Sneeuw !

08-12-2009 23:31 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
olgende week krijgen we de eerste sneeuw. Dat zegt Edwin Rijkaart, medewerker van Buienradar.nl. ''We verwachten de sneeuw volgende week. Al is het natuurlijk altijd de vraag of het echt doorzet". Met behulp van weermodellen rekent hij de verwachte sneeuwval uit.

Voor volgende week wordt er een omslag in het weer verwacht. De temperaturen zullen dan flink dalen, met vorst in de nacht en ochtend.

Sneeuw; Jij :

Totaal aantal stemmen: 72

Blij (8%)
Mwoah (13%)
OOOOOH YEAH BABY (58%)
Wat ? (6%)
Regen (1%)
Zon (7%)
Wijn (7%)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 08 december 2009 @ 23:56:

[...]

Uggs zijn altijd fout. Sneeuw of niet.

dus.dat bedoel ik....
quote:Helaholalalala schreef op 08 december 2009 @ 23:57:

En kan dat nog? Een 8-ste groeper op de slee naar school brengen?

Ik heb vorig jaar ( geheel tegen mijn principes in ) mijn dochter laten spijbelen op vrijdag om heel de dag met haar van "de dijk" af te sleetje rijden. Het was de leukste dag van die winter. .

Kortom, ik verheug me nu al op de sneeuw.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
ja, sneeuw, leuk, graag !
quote:borodini schreef op 09 december 2009 @ 00:00:

[...]

Ik heb vorig jaar ( geheel tegen mijn principes in ) mijn dochter laten spijbelen op vrijdag om heel de dag met haar van "de dijk" af te sleetje rijden. Het was de leukste dag van die winter. .

Kortom, ik verheug me nu al op de sneeuw.Boro, ik breng haar ook gewoon We genieten dan samen!

[...]

dus.

Fout of niet, ze lopen lekker, ik krijg geen koude, natte voeten. Tegenwoordig ga ik wat vaker voor praktisch en veilig i.p.v. esthetisch verantwoord, helemaal gezien mijn talent om met sneeuw gigantisch op mijn bek te gaan

Dus ...
Hou op, schei uit, ik baal al bij sneeuwvlokken in mijn hoofd, laat staan irl. Ik kan er écht niet tegen!!!
quote:borodini schreef op 09 december 2009 @ 00:00:

[...]

Kortom, ik verheug me nu al op de sneeuw.

Ik ook! Maar jammer genoeg heb ik wel een drukke week, dus veel op weg..

Ha Bor, Zuig en Sjer! Hoe gaat het met jullie?

Bor, wat een geweldig onderschrift heb je!
OOOH YEAH BABY Ik kan niet wachten, kom maar op met die vorst, dat worden weer sneeuwbalgevechten en misschien misschien kan er weer geschaatst worden. Ik ben er klaar voor!
@borodini: dat zijn nog eens mooie jeugdherinneringen kweken, geweldig!
Ideaal!!!! Heb nu al zin in een sneeuwballengevecht!!!

(bevroren tenen heb ik nu al, daar maak ik me niet meer druk om)

[...]

dus.

eens!

zie het meer als pantoffelsvoor thuis!
Ja, doe mij maar sneeuw! Ik ben er klaar voor!
Ik ben eigenlijk voor Zomer, maargoed dit kwakkelweer is niks. dan maar flinke vorst en sneeuw. dan vriest alles tenmiste dood aan ongedierte! zijn nu nog muggen.
Joehoe, sneeuw
Ik word letterlijk ziek van dit natte druilweer, maar ik haat kou. Ik ben transnationalistisch (= geboren in het verkeerde land; ik weet zeker dat ik in zuid Spanje geboren had moeten worden).
Ik ben een zomer-mens, maar als het dan toch winter moet zijn,

doe dan maar kou, sneeuw en ijs. Maar alsjeblieft niet van dat zeikweer net als nu.
Ik haat sneeuw!!

Ik haat regen, ik haat kou, ik haat hagel, ik haat storm, ik haat wind... ik haat het allemaal!!

Boehoeee
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Gatver, ik haat de winter.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ben ook in het verkeerde land geboren denk ik.

ik heb helemaal niks met de winter. Ik kan ook niet schaatsen, en ik haat kou. Ik kan echt geen 1 ding opnoemen wat ik leuk vindt aan de winter.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh joepie, sneeuw... Sneeuw vind ik alleen leuk als ik vrij ben, alles in huis heb, en de hond net door iemand anders is uitgelaten.

Ik zie me al weer om 10 over half 7 op de fiets zitten naar het station met niet geveegde of gestrooide straten

Ik heb dus mwoah gestemd. Jammer dat gatverdamme er niet tussen stond, dan had ik daar op gestemd.
3 x raden wat ik gestemd heb...

*jallalalalaaaaaaaalaaalaaa HIPS*
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik had liever afgelopen weekend sneeuw gehad!
NEEEEEEEE :(
quote:Ratteke schreef op 09 december 2009 @ 09:08:

Oh joepie, sneeuw... Sneeuw vind ik alleen leuk als ik vrij ben, alles in huis heb, en de hond net door iemand anders is uitgelaten.

Ik zie me al weer om 10 over half 7 op de fiets zitten naar het station met niet geveegde of gestrooide straten

Ik heb dus mwoah gestemd. Jammer dat gatverdamme er niet tussen stond, dan had ik daar op gestemd.Dat heb ik nou ook! leuk als ik vrij ben... maar verder nee dank je ....
Mag ik ook OOOOH YEAH BABY èn Wijn stemmen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven