Schapenvacht nat geregend.
zondag 25 mei 2014 om 14:04
Hallo allemaal.
Ik had gisteren middag even mijn schapenvacht buiten gelegd om even te luchten. Maar het ging regenen en ik was de schapenvacht inmiddels al weer helemaal vergeten.
Toen ik zag dat dat ding in de regen lag heb ik hem snel onder de overkapping gelegd. Is het erg dat hij helemaal nat is geregend? Hij heeft de hele nacht onder de overkapping gelegen, en staat nu weer in de zon, maar hij is nog steeds kletsnat... Tips?
Ik had gisteren middag even mijn schapenvacht buiten gelegd om even te luchten. Maar het ging regenen en ik was de schapenvacht inmiddels al weer helemaal vergeten.
Toen ik zag dat dat ding in de regen lag heb ik hem snel onder de overkapping gelegd. Is het erg dat hij helemaal nat is geregend? Hij heeft de hele nacht onder de overkapping gelegen, en staat nu weer in de zon, maar hij is nog steeds kletsnat... Tips?
zondag 25 mei 2014 om 18:13
quote:Biebeliee schreef op 25 mei 2014 @ 14:46:
Gewoon laten drogen. Een schaap loopt ook wel eens buiten in de regen.
Maar dan leeft hij nog dat is wel anders dan de vacht van een dood schaap. Wordt de huid gevoed van binnenuit.
Ik zou zo'n vacht trouwens ook niet buiten in de zon leggen dan droogt hij uit.
Gewoon laten drogen. Een schaap loopt ook wel eens buiten in de regen.
Maar dan leeft hij nog dat is wel anders dan de vacht van een dood schaap. Wordt de huid gevoed van binnenuit.
zondag 25 mei 2014 om 18:52
quote:sugarmiss schreef op 25 mei 2014 @ 18:13:
[...]
Haar (wol) is altijd dood.
Ze kan rustig de vacht met de wolkant naar boven aan de zon laten drogen,
[...]
Haar (wol) is altijd dood.
Ze kan rustig de vacht met de wolkant naar boven aan de zon laten drogen,