Sneeuw!!!
vrijdag 8 december 2017 om 11:17
woensdag 13 december 2017 om 20:12
Gisteren weer bijna uitgegleden opweg naar mijn werk. Echt jonge, het is een wonder dat ik het uberhaupt heb gered naar mijn werk .
Vandaag was het meeste al weg.
We hebben er nu wel regen voor in de plaats gekregen wat ook geen pretje is. Kwam vanmorgen zeiknat aan op het werk, mascara tot aan mijn kin. No bueno. Ben toe aan vakantie.
We hebben er nu wel regen voor in de plaats gekregen wat ook geen pretje is. Kwam vanmorgen zeiknat aan op het werk, mascara tot aan mijn kin. No bueno. Ben toe aan vakantie.
woensdag 13 december 2017 om 20:14
Bblientje schreef: ↑13-12-2017 20:12Gisteren weer bijna uitgegleden opweg naar mijn werk. Echt jonge, het is een wonder dat ik het uberhaupt heb gered naar mijn werk .![]()
Aiii, da's niet lekker!
Ik ben ook toe aan vakantie hoor. En dan hoop ik op een mooie, witte kerst!
woensdag 13 december 2017 om 21:04
Ik vind het ook een mooi verschijnsel hoor alleen jammer van het ongemak als je een weg erdoor heen moet zien te banen.francieneke schreef: ↑13-12-2017 20:14Aiii, da's niet lekker!
Ik ben ook toe aan vakantie hoor. En dan hoop ik op een mooie, witte kerst!
Zet een witte kerstboom neer dat geeft een beetje dezelfde sfeer.