Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
twilight84 schreef:
21-09-2019 16:24
Stom forum, heb tig pogingen gedaan tot pb, maar helaas :( Lukt me niet.
Ga ik het proberen om WP een pb te sturen.
Blijkt straks dat hij pb uitgezet heeft wegens grote stroom pb 's :rofl:

Het werkt wel bijzonder, pb. Ik heb al weken een 1 bij mijn envelopje staan. Maar was niks. Nu had ik dus vanmorgen een nieuwe pb maar nog steeds maar 1 bij envelopje staan.
Oudblond had het hier aangekondigd dus keek ik maar anders had ik niet gekeken.
Westerpaviljoen schreef:
21-09-2019 13:52
Ik wil ook een PB! Maakt me niet uit van wie-:)
Lukt maar niet...
Maar wel fijn dat er iig mensen zijn die het geprobeerd hebben.

Hier zal je het mee moeten doen, ben ik bang.

Geniet van je vakantie! Ff ontspannen en tijd met je liefste mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan het forum hoor niet aan mijn instellingen....
Westerpaviljoen schreef:
21-09-2019 17:35
Ligt aan het forum hoor niet aan mijn instellingen....
Wat nog wel eens wil helpen..
Dat jij eerst een pb stuurt. Dan kan het ineens wel.

Dus stuur diegene waar je graag een pb wilt hebben een letter of emoticon en wie weet.. ;-))
Alle reacties Link kopieren
benmamma schreef:
21-09-2019 19:24
Wat nog wel eens wil helpen..
Dat jij eerst een pb stuurt. Dan kan het ineens wel.

Dus stuur diegene waar je graag een pb wilt hebben een letter of emoticon en wie weet.. ;-))
Ik wil van iedereen

Ik ben een attention whore
Westerpaviljoen schreef:
21-09-2019 20:47
Ik wil van iedereen

Ik ben een attention whore
Heerlijk hoe open en eerlijk je hierover bent!
Alle reacties Link kopieren
benmamma schreef:
21-09-2019 20:54
Heerlijk hoe open en eerlijk je hierover bent!
Ik ben trots o mijn slet-zijn:-)
Alle reacties Link kopieren
"Sommige gebruikers kunnen niet worden toegevoegd, aangezien ze niet de rechten hebben om privéberichten te lezen."

Dit vertelde het forum me toen ik een pb probeerde te sturen?!? Ik wist dat je pb's ontvangen uit kunt zetten; bedoelen ze dat?
Alle reacties Link kopieren
Anyway, fijne dag allemaal! Het ziet er lekker uit buiten, en wie weet hoe lang het duurt voor er weer een zonnige zondag is.
Leuk dat je meeschrijft benmamma! Zelf ben ik geen fervente schrijver. Dat lukt me niet zo.

En yay voor het heksje! Wat een fijn nieuws!

Dit is het enige wat ik me herinner gisteren of eergisteren gelezen te hebben.
Ik ga ook maar niet terug lezen, want dan voel ik me verplicht om op iedereen te reageren en dan haak ik weer af.
Schrijven is zeg maar niet echt mijn ding. En laat ik nu huiswerk hebben waarbij ik een metafoor moet schrijven :'( . Inspiratie heb ik wel hoor, maar het ook daadwerkelijk op papier (pc) krijgen....
Dus heb i.p.v. mijn huiswerk te maken, mijn mannen geholpen met hun huiswerk vandaag.
En even in de zon gezeten natuurlijk!
Wat een heerlijk weekend zeg, wat het weer betreft.
Dank je Kittens.
Je hebt iig een fijn weekend gehad. Nu het schrijven nog ;-D

Hier een rustige dag. Best lekker.
Oudblond.. Je hebt pb.

Sorry WP.. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit topic 21 moeten openen voordat ik begreep dat ik de instellingen had gewijzigd en de laatste postst nu voorman staan i.p.v. achteraan...
Westerpaviljoen schreef:
23-09-2019 12:05
Ik heb dit topic 21 moeten openen voordat ik begreep dat ik de instellingen had gewijzigd en de laatste postst nu voorman staan i.p.v. achteraan...
Je zit iig goed in de vakantiemodus! Goed bezig ;-D
Alle reacties Link kopieren
benmamma schreef:
22-09-2019 19:21
Oudblond.. Je hebt pb.

Sorry WP.. ;-D
Helemaal goed liefke!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Katje: Hoe gaat het metafoorgewijs? Als je wil dat iemand naleest, geef maar een gil!

ik had vandaag weer zo'n leuke tijd voor de klas. Het is mooi om die groepsdynamiek te zien. En intussen heb ik hun vertrouwen en willen ze het niet alleen voor zichzelf, maar ook voor mij 'goed' doen en spreken ze elkaar aan op nalatigheden: 'Zeg, ik vind het niet leuk dat jij de opdracht niet op tijd ingediend hebt. Dat vertraagt de hele groep!'. En toen volgde er een pingpong aan argumenten waarna de 'schuldige' excuses aan zijn medeleerlingen aanbood. Leermomentje!
Als ik niet wist dat de bureaucratie binnen het onderwijs zo rigide is (en ik weet dat ik daar gillend gek van word), zou ik serieus overwegen om een switch te maken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Wat tof van je klas Blond.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
23-09-2019 18:55
Wat tof van je klas Blond.
Het is een hele goede groep. Na mijn les gingen ze nog een uurtje verder met algemene vakken samen met hun mentor. En toen ze klaar waren kwam een groepje mijn kantoor binnen om te bedanken voor de les, de tips en de hulp :-o :heart:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
23-09-2019 18:59
Het is een hele goede groep. Na mijn les gingen ze nog een uurtje verder met algemene vakken samen met hun mentor. En toen ze klaar waren kwam een groepje mijn kantoor binnen om te bedanken voor de les, de tips en de hulp :-o :heart:
Wat een compliment!
Welke leeftijd geef je les?
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
23-09-2019 18:59
Het is een hele goede groep. Na mijn les gingen ze nog een uurtje verder met algemene vakken samen met hun mentor. En toen ze klaar waren kwam een groepje mijn kantoor binnen om te bedanken voor de les, de tips en de hulp :-o :heart:
Wat lief 💗
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
23-09-2019 18:59
Het is een hele goede groep. Na mijn les gingen ze nog een uurtje verder met algemene vakken samen met hun mentor. En toen ze klaar waren kwam een groepje mijn kantoor binnen om te bedanken voor de les, de tips en de hulp :-o :heart:
Ik denk zomaar dat dit niet alleen komt omdat zij een hele goede groep zijn, maar ook omdat jij een goede docente bent!
Dat denk ik zomaar ook. Mijn ervaring is: groepen willen veel meer als ze de docent vertrouwen. Een goede, betrouwbare docent zorgt voor een veiligere omgeving, en dat is goed voor de groepsdinamiek. Dus dat zij het zo goed doen is een enorm compliment voor jou.
En nee, het is geen garantie, want een groep zelf kan zo onveilig voelen voor de leerlingen dat het niet werkt. Maar andersom eigenlijk altijd wel. En ik ken het vanuit beide oogpunten: ik heb in een 'rotklas' gezeten, en bij de juiste docenten was en bleef de klas geweldig. En als stagiair heb ik klassen gezien die het bij de ene docent zoveel beter deden dan bij de andere. Jij hoort blijkbaar bij de goede, en daar kan ik me alles bij voorstellen :-)
Alle reacties Link kopieren
Jullie maken me verlegen :$ Ik heb niet eens gestudeerd om juf te worden!
BM: de studenten zijn tussen de 17 en 23: MBO 3/4.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Blond, mijn salaris is gestort, dus welke winkel is een aanrader voor Chie Mihara? :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Bijenkorf verkoopt een selectie Popje. Exclusieve winkels heeft ze geloof in niet in NL. Ik heb flink geshopt in Barcelona... als je salaris zover reikt, is dat natuurlijk ook een optie :A:
Online zijn er ook verschillende sites die een selectie hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven