Sneeuw !
dinsdag 8 december 2009 om 23:31
olgende week krijgen we de eerste sneeuw. Dat zegt Edwin Rijkaart, medewerker van Buienradar.nl. ''We verwachten de sneeuw volgende week. Al is het natuurlijk altijd de vraag of het echt doorzet". Met behulp van weermodellen rekent hij de verwachte sneeuwval uit.
Voor volgende week wordt er een omslag in het weer verwacht. De temperaturen zullen dan flink dalen, met vorst in de nacht en ochtend.
Voor volgende week wordt er een omslag in het weer verwacht. De temperaturen zullen dan flink dalen, met vorst in de nacht en ochtend.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 9 december 2009 om 10:07
Hmm sneeuw is wel mooi,de eerste dag dan.Daarna wordt het meestal een gore grijze natte bedoeling op de weg en aangezien ik alles op de fiets moet doen is dat ook niet fijn maar ja dit weer is helemaal niks..
Ook ik ben denk ik in een verkeerd land geboren,ik mis de zon en heb weinig energie,ben nu ook pas een half uur uit bed..
Ook ik ben denk ik in een verkeerd land geboren,ik mis de zon en heb weinig energie,ben nu ook pas een half uur uit bed..
woensdag 9 december 2009 om 21:40
quote:friezinnetje schreef op 09 december 2009 @ 20:26:
Jippie, sneeuw! (Maar dan graag wel meteen een halve meter!)
met alle gevolgen van dien...alles is dan letterlijk ontregelt
herinner je je 25 november 2005 nog??
Hier in Tukkerland was het echt een zooi die dag. Man zat letterlijk vast in een file vanuit Nijmegen... heeft daar ruim 9 uur over gedaan (normaal 1,5 uur), de vraag was offie uberhaubt thuis zou komen....
veeeeel sneeuw
Jippie, sneeuw! (Maar dan graag wel meteen een halve meter!)
met alle gevolgen van dien...alles is dan letterlijk ontregelt
herinner je je 25 november 2005 nog??
Hier in Tukkerland was het echt een zooi die dag. Man zat letterlijk vast in een file vanuit Nijmegen... heeft daar ruim 9 uur over gedaan (normaal 1,5 uur), de vraag was offie uberhaubt thuis zou komen....
veeeeel sneeuw
woensdag 9 december 2009 om 22:38
quote:Nysse schreef op 09 december 2009 @ 21:53:
Hé boro waar blijft die sneeuw? Ik ben net door druilerige mist/ miezerregen naar huis gefietst.. da's niet romanties! Volgende week krijgen we de eerste sneeuw. Dat zegt Edwin Rijkaart, medewerker van Buienradar.nl. ''We verwachten de sneeuw volgende week. Al is het natuurlijk altijd de vraag of het echt doorzet". Met behulp van weermodellen rekent hij de verwachte sneeuwval uit.
... LE-ZEN
Hé boro waar blijft die sneeuw? Ik ben net door druilerige mist/ miezerregen naar huis gefietst.. da's niet romanties! Volgende week krijgen we de eerste sneeuw. Dat zegt Edwin Rijkaart, medewerker van Buienradar.nl. ''We verwachten de sneeuw volgende week. Al is het natuurlijk altijd de vraag of het echt doorzet". Met behulp van weermodellen rekent hij de verwachte sneeuwval uit.
... LE-ZEN
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 10 december 2009 om 01:32
quote:borodini schreef op 09 december 2009 @ 22:38:
[...]
Volgende week krijgen we de eerste sneeuw. Dat zegt Edwin Rijkaart, medewerker van Buienradar.nl. ''We verwachten de sneeuw volgende week. Al is het natuurlijk altijd de vraag of het echt doorzet". Met behulp van weermodellen rekent hij de verwachte sneeuwval uit.
... LE-ZEN
Meh...
[...]
Volgende week krijgen we de eerste sneeuw. Dat zegt Edwin Rijkaart, medewerker van Buienradar.nl. ''We verwachten de sneeuw volgende week. Al is het natuurlijk altijd de vraag of het echt doorzet". Met behulp van weermodellen rekent hij de verwachte sneeuwval uit.
... LE-ZEN
Meh...