Sinterklaas surprise gedicht
woensdag 28 november 2018 om 19:43
!!!HELP NEEEEDED!!!
Ik moet voor morgenavond een sinterklaasgedichtje voor de surprise hebben en ik heb dus iemand die ik totaal niet ken! Heeft iemand ideeën? ik heb ook al op facebook gezocht maar diegene heeft alles prive staan waardoor ik nieteens weet wat zijn hobby's zijn... iemand een leuk gedichtje voor een onbekende met de naam Joel? THANKSSS <3
Ik moet voor morgenavond een sinterklaasgedichtje voor de surprise hebben en ik heb dus iemand die ik totaal niet ken! Heeft iemand ideeën? ik heb ook al op facebook gezocht maar diegene heeft alles prive staan waardoor ik nieteens weet wat zijn hobby's zijn... iemand een leuk gedichtje voor een onbekende met de naam Joel? THANKSSS <3
woensdag 28 november 2018 om 20:00
gizzmo-returns schreef: ↑28-11-2018 19:59En kom na deze stinkende meuk
Snel langs voor een goeie neuk
woensdag 28 november 2018 om 20:00
Deze is leuk, thanks!_Aphia_ schreef: ↑28-11-2018 19:59Lieve Joel,
Sint zat te denken
wat hij jou zou schenken.
Want, o dikke vette pech
de pagina met J was weg!
Toen Piet aan warme chocomel nipte
Stootte hij de beker om en flipte.
Wat een vlekken op het boek
Hij schrok zo, de ratio was zoek
En van de weersomstuit
Rukte hij dus de pagina's H tot J eruit.
Ach jee , nu had de Sint geen idee
Waar maak je jou blij mee?
Gelukkig is iedere man altijd tevree
Met spullen voor in de douche, naast de plee
En weet, je bent een kind
Door Sint bemind!
Madrid, 29 november
woensdag 28 november 2018 om 20:12
Sinterklaas vieren met collega's vind ik al vrij bijzonder. Maar dan ook nog met collega's die je in het geheel niet kent?!?!
Bizar. En dat is verplicht (of op zijn minst sociaal wenselijk) om daaraan mee te doen?
(Ik ben dol op Sinterklaas. En op gedichten en surprises. Maar wel met familie en evt vrienden. Toch niet met volslagen onbekenden? Wie verzint zoiets?)
Bizar. En dat is verplicht (of op zijn minst sociaal wenselijk) om daaraan mee te doen?
(Ik ben dol op Sinterklaas. En op gedichten en surprises. Maar wel met familie en evt vrienden. Toch niet met volslagen onbekenden? Wie verzint zoiets?)
woensdag 28 november 2018 om 20:14
Verplicht is het niet, maar we hebben nog andere locaties en deze collega's zijn ook uitgenodigd.appeltjesgroen schreef: ↑28-11-2018 20:12Sinterklaas vieren met collega's vind ik al vrij bijzonder. Maar dan ook nog met collega's die je in het geheel niet kent?!?!
woensdag 28 november 2018 om 20:35
Ik vind deze echt geweldigpos1980 schreef: ↑28-11-2018 19:56Sint zat te denken wat hij Joel zou schenken
Een letter, een borstplaat of een prent?
O wacht eens Joel is een echte metrovent
Hij geeft zichzelf vaak onder de douche een veeg
Maar wat zag sint nu: zijn washand is leeg
Daarom dit geurende cadeau
Smeer je er lekker mee in of zeau
Ik moet morgen ook maar eens aan mijn gedicht beginnen
Silence is golden. Duct tape is silver.