Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Westerpaviljoen schreef:
28-10-2019 16:56
Ik voel niet meer de behoefte om mee te schrijven dus veel plezier allemaal.

Ik vind het heel apart dat iedereen elkaar hoe met grote zorg en omzichtigheid behandeld maar dat ik moet worden veroordeeld op 1 opmerking. 1 opmerking waar ik mijn excuses voor heb aangeboden.

Vreemd dat je op 1 opmerking kan worden afgserveerd en vreemd dat mensen uit 1 opmerking denken te kunnen afleiden dat ik dit al niet vaker ga doen.
Je begrijpt het echt niet. Je stelt een zeer groffe vraag aan Kia en verbindt daar een oordeel aan. Alsof contact hebben met forummers betekent dat er geneukt wordt. Dat is gewoon niet goed te praten. Dat had je al moeten begrijpen bij de eerste opmerking die er over kwam.
En dan tik je dit in een topic dat gestart werd precies omdat wij wel geloven in man-vrouw vriendschappen. Ik hoop dat je dit even rustig leest en laat bezinken.
We zijn hier open en met een goede intentie naar elkaar. Dat wil niet zeggen dat er maar geaaid wordt over bolletjes maar dat er eerlijk, open en oprecht gecommuniceerd wordt. Als ik door de bocht vlieg, dan krijg ik daar ook vragen over. Dan wordt me ook uitgelegd hoe mijn 'uit de bocht vliegen' kwetst, kortzichtig whatever is. En dat is dan een leermoment voor mij waar ik dankbaar voor ben. En als ik het ergens niet mee eens 'blijf' dan is het agree to disagree.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Kia•Ora schreef:
28-10-2019 17:57
Een lullige sorry omdat je daartoe eigenlijk gedwongen werd door anderen. Je begrijpt nog steeds niet waarom iedereen zo reageert, dat is wel duidelijk. Je maakt me verdorie uit voor slet, en niet op een leuke manier, die wel even de mannen op viva afwerkt, omdat???? Omdat ik lolletjes heb met de mannen hier? Of zelfs privé contact met ze heb. Je begrijpt niet dat je ook vriendschappelijk met elkaar om kunt gaan...? Dat je een ander aantrekkelijk kunt vinden zonder ermee te neuken. Er zijn hier ook dames op viva die super aantrekkelijk zijn en óók het bed weleens delen met een andere dame waar ik contact mee heb en zelfs een bed deel om te slapen. Echt hoe bedenk je het om iemand zo'n achterlijke vraag te stellen en gewoon niet door hebben hoe het overkomt ook niet als je daarop gewezen wordt.

Je doet maar wat je niet laten kunt, ik vind het op het moment ook niet vervelend dat je niet meer mee wilt schrijven. Ben echt te pissig, ook door de houding die je nu hier aanneemt.
Beste Kia Ora,

Mijn sorry is niet door anderen opgedrongen of bedongen mijn sorry kwam uit mijn vrije wil uit mijn gedachten uit mijn mond.

Mijn excuses als ik je gekwetst hebt met mijn opmerking.

Alleen de aannames achter mijn opmerking kloppen niet. Maar goed.
Klaar met het lawaai! En met werken
Ik dacht dat bouwvakkers vroeg begonnen en vroeg klaar waren, maar blijkbaar wordt hier langer doorgewerkt.
Gelukkig kan ik morgen een paar uurtjes thuis werken en heb ik daarna externe afspraken en een extern avondprogramma.
Oudblond schreef:
28-10-2019 18:51
Klaar met het lawaai! En met werken
Ik dacht dat bouwvakkers vroeg begonnen en vroeg klaar waren, maar blijkbaar wordt hier langer doorgewerkt.
Gelukkig kan ik morgen een paar uurtjes thuis werken en heb ik daarna externe afspraken en een extern avondprogramma.
Dat klinkt beter. Lawaai is heel erg stom.
Wat balen van die herrie Blond. Wel fijn dat je morgen dan niet naar kantoor hoeft.
Gaat het nog lang duren?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Popje: ik vermoed dat het wel een paar weken gaat duren. Maar ze zijn nu echt met de sloopkogel bezig en dat zal wel snel 'klaar' zijn.

Coco :bigkiss: Ik moet wat kusjes kwijt :D Zo fijn om lezen dat je vasthoudt, stoer doorgaat, werkt en gelukkig een beetje resultaat van die force voelt!
@Blond Dan hoop ik dat ze daarna niet al te veel herrie maken 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oudblond schreef:
28-10-2019 19:04
Popje: ik vermoed dat het wel een paar weken gaat duren. Maar ze zijn nu echt met de sloopkogel bezig en dat zal wel snel 'klaar' zijn.

Coco :bigkiss: Ik moet wat kusjes kwijt :D Zo fijn om lezen dat je vasthoudt, stoer doorgaat, werkt en gelukkig een beetje resultaat van die force voelt!
Dank je, lieverd! :lips:
Coconuts12 schreef:
28-10-2019 17:50
BM, bij een miskraam krijg je te horen dat je in ieder geval wel weet dat je zwanger kunt worden (ja, maar of ze blijven zitten weet je dus niet). En nog meer bullshit.
*breekt even in*

Coco en alle anderen met een depresssie. Ik zat laats Taboe te kijken met Philiipe Geubels die op stap ging met mensen met een depressie. Hij vertaalde het zo dat als mensen vragen wat je hebt je heel droog moet antwoorden ''humeurkanker en het is uitgezaaid naar mijn humor'. Als mensen dan vragen wat voor therapie je krijgt antwoord je weer heel droog 'emotherapie'. Over het feit dat mensen het niet begrijpen omdat ze niets aan je zien zoals bij een gebroken been. Ik heb in het verleden te kampen gehad met een depressie (niet zo heftig als bij BM en jou Coco) maar ik kon er wel mee lachen. Ook om het feit dat het in een komische setting gezegd werd natuurlijk. Sterkte voor jullie :lips:
*breekt weer uit*
.
anoniem_392028 wijzigde dit bericht op 05-11-2019 16:47
Reden: Privacy
0.00% gewijzigd
RamsayStreet schreef:
28-10-2019 22:40
Wat een fijn topic is dit!
Echt wel! :love:
Prada :lips: Geubels vind ik altijd wel leuk. Ik ga eens zoeken of ik die aflevering ergens terug kan kijken.
RamsayStreet schreef:
Echt wel :)
Mag ik vragen hoe je op dit fijne topic bent beland?
Lopen jullie wel eens alleen door het bos? Wil liever niet ingaan waarom ik deze vraag stel :)
RamsayStreet schreef:
Welkom! :hello:

Leuk! Nog eentje van down under :proud: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Coconuts12 schreef:
29-10-2019 07:16
Lopen jullie wel eens alleen door het bos? Wil liever niet ingaan waarom ik deze vraag stel :)
Jep, en ook middenin de nacht in de binnenstad om een rondje te lopen. Zeker als er verse sneeuw ligt loop ik graag buiten :heart: .
Coconuts12 schreef:
29-10-2019 07:16
Ja, maar meestal met hond.
Ik wandel sowieso niet graag alleen, voel ik me op de 1 of andere manier ongemakkelijk.

Maar in mijn hoofd is er niks mis mee.
Prada

Geweldige opmerkingen. Of ik ze in het echt zou maken weet ik niet. Omdat ik denk dat het kwartje niet gaat vallen en dat ik nu al helemaal niet meer serieus genomen wordt :rofl:

Jij mag vaker inbreken wat mij betreft :bigkiss:
Kia•Ora schreef:
29-10-2019 07:24
Jep, en ook middenin de nacht in de binnenstad om een rondje te lopen. Zeker als er verse sneeuw ligt loop ik graag buiten :heart: .
Dan krijg je mij ook zonder mopperen mee naar buiten! :heart:

En bedankt voor je antwoord :)
benmamma schreef:
29-10-2019 07:32
Ja, maar meestal met hond.
Ik wandel sowieso niet graag alleen, voel ik me op de 1 of andere manier ongemakkelijk.

Maar in mijn hoofd is er niks mis mee.
Dank je :)
RamsayStreet welkom!!
Was ik gisteren vergeten.
Kia, hoe is met de zwangerschap?
Kia...

Wat fijn om je weer te lezen!

Heb je gemist!
Hoe is het met je?
Overdag kom ik wel soms in het bos, 's avonds niet. Moet bekennen dat ik dat ook een eng idee vind alleen, maar hoofd reden is puur praktisch. Het is nog een stuk fietsen :P
Coco: Ik heb geen echt 'bos' in de buurt, maar wandel vaak alleen door het park en rond een plas of door de stad. Ik doe sowieso veel dingen in mijn eentje want ik heb - buiten werk - best veel ruimte voor mezelf nodig en man en ik hebben nogal tegengestelde schema's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven