Snoepzak en misselijk

14-02-2013 08:54 40 berichten
Nu vond ik vanochtend een snoepzak op het aanrecht met twee vreselijke boxershorts erin (tijgerprint en zebraprint) als grapje van mijn eega.

Alleen heb ik nu voor 9 uur die hele snoepzak al leeg gegeten....en nu ben ik misselijk, mag ik een beetje medelijden aub?
Alle reacties Link kopieren
Dan bind je het eerst bij elkaar met ducktape en prop je het daarna erin.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja of je stopt t zo naar achteren dat je een vrouw lijkt
quote:charlottew88 schreef op 14 februari 2013 @ 09:26:

[[img]https://go-ecommerce.com/shops/52859_cr ... 0Thong.jpg[/img]Moet dat nou, doorzichtig?! Mijn ontbijt komt bijna voor de tweede keer voorbij....

[...]

Trek zoiets aan en als ze dan straks thuiskomt roep je VERRASSING

[[afbeelding]*Jörgen Raaymanstem aan* SEKSIEIEIEIE * Jörgen Raaymanstem uit*

[...]

Trek zoiets aan en als ze dan straks thuiskomt roep je VERRASSING

[[afbeelding]
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oh,oh, niets zo gevaarlijk als een vrouw die zegt dat je er niets aan hoeft te doen (valentijsdag bedoel ik)
Ik zou toch nog maar even een bloemetje organiseren Meester, just to be on the save side.
Alle melige grappen die bij me opkwamen zijn al geroepen, dus ik hou het praktisch: kopje thee drinken en inderdaad toch maar een cadeautje regelen. Ik ben ook zo'n a-romantisch type dat roept dat ze valentijnsdag haat, maar als mijn andere helft (die ik niet eens heb) met een cadeautje zou komen aanzetten zou ik daar wel van smelten. Dierenprintonderbroek of geen dierenprintonderbroek.
quote:waterplant schreef op 14 februari 2013 @ 10:08:

Oh,oh, niets zo gevaarlijk als een vrouw die zegt dat je er niets aan hoeft te doen (valentijsdag bedoel ik)Precies. Haal maar snel iets kleins, handgeschreven kaartje doet het altijd goed.
Organiseer haar ook een 'snoepzak'; haal zo'n snoepjesstring, trek die aan en ga daarmee op bed liggen....
quote:tof schreef op 14 februari 2013 @ 11:38:

Organiseer haar ook een 'snoepzak'; haal zo'n snoepjesstring, trek die aan en ga daarmee op bed liggen....
Nee hoor ik doe helemaal niks het is niet voor wat hoort wat.
quote:miepje1971 schreef op 14 februari 2013 @ 09:58:

[...]

*Jörgen Raaymanstem aan* SEKSIEIEIEIE * Jörgen Raaymanstem uit*O nee, Jörgen Raymann vind ik zo ongelooflijk niet-sexy.
quote:tof schreef op 14 februari 2013 @ 11:38:

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 14 februari 2013 @ 14:40:

[...]

[img]http://www.string-emil.de/Seiten/String/IMG_2855.JPG[/img]Dat zoiets ook gewoon open en bloot op het internet te vinden is hè Je kunt het zo gek niet bedenken of er zijn plaatjes van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven