sommige forummers

30-03-2009 06:20 1150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat gevoel nou ook,dat sommige forummers hier alleen zitten om mensen af te zeiken/onderuit tehalen? Soms reageer je serieus op iets en wordt daar op gequote met opmerkingen dat ik denk...je doet het alleen om iemand af te zeiken? Zo vergaat mijn zin om hier tijd door te brengen,terwijl ik er zelf heel veel aan heb om hier soms iets te posten,en het fijn vind als iemand iets aan mijn post heeft!
Wel lekker makkelijk toch digi, jou later de schuld geven :P hahah

zal ik ook mee doen of niet??? *denk denk*
Ik denk dat zelfs mijn niveau hoger is dan wat er nu wordt gepost, hier ga ik zelfs niet meer op in en dat zegt heel wat.
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 16:34:

[...]

Babywerpend stuk vreten! Ga heen, en vermenigvuldigt U niet! Voorwaar, Hij zal komen als een dief in de nacht. Met je 666-tatoeage.

s een beetje laat he, dat niet vermenigvuldigen ik kan je wel beloven dat ik het niet nog een keer flik... ( Hoewelllll * moehahahaa, satanisch lachje dus )

K ga even een peuk roken, vuur genoeg hier in de hel enzo.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 16:35:

[...]

Ik wil niet rot doen hoor, digi, maar ik denk echt dat je rijp bent voor een inrichting.Josefientje, je wordt steeds grappiger.
Liefje, ik neem alle schuld op me. Go ahead and make her day!

Josefientje doet nogal pot en ketelig. Een gek die haar gek ontkent, da's pas echt eng.
ja, ze vraagt gewoon om rottigheid he?
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 16:36:

Ik denk dat zelfs mijn niveau hoger is dan wat er nu wordt gepost, hier ga ik zelfs niet meer op in en dat zegt heel wat.Hoger niveau?? Sta je op een berg ofzo dan???
Boro, het is ook zo lekker warm. Satan is wel een gemenerik hoor, die tapt illegaal af van nietsvermoedende aardbewoners. Hoge stookkosten, je moet toch wat. Gelukkig mag je hier nog wel binnen roken!

Ik denk dat zelfs mijn niveau hoger is dan wat er nu wordt gepost, hier ga ik zelfs niet meer op in en dat zegt heel wat.

Deze had ik nog niet eens gelezen.

Dacht dat de top al bereikt was....
anoniem_6053 wijzigde dit bericht op 05-04-2009 16:39
Reden: spelfout, door in een deuk liggen
% gewijzigd
Digi gelukkig staat rood bijna iedereen hahaha
quote:Liefje83 schreef op 05 april 2009 @ 16:37:

ja, ze vraagt gewoon om rottigheid he?Ja, en zo'n verzoek moet je -als barmhartig mens- gewoon inwilligen. De Bijbel is nogal tegenstrijdig, maar ik houd het OT maar aan: oog om oog, tand om tand.
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 16:37:

Boro, het is ook zo lekker warm. Satan is wel een gemenerik hoor, die tapt illegaal af van nietsvermoedende aardbewoners. Hoge stookkosten, je moet toch wat. Gelukkig mag je hier nog wel binnen roken!Precies, en mijn terroristen aan een tuigje een corrigerende tik geven, terwijl ik ze met de andere hand flesvoeding geef
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
* misschien nu weer tijd om te stoppen? Ontopic te gaan? Pfff, dit slaat ook nergens op*
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
mooie citaten. wat dat betreft, ik ken de bijbel niet dus die uitspraken laat ik aan jou over. ga vooral zo door.

ik doe het lekker simpel. ik zeg gewoon: josefiiiiiiiiiiiiiien.. hou je beheeeeeeeeeeeeeeeek. dom wijhijjjjjf :D
leuk zeg, dit
Hahahaha!

Achja, misschien was dit net wat TO bedoelde?

Ik denk dat zelfs mijn niveau hoger is dan wat er nu wordt gepost, hier ga ik zelfs niet meer op in en dat zegt heel wat.Ik lach me dood als Josefientje straks weer verder gaat met haar proefschrift over de metafysica van een aan internet gerelateerd universum, waar subjecten door de accumulatie van opeenvolgende indrukken en reacties hun hebben transformeren naar een zijn en dat verankeren in de respons richting andere subjecten....
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 16:46:

Hahahaha!

Achja, misschien was dit net wat TO bedoelde?Kan ik me niet voorstellen. Op één persoon na ziet iedereen dat wat het hier maar om een ding draait: aandacht en uitlokking. Ok, dat zijn er twee.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:shahla schreef op 05 april 2009 @ 13:24:

[...]

Intiem is helemaal niet eng en ja, ze is een forummer. Al jaren.

Ze wordt nu alleen maar genoemd vanwege een ander topic waar men over en weer wat in elkaars haren vloog. Was alweer klaar, dácht ik, maar ik zie hier dat er toch nog even aan haar gerefereerd moet worden, terwijl ze in dit topic (voor zover ik dat allemaal goed heb gelezen, hou ff een foutmarge in gedachten) niet eens heeft mee geschreven.

Zoiets als wat Dewit hier eerder deed. Het lijkt een soort rancune te zijn. Dewit werd daar nogal op afgerekend maar als men het zelf doet, is het blijkbaar ineens wel weer geoorloofd?

Ik heb aan haar gerefereerd omdat ze net als dewit kennelijk beschermd moet worden en een status aparte heeft.

Ik heb niets gezegd over de persoon Intiem, misschien moet je eens leren lezen voor je blaat.
Ik denk dat Josefientje toch maar wat "beters" is gaan doen. Ben benieuwd wat, want wat kan dit voor haar overstijgen?
quote:Liefje83 schreef op 05 april 2009 @ 16:43:

ik doe het lekker simpel. ik zeg gewoon: josefiiiiiiiiiiiiiien.. hou je beheeeeeeeeeeeeeeeek. dom wijhijjjjjf :DDoe even normaal zeg. Ga zelf niet doen waar je een ander nog een uur geleden van beschuldigde!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Durk, ik heb al mijn eigen psychologische verhandeling neergeplempt

Maar nee, ik denk niet dat het om een proefschrift gaat, getuige allerlei ellenlange posts in veelvoud op andere topics.
Jostifientje is ook weer los zie ik. Lekker om je heen aan het meppen meid?
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 15:03:

[...]

Sorry, maar bij Tangerine moet je hard en duidelijk zijn, anders loopt ze zo over je heen met haar harde, schijn-zelfverzekerde houding van d'r.Nog nooit gezien eerlijk gezegd. Zijn veel hardere hier op het forum.
quote:mylenevalerie schreef op 05 april 2009 @ 16:52:

[...]

Doe even normaal zeg. Ga zelf niet doen waar je een ander nog een uur geleden van beschuldigde!Hallo! Je ziet toch zelf wel hoe belachelijk die josefiene doet. Alsof je daar normaal op Kan reageren. pff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven