Sommige nicks moesten verboden worden!

woensdag 30 januari 2008 om 17:41
quote:yasmijn schreef op 30 januari 2008 @ 17:33:
Nickchangen vind ik een forummisdaad. En wat als je je oude nick wel op non-actief hebt gezet dan? Ik heb mijn nick verandert omdat een paar familieleden me hier herkenden. Zat ik niet zo op te wachten. Ik had mijn nick wat handiger moeten kiezen toen ik begon met forummen maar zo'n ramp is het toch ook weer niet?
Nickchangen vind ik een forummisdaad. En wat als je je oude nick wel op non-actief hebt gezet dan? Ik heb mijn nick verandert omdat een paar familieleden me hier herkenden. Zat ik niet zo op te wachten. Ik had mijn nick wat handiger moeten kiezen toen ik begon met forummen maar zo'n ramp is het toch ook weer niet?
woensdag 30 januari 2008 om 17:43
quote:Nijntje schreef op 30 januari 2008 @ 17:36:
[...]
mijn idee, Yas. Alleen zou ik het anders schrijven...
Hoe dan, als Jasmijn met een J? Nee, veuls te gewoon.
Mijn negertexvriend in Kenia was ontstemd als ik zat te forummen daar op zijn pc. Hij zei: hoe kun je jezelf een nick als Yasmijn geven, too Arabic!
Hij vond het maar niks. En toen won Egypte ook nog de Africa Cup.
Drama compleet.
" how can they even play in the Africa Cup, they are Arabs!"
[...]
mijn idee, Yas. Alleen zou ik het anders schrijven...
Hoe dan, als Jasmijn met een J? Nee, veuls te gewoon.
Mijn negertexvriend in Kenia was ontstemd als ik zat te forummen daar op zijn pc. Hij zei: hoe kun je jezelf een nick als Yasmijn geven, too Arabic!
Hij vond het maar niks. En toen won Egypte ook nog de Africa Cup.
Drama compleet.
" how can they even play in the Africa Cup, they are Arabs!"
Geen bijzonderheden
woensdag 30 januari 2008 om 17:44
quote:Poezewoes schreef op 30 januari 2008 @ 17:19:
Ja, ' Nijntje' is lekker volwassen...
Ik heb echt gruwelijk de pest aan verkleinwoordjes, vreselijk. Voor mijn part is je nick fruttelpruttelkuttel, zolang het maar geen fruttelpruttelkuttelTJE is.
Ja, ' Nijntje' is lekker volwassen...
Ik heb echt gruwelijk de pest aan verkleinwoordjes, vreselijk. Voor mijn part is je nick fruttelpruttelkuttel, zolang het maar geen fruttelpruttelkuttelTJE is.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
woensdag 30 januari 2008 om 17:45
quote:Luneth schreef op 30 januari 2008 @ 17:41:
[...]
En wat als je je oude nick wel op non-actief hebt gezet dan? Ik heb mijn nick verandert omdat een paar familieleden me hier herkenden. Zat ik niet zo op te wachten. Ik had mijn nick wat handiger moeten kiezen toen ik begon met forummen maar zo'n ramp is het toch ook weer niet?
Tough luck.
Iedereen IRL weet wie ik hier ben, zal me boeien zeg.
Kijk, als je er gewoon even bijvertelt waarom je verandert van nick, hakuna matata. Dat snappen we.
Maar terugkomen onder een andere naam en je niet melden wie je eerst was, dat kan echt niet.
[...]
En wat als je je oude nick wel op non-actief hebt gezet dan? Ik heb mijn nick verandert omdat een paar familieleden me hier herkenden. Zat ik niet zo op te wachten. Ik had mijn nick wat handiger moeten kiezen toen ik begon met forummen maar zo'n ramp is het toch ook weer niet?
Tough luck.
Iedereen IRL weet wie ik hier ben, zal me boeien zeg.
Kijk, als je er gewoon even bijvertelt waarom je verandert van nick, hakuna matata. Dat snappen we.
Maar terugkomen onder een andere naam en je niet melden wie je eerst was, dat kan echt niet.
Geen bijzonderheden
woensdag 30 januari 2008 om 17:46
quote:Livre schreef op 30 januari 2008 @ 17:44:
En dan heb je een redelijk stoere naam, en komt er iemand die je consequent Livredepivretje gaat noemen.
Nietus, ik zeg niet Livredepivretje, ik zeg livredepivre da's heel anders
En dan heb je een redelijk stoere naam, en komt er iemand die je consequent Livredepivretje gaat noemen.
Nietus, ik zeg niet Livredepivretje, ik zeg livredepivre da's heel anders
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!

woensdag 30 januari 2008 om 17:49
Nou Yas, daar stap je wel makkelijk overheen hoor. Ik ben ook van nick veranderd vanwege boze zus en ik ben er echt niet blij mee dat ik zo stom was om te zeggen wie ik eerst was. Want daarna kreeg ik dat gezeik dat boze zus hier kwam posten, daar was ik niet echt blij mee.

woensdag 30 januari 2008 om 18:05
quote:meave schreef op 30 januari 2008 @ 17:59:
Ah, dus Zuss mag wel veranderen, maar iemand anders niet?
Meave (die vroeger anders heette en ivm herkenbaarheid ook een nieuwe nick heeft gemaakt, ook alweer 4 jaar terug ofzo denk ik...)
Ja, maar dat is ook bekend. Van Digitalis is ook bekend.
Ik bedoel diegenen die je dan kent en die dan terugkomen onder een andere naam zonder enige uitleg en doen alsof ze nieuw zijn.
Daar kan ik niet tegen.
Ah, dus Zuss mag wel veranderen, maar iemand anders niet?
Meave (die vroeger anders heette en ivm herkenbaarheid ook een nieuwe nick heeft gemaakt, ook alweer 4 jaar terug ofzo denk ik...)
Ja, maar dat is ook bekend. Van Digitalis is ook bekend.
Ik bedoel diegenen die je dan kent en die dan terugkomen onder een andere naam zonder enige uitleg en doen alsof ze nieuw zijn.
Daar kan ik niet tegen.
Geen bijzonderheden
woensdag 30 januari 2008 om 18:16
Ik heb in de afgelopen 10 jaar helaas 3x maal van nick moeten veranderen. Eenmaal door herkenning, eenmaal door te lang geen gebruik te hebben gemaakt en nog eens bij de laatste overgang.
Maarja ben voornamelijk een meelezer dus denk dat het weinig mensen zal boeien
Ik zag trouwens laatst mijn oude nick langskomen... toch raar...
Maarja ben voornamelijk een meelezer dus denk dat het weinig mensen zal boeien
Ik zag trouwens laatst mijn oude nick langskomen... toch raar...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.