hadden ze het wel, dat was altijd dikke pret.
zaterdag 24 juni 2017 om 21:29
Het is echt meesterlijk. Ze hebben een programma waar vooraf een waarschuwing voor taalgebruik bij moet, omdat de presentator een grofgebekte malloot is. En anders is er altijd nog Jamie Oliver.Lady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 21:28Voor iemand die het topic niet snapt stap je best wel leuk in
Ik baal ervan dat we 24 kitchen hier niet kunnen ontvangen. In het RMD huis indertijd hadden ze het wel, dat was altijd dikke pret.
zaterdag 24 juni 2017 om 21:31
Oh ja die grofgebekte malloot, hoe heet ie ook weer. Die was hier op SBS ook een tijdje een tophit. Dochter en ik lagen elke keer weer strijk om die man.vrouwjagersma schreef: ↑24-06-2017 21:29Het is echt meesterlijk. Ze hebben een programma waar vooraf een waarschuwing voor taalgebruik bij moet, omdat de presentator een grofgebekte malloot is. En anders is er altijd nog Jamie Oliver.
zaterdag 24 juni 2017 om 22:51
Ja, ik ook! Verpest een hele maaltijd.
zaterdag 24 juni 2017 om 23:12
Bij ons ook zo. Ik mag het nergens in gooien.Lady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 22:49Zeepsmaak zeker? Schijnt erfelijk bepaald te zijn, of je koriander naar zeep vindt smaken. Ik vind van niet, maar mijn man vindt van wel.