sommige forummers

30-03-2009 06:20 1150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat gevoel nou ook,dat sommige forummers hier alleen zitten om mensen af te zeiken/onderuit tehalen? Soms reageer je serieus op iets en wordt daar op gequote met opmerkingen dat ik denk...je doet het alleen om iemand af te zeiken? Zo vergaat mijn zin om hier tijd door te brengen,terwijl ik er zelf heel veel aan heb om hier soms iets te posten,en het fijn vind als iemand iets aan mijn post heeft!
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 16:25:

[...]

Ik ben heel blij met wetten voor mensen zoals ik.

En zo mogelijk nog blijer met instellingen voor mensen zoals jij.A-men. Niets mis met duidelijke grenzen willen hebben. ( of nodig hebben, of hoe je het ook wil zeggen (f) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ok, dit gaat te ver, die opmerking richting Borodini.

Durk, dat heb ik ook
quote:zusje78 schreef op 05 april 2009 @ 16:26:

O-my-god!! Ik ben lekker even de stad in geweest, komt terug en moet 10 pagina's bijlezen. En terwijl ik aan het lezen ben zie ik de pagina's oplopen. Meteen een cursus snellezen gehad.

Er komt maar een ding bij me op eigenlijk, heel kinderachtig, maar heel toepasselijk: Josefientje, wat je zegt ben je zelf.Met je kont door de helft.
quote:borodini schreef op 05 april 2009 @ 16:26:

[...]

A-men. Niets mis met duidelijke grenzen willen hebben. ( of nodig hebben, of hoe je het ook wil zeggen (f) )
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 16:25:

[...]

En waarom dan lelijke heks? Verdwijn zelf in de hel waar je hoort.

Ik geloof niet in de hel lieverd. Ik geloof in de liefde. Ik zal vanavond als ik mijn ceremoniele soep aan de boom offer een schepje voor jou offeren, in de hoop dat jij je ook snel weer beter zou voelen.

Be Blessed.

x.
Doe ff normaal zeg! Dit is absoluut niet normaal meer. Josefientje zet je computer uit en ga even afkoelen.
...
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 16:26:

[...]

Ik denk dat ze voor jou ook nog wel een plekje hebben, want die wetten hebben bij jou geen uitwerking, geloof ik, je bent al te ver heen.

Ja-ja, in de negende hellenkring tussen de kaken van Lucifer, kan ik Cassius aflossen.

Ga nu maar gewoon bidden. Komt alles goed.
quote:Durk schreef op 05 april 2009 @ 16:24:

Zijn er meer mensen die dit eigenlijk wel een beetje sneu vinden, maar toch stiekem steeds blijven kijken wat ze nu weer gepost heeft? Ik wel Duurk.
Durk, ik ook! hahaha

Heb bijna zin om me erin te mengen en lekker lelijk tegen J te doen..lekker verrot schelden enzo hihi
quote:borodini schreef op 05 april 2009 @ 16:27:

[...]

Ik geloof niet in de hel lieverd. Ik geloof in de liefde. Ik zal vanavond als ik mijn ceremoniele soep aan de boom offer een schepje voor jou offeren, in de hoop dat jij je ook snel weer beter zou voelen.

Be Blessed.

x.Ik weet dat je het zo niet bedoelt, maar ligt het aan mij dat ik het in eerste instantie seksueel opvatte?
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 16:27:

[...]

Nergens voor nodig Fiennemeis, ik meen het namelijk, op een hele lieve manier.

Be Blessed.
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 16:29:

[...]

Ik weet dat je het zo niet bedoelt, maar ligt het aan mij dat ik het in eerste instantie seksueel opvatte? eens een hoer, altijd een hoer he, digi
quote:Liefje83 schreef op 05 april 2009 @ 16:28:

Durk, ik ook! hahaha

Heb bijna zin om me erin te mengen en lekker lelijk tegen J te doen..lekker verrot schelden enzo hihi

Ja dat ken ik, zeg je even later: Ja Digi made me do it!

Been there
quote:queenie1 schreef op 05 april 2009 @ 16:28:

Doe ff normaal zeg! Dit is absoluut niet normaal meer. Josefientje zet je computer uit en ga even afkoelen.Waar bemoei jij je mee, queenie, omdat jij al die miljoenen nodig hebt voor je hofhouding, hoef je je onderdanen nog niet de les te lezen, hoor, we leven hier in een democratie en niet meer in een monarchie, gelukkig maar en zeker niet meer in een theocratische gemeenschap, daarvoor moet je in Saoudi-Arabie zijn, ik geef meer de voorkeur aan een republiek, maar ja, wie ben ik????
quote:borodini schreef op 05 april 2009 @ 16:29:

[...]

eens een hoer, altijd een hoer he, digi Josefientje!!!kun je dit even melden bij de angel? Niet 1 keer, maar 2 keer een scheldwoord!
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 16:29:

[...]

Ja dat ken ik, zeg je even later: Ja Digi made me do it!

Been there Waarom laat je je niet lekker gaan, liefje. Doe je naam eens eer aan, joh.
Ja, dat zou ik me ook afvragen als ik jou was.
...
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 16:30:

[...]

Josefientje!!!kun je dit even melden bij de angel? Niet 1 keer, maar 2 keer een scheldwoord!Nee, ik heb betere dingen te doen.
Josefientje, staat die 12 achter je naam voor je geestelijke leeftijd, voor je IQ of voor het aantal hersencellen?
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 16:30:

[...]

Josefientje!!!kun je dit even melden bij de angel? Niet 1 keer, maar 2 keer een scheldwoord!

Hou je muil joh.... hoerrrrr

goddegod ik word gewoon melig nu
quote:queenie1 schreef op 05 april 2009 @ 16:31:

Ja, dat zou ik me ook afvragen als ik jou was.De rest van de post weer eens niet gelezen, al ben je rijk, betekent dat niet dat je eruit moet halen wat alleen voor u van toepassing is.
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 16:31:

[...]

Nee, ik heb betere dingen te doen.Doe dat dan..
quote:josefientje12 schreef op 05 april 2009 @ 16:31:

[...]

Nee, ik heb betere dingen te doen.Nog beter? Je bent hier toch al zo lekker bezig?
quote:borodini schreef op 05 april 2009 @ 16:32:

[...]

Hou je muil joh.... hoerrrrr

goddegod ik word gewoon melig nu Babywerpend stuk vreten! Ga heen, en vermenigvuldigt U niet! Voorwaar, Hij zal komen als een dief in de nacht. Met je 666-tatoeage.
quote:Digitalis schreef op 05 april 2009 @ 16:34:

[...]

Babywerpend stuk vreten! Ga heen, en vermenigvuldigt U niet! Voorwaar, Hij zal komen als een dief in de nacht. Met je 666-tatoeage.Ik wil niet rot doen hoor, digi, maar ik denk echt dat je rijp bent voor een inrichting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven