Sleutels kwijt. Wie denkt er mee?
maandag 10 november 2008 om 10:50
Laatste keer dat ik ze heb gezien was zaterdagavond. Nog even snel naar de Appie voor de vergeten boodschappen (is hier tot 22.00 uur open), ben naar binnen gekomen met de sleutels en heb ze toen op de tafel gekiept. Het eerste dat je hier in huis tegenkomt bij binnenkomst is de eettafel. Daar verzamelt dus alle zooi...

maandag 10 november 2008 om 10:54
toen je de laatste keer thuis kwam met je sleutels wat heb je toen gedaan??
de sleutels van mijn echtgenoot zijn ook met regelmaat weg... die liggen dan in de garage, babykamer( 2 verdiepingen hoger) badkamer ofzo...
hij loopt dan gelijk door om daar iets weg te zetten, pakken oid en laat ze dan daar liggen...
of je voering van je jas. als er een gat in je jaszak zit zijn ze zo weg....
de sleutels van mijn echtgenoot zijn ook met regelmaat weg... die liggen dan in de garage, babykamer( 2 verdiepingen hoger) badkamer ofzo...
hij loopt dan gelijk door om daar iets weg te zetten, pakken oid en laat ze dan daar liggen...
of je voering van je jas. als er een gat in je jaszak zit zijn ze zo weg....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 10 november 2008 om 10:56
maandag 10 november 2008 om 11:10
maandag 10 november 2008 om 11:11
GEVONDEN!!!!!!!!!!!
We hebben een roomdivider tussen de huiskamer en keuken staan. Aan de keukenkant zitten van die schuibakken. In een van de schuifbakken zit chips (door Max omschreven als Hiiiivvvvsssss) en dáár lagen mijn sleutels....
Gelukkig...
*gaat nu een spijker in de muur rammen om mijn sleutels buiten kindbereik te hangen*
We hebben een roomdivider tussen de huiskamer en keuken staan. Aan de keukenkant zitten van die schuibakken. In een van de schuifbakken zit chips (door Max omschreven als Hiiiivvvvsssss) en dáár lagen mijn sleutels....
Gelukkig...
*gaat nu een spijker in de muur rammen om mijn sleutels buiten kindbereik te hangen*
maandag 10 november 2008 om 11:13
quote:fluffychuzzle schreef op 10 november 2008 @ 11:11:
GEVONDEN!!!!!!!!!!!
Gelukkig...
*gaat nu een spijker in de muur rammen om mijn sleutels buiten kindbereik te hangen*Zie je, dat bedoelde ik, dat kastje links van het toilet!!
GEVONDEN!!!!!!!!!!!
Gelukkig...
*gaat nu een spijker in de muur rammen om mijn sleutels buiten kindbereik te hangen*Zie je, dat bedoelde ik, dat kastje links van het toilet!!
maandag 10 november 2008 om 11:23