Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Lady, he bah! Ik vind je ook zielig. Ga, je wel langs de ha als je enkel dik blijft? Beterschap :lips:
Alle reacties Link kopieren
Dank je lieve Coco! Ja ik ga natuurlijk langs de ha als het niet beter gaat. Stom dat zoiets altijd op vrijdag gebeurt.
Hoe is t met jou? Fijne laatste vakantiedag!
The owls are not what they seem
Lady, Auw! En ook enorm irritant. Als het blauw / paars is sowieso ff langs de HA, zouden enkelbanden kunnen zijn.
Hoop dat het een beetje is afgezakt en het " slechts" een verstuiking is.

Coco. Hoe was je laatste vakantiedag?
Ook wel weer fijn om naar huis te gaan of juist niet?

Je huilen achter pc herken ik. Bij het huidige topic tot nu geen last.. Haal schouders op en klaar en moet wel erg lachen om de reacties van de mensen die ook uitkering hebben of iig weten hoe het is en werkt.

Hoe is het met de rest van de dames? En.. Niet te vergeten WP?

Ik ga vanavond naar een Shakespeare voorstelling in Diever. Openlucht theater. Goed warm aankleden dus. Juf van zoon zijn basisschool vroeg mij mee. Past totaal niet in beeld van een bijstandsmoeder toch? :rofl:
Lady en BM met mijn buik gaat het steeds beter :) Geen zin om naar huis te gaan, maar ach. Volgende week weer veel therapie. Gisteren was een fijne dag en vandaag maken we er ook wat van.
Alle reacties Link kopieren
:bye: :bye: :bye:
Hoi,
Ik kwam alleen even bij lezen.
Ik heb weinig tot nog minder te melden. Ik maak op het moment niets mee... En toch vliegen de dagen voorbij.

:high5: :cheer2: :hug: :couple: B-) :popcorn: :HA: :puppy: :daisy:
Zo tadaaa kies een leuke smiley uit en veel plezier ermee!
Coconuts12 schreef:
20-09-2019 10:57
Gisteren was een fijne dag en vandaag maken we er ook wat van.


Mooi, toch nog een fijne afsluiting. Hopelijk onderweg geen last meer. Fijne laatste dag en goeie reis!
Alle reacties Link kopieren
Welkom thuis Coco! :bigkiss:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oei, Lady, beterschap!

Ik heb nu ook een tabblad open staan met het bijstandstopic. Is een soort masochisme denk ik, dat ik naar dat soort topics toegetrokken word. En ja, het huilen herken ik ook wel ... Benmama :hug: ik heb je vaker gelezen over dat onderwerp, en ik vind je zo ontzettend knap! Hier nu drie maanden in de bijstand (tenminste, man wajong, ik aanvullende bijstand) en het is echt gewoon naar. Alleen al die afhankelijkheid van instanties en zo. En dan hebben wij nog het geluk dat we in een superfijne gemeente met lieve medewerkers wonen, die gelijk gaan rennen als er een fout gemaakt wordt om dat te herstellen. En uitzicht op er ook weer uit komen. (Sowieso, vandaag een sollicitatiegesprek gehad, en ook bericht van de recruiter van het detacheringsbureau dat ik word aangenomen :cheer2: Kan nog even duren, minstens anderhalve maand tot ik werk, uiterlijk 1 januari, maar toch! En ook man heeft binnenkort een arbeidsvoorwaardengesprek :yes: ) Ik moet er niet aan denken om langdurig in deze situatie te zitten.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: Wat een super goed nieuws Nanny. Jullie beiden weer aan het werk. Zo blij voor jullie.

Is het een baan waar je blij van wordt?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ja, behoorlijk. Via een detacheringsbureau speciaal voor mensen die in het doelgroepregister staan, dus er wordt ook echt rekening gehouden met waar ik sneller tegenaan loop, en ingespeeld op mijn talenten en zo. Superfijn. Het gesprek vandaag was met wat mijn teamleiders gaan worden, en het gesprek liep ook zo ... natuurlijk, prettig, meer alsof we al aan het overleggen waren hoe ik daar het beste aan het werk kon dan een 'keuring' zoals sollicitatiegesprekken zo vaak zijn. Ik ging er gewoon helemaal enthousiast vandaan, en dat zegt wat, want ik ben degene die normaal totaal onzeker bij sollicitatiegesprekken vandaan komt :D
Alle reacties Link kopieren
@Nanny Wat super gaaf. Zo blij voor je.
Ook voor een behapbaar aantal uur?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nanny : :yes: :cheer2:

Wat fijn! Gefeliciteerd! En dat het goed voelt is toch super??!

Mijn gevoel mbt bijstand is dubbel. Ik haat het maar ben er ook zo enorm dankbaar voor!
In mijn geval het uitzichtloze is niet fijn. En dat heeft vooral met eigenwaarde, en waarde voor de maatschappij zijn te maken. En ja soms ook spuugzat van altijd maar rekenen, passen en meten. Piekeren hoe ik mijn vloer kan vervangen.
Maar ook oprecht dankbaar! Stomme mazzel dat ik in NL geboren ben. Ik heb een prima huis, elke dag fatsoenlijk te eten, verwarming kan aan, zoon kan sporten en naar school. Zelfs een weekje op vakantie geweest.
Het is zeker niet alleen ellende!
Het ziek zijn en daardoor ook beperkt en elke dag pijn. Het kan echt erger. Ik weet dat maar damn wat ben ik het zat!!

Maar... Vanavond naar Shakespeare geweest in Diever. En dat was zo gaaf! Mooi stuk, sfeer was super, mensen in dd weer met kussentjes en dekentjes. In de pauze haalden de ervaren bezoekers de bakjes met kaas en worst tevoorschijn.
Mijn leven is dus ook gewoon leuk!
Alle reacties Link kopieren
AH BM! Shakespeare onder een gehaakt dekentje van Dolfijntje :heart: Fijn is dat he, als je zo op kan gaan in een sfeer en een voorstelling? Ik geniet er nog dagen van na meestal. Kan nu nog blije momentjes hebben als ik even denk aan Skin die emo werd van het publiek!

Wat een mooi goed nieuws Nanny!

Ik krijg net een berichtje dat mijn hele goede vriend die in verweggistan woont morgen in de buurt is. :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goedemorgen allemaal.

Oudblond.. Morgen dus een date. Fijn om iemand na lange tijd weer te zien.
Hoe gaat de genezing van wond?

Iemand nog plannen voor vandaag en morgen? Zomerse temperaturen maar weet niet zo goed wat ik ermee moet.
Alle reacties Link kopieren
@BM Wat een super avond heb je gehad :)


Hier ook een rustig weekend, dus kan je helaas niet inspireren.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
@BM het klinkt als een geweldige avond! Vrienden van me zijn vorige week naar Shakespeare in Diever geweest (geloof ik, of ze gingen gisteravond ook? Ik zag in ieder geval vorige week wat op facebook langs komen). Het klinkt echt fantastisch :D

En het dubbele snap ik. Herken ik ook. Zonder de bijstand en dus hulp van de gemeente had het uwv geen rotschop gehad, had ik niet in het doelgroepregister gestaan, en had ik nu dus ook geen werk gehad. Echt superfijn ook dat we de afgelopen paar maanden de huur hebben kunnen blijven betalen. Neemt niet weg dat ik me goed voor kan stellen dat het frustrerend kan zijn als het zo lang duurt en lang blijft duren. En dat het pijn doet als mensen een hoop vinden op basis van vooroordelen. :hug:

Oh en het aantal uren wordt waarschijnlijk 24. Voor mij precies goed. :D
Alle reacties Link kopieren
@Nanny fijn zeg. Echt zo blij voor jullie 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
BM: Als het goed is heb je een PB. :bigkiss:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Nanny wat super!!!!

Mijn uitje van vandaag wordt waarschijnlijk een wandelingetje met kuikentje :) Heb gewoon spierpijn van mijn wandeling van gisteren. Kan wel merken dat ik de laatste tijd niet veel bewogen heb. Vandaag het zelfde rondje nog maar een keer lopen.

Morgen als gezin denk ik even een wandeling maken, en ergens even op een terrasje zitten. Vind ik ook nog wel een onderneming, gaat Kuiken niet alles bij elkaar piepen...

Welkom Mama, fijn dat je avond zo mooi was!
Alle reacties Link kopieren
Hier wel redelijk hoor. Nu in Kopenhagen na een treinreis van zeven uur. Met tablet voor kind was dat redelijk te doen. Straks naar Tivoli.
lollypopje schreef:
21-09-2019 10:30
@BM Wat een super avond heb je gehad :)


Hier ook een rustig weekend, dus kan je helaas niet inspireren.
Zo ff naar de stad, gisteren brak de steel van de wokpan af. Gelukkig net nadat eten eruit was ;-D maar zonder wokpan kan ik niet koken. Ff langs de Action dus en fruit op de markt halen. Zoon moet ff uurtje werken. ( pauze invallen) in de stad. En zei, kom dan naar mij gaan we gezellig samen.
Goed plan, kom naar je werk.

Verder lui vandaag denk ik. Lijf is moe, al voel ik me in mijn hoofd best oké / redelijk.
En dat komt voor een deel ook door jullie! Jullie zijn lief en leuk! Dank voor jullie support! :flirting:
Oudblond... Pb terug.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
21-09-2019 12:03
Hier wel redelijk hoor. Nu in Kopenhagen na een treinreis van zeven uur. Met tablet voor kind was dat redelijk te doen. Straks naar Tivoli.
Leuk voor kind! ik vind attractieparken horror ;-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook een PB! Maakt me niet uit van wie-:)
Alle reacties Link kopieren
Stom forum, heb tig pogingen gedaan tot pb, maar helaas :( Lukt me niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven