Sneeuw!!!
vrijdag 8 december 2017 om 11:17
zondag 10 december 2017 om 10:23
Hier worden de sneeuwvlokjes nu langzaam wat groter. Ik had al helemaal bedacht hoe ik de kinderen warm ga inpakken en voor het eerst met ze ga sleeën op de slee die ze voor sinterklaas hebben gekregen. Dus ben benieuwd of er daarvoor genoeg sneeuw blijft liggen.
Zijn er trouwens meer mensen zo onhandig met sneeuw en gladheid? Bij 3 vlokjes sneeuw lig ik altijd al op mijn snufferd zodra ik buiten kom (in verse sneeuw niet, maar wel zodra het wat is aangestampt). Sommige mensen zie ik dan door de sneeuw fietsen alsof het er niet ligt, maar als ik op mijn fiets stap lig ik er na 2 meter altijd al naast
Zijn er trouwens meer mensen zo onhandig met sneeuw en gladheid? Bij 3 vlokjes sneeuw lig ik altijd al op mijn snufferd zodra ik buiten kom (in verse sneeuw niet, maar wel zodra het wat is aangestampt). Sommige mensen zie ik dan door de sneeuw fietsen alsof het er niet ligt, maar als ik op mijn fiets stap lig ik er na 2 meter altijd al naast
zondag 10 december 2017 om 10:46
Blijft niet echt liggen hier rond Roosendaalredbulletje schreef: ↑10-12-2017 10:30Zuidwest inmiddels sneeuwbuitje en voorlopig vormt t een wit laagje.
Bimzarellio...what else
zondag 10 december 2017 om 10:49
Dat zou leuk zijn hè? Dat geeft nou net dat extra speciale gevoel aan de Kerst. Hopelijk gaat het dit jaar eindelijk weer eens gebeuren.
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
zondag 10 december 2017 om 11:07
Ja echt. Zou het zo leuk vinden, ondanks dat wij kerst pas de 30ste vieren met de familie omdat iedereen met werk zit op de feestdagen. Ik ben bij moeder met kerst en zou het zo leuk vinden om lekker in ons pyjama kerstfilms te kunnen kijken met sneeuw erbij. Lijkt me zo leuk.Calamitycat schreef: ↑10-12-2017 10:49Dat zou leuk zijn hè? Dat geeft nou net dat extra speciale gevoel aan de Kerst. Hopelijk gaat het dit jaar eindelijk weer eens gebeuren.
Sneeuw vind ik echt het leukste dat er is.
zondag 10 december 2017 om 11:21
Ik snap je helemaal Madrid, ben zelf ook een enorme sneeuwliefhebber.
Heb ooit twee weken rond de kerstperiode doorgebracht in een stad in Scandinavië. Daar lag een enorme berg sneeuw en dat maakte het zó romantisch. 's Avonds wandelen in een serene rust in zo'n prachtige witte wereld en die knisperende sneeuw bij iedere stap. Op en top genieten.
Ook aan vroeger heb ik zulke mooie herinneringen, mijn vader was ook een sneeuw-o-fiel en als het dan 's nachts gesneeuwd had dan maakte hij me wakker en gingen we samen door de sneeuw lopen, nieuwe voetstappen maken noemden we dat. Mijn vader is al heel wat jaren geleden overleden maar onze wandelingen door de sneeuw hou ik nog altijd in ere en doe het zelf nu, zet ik ook echt de wekker voor en dan kan het zomaar gebeuren dat ik 's nachts om half drie buiten loop
Ik duim dan ook voor veel sneeuw deze winter!
Heb ooit twee weken rond de kerstperiode doorgebracht in een stad in Scandinavië. Daar lag een enorme berg sneeuw en dat maakte het zó romantisch. 's Avonds wandelen in een serene rust in zo'n prachtige witte wereld en die knisperende sneeuw bij iedere stap. Op en top genieten.
Ook aan vroeger heb ik zulke mooie herinneringen, mijn vader was ook een sneeuw-o-fiel en als het dan 's nachts gesneeuwd had dan maakte hij me wakker en gingen we samen door de sneeuw lopen, nieuwe voetstappen maken noemden we dat. Mijn vader is al heel wat jaren geleden overleden maar onze wandelingen door de sneeuw hou ik nog altijd in ere en doe het zelf nu, zet ik ook echt de wekker voor en dan kan het zomaar gebeuren dat ik 's nachts om half drie buiten loop
Ik duim dan ook voor veel sneeuw deze winter!
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.