Sleutels kwijt. Wie denkt er mee?

10-11-2008 10:10 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Ik ben mijn sleutels kwijt. Godenzijdank heb ik reservesleutels en kon ik vanmorgen dus wel in en uit het huis, maar ik heb echt geen idee meer waar ik moet zoeken. Wie denkt er even mee op zoek naar mijn sleutels?
Laatste keer dat ik ze heb gezien was zaterdagavond. Nog even snel naar de Appie voor de vergeten boodschappen (is hier tot 22.00 uur open), ben naar binnen gekomen met de sleutels en heb ze toen op de tafel gekiept. Het eerste dat je hier in huis tegenkomt bij binnenkomst is de eettafel. Daar verzamelt dus alle zooi...
aan het haakje waar je normaal de keukendoeken hangt

ook al eens terug gevonden
Ik zou ook zeggen: de vuilnisbak...

En de kids laten spelen met de andere bos en ijken wat ze er mee doen vind ik ook een goede optie!

Bidden tot de heilige Sint Antonius, mijn ex-schoonmoeder zweert erbij! (ik niet zo, heb geen noemenswaardige resultaten gezien)
toen je de laatste keer thuis kwam met je sleutels wat heb je toen gedaan??

de sleutels van mijn echtgenoot zijn ook met regelmaat weg... die liggen dan in de garage, babykamer( 2 verdiepingen hoger) badkamer ofzo...

hij loopt dan gelijk door om daar iets weg te zetten, pakken oid en laat ze dan daar liggen...

of je voering van je jas. als er een gat in je jaszak zit zijn ze zo weg....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Kan het zijn dat de kinderen zondagochtend als eersten beneden waren en toen leuk gespeeld hebben met de dingen die op tafel lagen? Kun je nagaan waarmee ze verder gespeeld hebben? Dan kun je misschien gericht de bakken duplo, playmobiel etc. nazoeken.
Nou, die Antonius heeft mij ook al regelmatig geholpen hoor!

Heilige Antonius, beste vrind, zorg dat fluffy der sleutels weer vind...
Misschien heel raar, maar goed daar heb ik ook de raarste dingen teruggevonden. Heb je ze niet samen met wat boodschapjes die je toen opbergte in de koelkast gelegd?
Weet je heel heel zeker dat je ze op tafel hebt gelegd (ik kan zoiets echt 'zeker' weten, wanneer het toch niet zo is).

Anders zou je eens in je auto moeten zoeken, dat je ze daar hebt neergelegd om de boodschappen eruit te halen. Of in de boodschappentas/krat.
The time is now
GEVONDEN!!!!!!!!!!!

We hebben een roomdivider tussen de huiskamer en keuken staan. Aan de keukenkant zitten van die schuibakken. In een van de schuifbakken zit chips (door Max omschreven als Hiiiivvvvsssss) en dáár lagen mijn sleutels....

Gelukkig...

*gaat nu een spijker in de muur rammen om mijn sleutels buiten kindbereik te hangen*

(en waren wij dat nou of was dat die Antonius? )
quote:fluffychuzzle schreef op 10 november 2008 @ 11:11:

GEVONDEN!!!!!!!!!!!

We hebben een roomdivider tussen de huiskamer en keuken staan. Aan de keukenkant zitten van die schuibakken. In een van de schuifbakken zit chips (door Max omschreven als Hiiiivvvvsssss) en dáár lagen mijn sleutels....

Gelukkig...

*gaat nu een spijker in de muur rammen om mijn sleutels buiten kindbereik te hangen*Zie je, dat bedoelde ik, dat kastje links van het toilet!!
Geen idee wie het was, maar ik heb ze wel terug!
Ik zal er maar niet bij vermelden dat ik zojuist op mijn knieën door de kamer ben gegaan zodat ik op Max hoogte uit zou komen en zo rond heb gekeken waar hij altijd naar toe huppelt. Het hielp wel, maar het zal er wel debiel hebben uitgezien.
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven