Smalle droger max 55 cm

12-08-2024 21:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie oh wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een smalle wasdroger, maximaal 55 centimeter breed en 60 cm diep. Ik kan alleen nergens een geschikt model vinden. Is er iemand die hier verstand van heeft en mogelijk het ideale model weet?

Alvast heel erg bedankt!
Eerste hit op Google:

https://www.bol.com/nl/nl/p/klarstein-j ... uctPageUrl
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Dank voor het meezoeken. Ik zoek alleen een droger met iets meer capaciteit, want in deze past maar 3 kg.
Ik denk dat de keuze zeer beperkt is aangezien de standaardbreedte van een droger 60 cm is.
En uiteraard is de capaciteit van een smallere droger kleiner.
Inderdaad. Het is een kubus met wat extra hoogte voor bediening en afvoer/filter, dus als je naar een 'footprint' (BxD) van 55x55 of zelfs 50x50 gaat, kost dat inhoud. Een droger van 50x60 ga je niet vinden. Voor een wasmachine zou je nog kunnen denken aan een bovenlader maar dat idee werkt niet voor een droger.
Heb je ergens anders misschien plaats voor een speeddryer wasrek? Is je was wel snel droog. Gebruikt minder energie dan een droger
Vlinder_1234 schreef:
12-08-2024 22:05
Dank voor het meezoeken. Ik zoek alleen een droger met iets meer capaciteit, want in deze past maar 3 kg.
Die zul je niet vinden. In zo'n klein ding past natuurlijk nooit meer dan 3 kilo.
Brandt had een smalle bovenlader (45cm) voor 6kg. Dat bedrijf is failliet, maar misschien kan je hem nog ergens krijgen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven