societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
zondag 7 augustus 2011 om 23:47
Ben een beetje jaloers op de toestanden van khemam en dickens met hun jong grut... Waren zo'n leuke tijden, kapotte schoenen, panties, de hele dag dweilen, kat uit gordijnen vissen, hond uit de vijver vissen, achter hond aan rennen in het bos als een doetje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 7 augustus 2011 om 23:51
zondag 7 augustus 2011 om 23:51
De beestjes zullen er zelf niet zo'n last van hebben denk ik, ze weten niet dat ze dood gaan en vinden het wel best lekker opgekruld bij jullie op de bank. Hoeven niet te jagen voor hun eten, kunnen schuilen als het slecht weer is en hebben een baasje om mee te knuffelen. Een mooie ouwe dag lijkt me zo. Maar dat maakt het verdriet dat ze er straks niet meer zijn er niet minder om natuurlijk.
zondag 7 augustus 2011 om 23:53
zondag 7 augustus 2011 om 23:58
Iemand heeft mij ooit verteld dat ze enorm tegen ons op kijken omdat we zo'n grote buit mee naar huis nemen. Ze weten niet dat wij die tassen volladen bij de supermarkt. Sindsdien voel ik me een hele pief als ik thuis kom met volle tassen, in ieder geval ben ik in de ogen van de hond een held. Hij zit ook altijd gelijk met zijn kop erin. Ik leg altijd zijn koekjes bovenop.
You know how I know? Because I reeaally think so!