Sneeuw !
dinsdag 8 december 2009 om 23:31
olgende week krijgen we de eerste sneeuw. Dat zegt Edwin Rijkaart, medewerker van Buienradar.nl. ''We verwachten de sneeuw volgende week. Al is het natuurlijk altijd de vraag of het echt doorzet". Met behulp van weermodellen rekent hij de verwachte sneeuwval uit.
Voor volgende week wordt er een omslag in het weer verwacht. De temperaturen zullen dan flink dalen, met vorst in de nacht en ochtend.
Voor volgende week wordt er een omslag in het weer verwacht. De temperaturen zullen dan flink dalen, met vorst in de nacht en ochtend.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 9 december 2009 om 00:00
quote:Helaholalalala schreef op 08 december 2009 @ 23:57:
En kan dat nog? Een 8-ste groeper op de slee naar school brengen?
Ik heb vorig jaar ( geheel tegen mijn principes in ) mijn dochter laten spijbelen op vrijdag om heel de dag met haar van "de dijk" af te sleetje rijden. Het was de leukste dag van die winter. .
Kortom, ik verheug me nu al op de sneeuw.
En kan dat nog? Een 8-ste groeper op de slee naar school brengen?
Ik heb vorig jaar ( geheel tegen mijn principes in ) mijn dochter laten spijbelen op vrijdag om heel de dag met haar van "de dijk" af te sleetje rijden. Het was de leukste dag van die winter. .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

woensdag 9 december 2009 om 00:03
quote:borodini schreef op 09 december 2009 @ 00:00:
[...]
Kortom, ik verheug me nu al op de sneeuw.Boro, ik breng haar ook gewoon We genieten dan samen!
[...]
Kortom, ik verheug me nu al op de sneeuw.Boro, ik breng haar ook gewoon We genieten dan samen!
woensdag 9 december 2009 om 00:03
quote:borodini schreef op 08 december 2009 @ 23:56:
[...]
Uggs zijn altijd fout. Sneeuw of niet.
dus.
Fout of niet, ze lopen lekker, ik krijg geen koude, natte voeten. Tegenwoordig ga ik wat vaker voor praktisch en veilig i.p.v. esthetisch verantwoord, helemaal gezien mijn talent om met sneeuw gigantisch op mijn bek te gaan
Dus ...
[...]
Uggs zijn altijd fout. Sneeuw of niet.
dus.
Fout of niet, ze lopen lekker, ik krijg geen koude, natte voeten. Tegenwoordig ga ik wat vaker voor praktisch en veilig i.p.v. esthetisch verantwoord, helemaal gezien mijn talent om met sneeuw gigantisch op mijn bek te gaan
Dus ...
woensdag 9 december 2009 om 00:36
quote:borodini schreef op 09 december 2009 @ 00:00:
[...]
Ik ook! Maar jammer genoeg heb ik wel een drukke week, dus veel op weg..
Ha Bor, Zuig en Sjer! Hoe gaat het met jullie?
Bor, wat een geweldig onderschrift heb je!
[...]
Ik ook! Maar jammer genoeg heb ik wel een drukke week, dus veel op weg..
Ha Bor, Zuig en Sjer! Hoe gaat het met jullie?
Bor, wat een geweldig onderschrift heb je!

woensdag 9 december 2009 om 09:05

woensdag 9 december 2009 om 09:08
Oh joepie, sneeuw... Sneeuw vind ik alleen leuk als ik vrij ben, alles in huis heb, en de hond net door iemand anders is uitgelaten.
Ik zie me al weer om 10 over half 7 op de fiets zitten naar het station met niet geveegde of gestrooide straten
Ik heb dus mwoah gestemd. Jammer dat gatverdamme er niet tussen stond, dan had ik daar op gestemd.
Ik zie me al weer om 10 over half 7 op de fiets zitten naar het station met niet geveegde of gestrooide straten
Ik heb dus mwoah gestemd. Jammer dat gatverdamme er niet tussen stond, dan had ik daar op gestemd.
woensdag 9 december 2009 om 09:27
quote:Ratteke schreef op 09 december 2009 @ 09:08:
Oh joepie, sneeuw... Sneeuw vind ik alleen leuk als ik vrij ben, alles in huis heb, en de hond net door iemand anders is uitgelaten.
Ik heb dus mwoah gestemd. Jammer dat gatverdamme er niet tussen stond, dan had ik daar op gestemd.Dat heb ik nou ook! leuk als ik vrij ben... maar verder nee dank je ....
Ik heb dus mwoah gestemd. Jammer dat gatverdamme er niet tussen stond, dan had ik daar op gestemd.Dat heb ik nou ook! leuk als ik vrij ben... maar verder nee dank je ....