Sneeuw! de bus rijdt niet!
zondag 20 december 2009 om 17:10
zondag 20 december 2009 om 17:17
Als je schoenen met profiel heb, zoals ugs of alles wat daar ook maar in de buurt van komt ga je echt niet vallen hoor. Neem aan dat je nog gen 80 jaar bent, want dan zou ik je aanraden om binnen te blijven.
Trouwens als het 10 minuten op de fiets is, hoe lang doe je er dan met de bus over?
Succes morgenochtend!
Trouwens als het 10 minuten op de fiets is, hoe lang doe je er dan met de bus over?
Succes morgenochtend!
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 december 2009 @ 17:15:
Nou sorry hoor, reageer eens even normaal. Ik zit niet te wachten op dat soort reacties.
Ik ben gewoon hartstikke bang om te vallen!
Bang om te vallen? Dat klinkt best ernstig. Heb je hier al professionele hulp voor gezocht?
Wel doen hoor! Je bent het waard!
En morgen ziekmelden, natuurlijk.
Nou sorry hoor, reageer eens even normaal. Ik zit niet te wachten op dat soort reacties.
Bang om te vallen? Dat klinkt best ernstig. Heb je hier al professionele hulp voor gezocht?
Wel doen hoor! Je bent het waard!
En morgen ziekmelden, natuurlijk.
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 december 2009 @ 17:15:
Er staan hele normale reacties. En bang zijn...ik geloof niet dat je daar een ziektedag voor op " mag " nemen. Tenzij je misschien gediagnosticeerd bent met een val-fobie.
Wat vond je van de optie " taxi " ? Te duur zeker?
Er staan hele normale reacties. En bang zijn...ik geloof niet dat je daar een ziektedag voor op " mag " nemen. Tenzij je misschien gediagnosticeerd bent met een val-fobie.
Wat vond je van de optie " taxi " ? Te duur zeker?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 20 december 2009 om 17:19
Iedereen heeft toch wel íets van schoenen waarmee je door de sneeuw kunt ploegen? Zelfs met dit weer trek ik mijn lompe dr. Martens niet aan (staan niet bij m'n jurkje ) maar zelfs op mijn laarzen met laag maar smal hakje gaat het prima!
En mijn fiets is kaduuk dus ik loop al de hele week, heerlijk die verse krakende sneeuw onder je voeten!
En mijn fiets is kaduuk dus ik loop al de hele week, heerlijk die verse krakende sneeuw onder je voeten!
zondag 20 december 2009 om 17:20
En wij zitten zeker wel op achterlijk vragen te wachten?
Ik kan me voorstellen dat het voor jou zware gevolgen kan hebben om te vallen, (broze botten of zo)
Maar dan zou ik een dag vrij nemen, die je later weer inhaalt.
Of hij trekt die dag van je salaris af.
Is dat zo moeilijk te bedenken?
Maar nee, je wilt niks inleveren he?
Ik kan me voorstellen dat het voor jou zware gevolgen kan hebben om te vallen, (broze botten of zo)
Maar dan zou ik een dag vrij nemen, die je later weer inhaalt.
Of hij trekt die dag van je salaris af.
Is dat zo moeilijk te bedenken?
Maar nee, je wilt niks inleveren he?