Stacey Rookhuizen

23-08-2012 19:58 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijk arrogant mens vind ik dat toch. Een paar weken geleden las ik nog dit artikel:

http://www.nu.nl/achterkl ... t-niet-graag-in-rij.html.

Nu zit ze weer in een of andere dansshow.

Het ergste was nog, dat zij een show over mode presenteerde terwijl ze er zelf altijd vreselijk slecht gekleed bijloopt. Bovendien vind ik haar erg ordinair na dat douchefilmpje.

Van mij is Stacey iemand die meteen van de buis mag verdwijnen.
quote:ruwediamant schreef op 23 augustus 2012 @ 20:35:

Ik vind het dom om niet eens je middelbare school af te maken. Ik vind haar echt zo'n vervelende recalcitrante puber. Dat je niet wil gaan studeren na je startkwalificatie, oke, maar niet eens je havo afmaken vind ik puberaal.Ze had op haar 16e al een goed lopende platenmaatschappij. Sommige mensen hebben geen diploma nodig om te bewijzen dat ze succesvol en intelligent zijn hoor.
quote:Oriane schreef op 23 augustus 2012 @ 20:41:

[...]

Ze had op haar 16e al een goed lopende platenmaatschappij.Enorm knap. Blijkbaar heeft ze de intelligentie en de lef om dit te kunnen.
quote:ruwediamant schreef op 23 augustus 2012 @ 20:35:

Ik vind het dom om niet eens je middelbare school af te maken. Ik vind haar echt zo'n vervelende recalcitrante puber. Dat je niet wil gaan studeren na je startkwalificatie, oke, maar niet eens je havo afmaken vind ik puberaal.

En ze is ook zo beroerd terecht gekomen, he.

Ik heb niks met Stacy, maar vind jouw " puberaal als je niet wil gaan studeren na je startkwalificatie" in het geval van Stacy nogal ehhhhh dom. De vrouw had als tiener al een goedlopend bedrijf.
Ik ken haar niet persoonlijk, heb dus geen idee hoe ze in de omgang is. Maar ik vind het knap wat ze al op jonge leeftijd heeft bereikt. En misschien is ze niet de knapste BN'er, ik heb echt wel lelijkere gezien hoor.
Dat bedrijf had ze omdat haar pappie en diens consorten haar hebben geholpen.
quote:ruwediamant schreef op 23 augustus 2012 @ 20:54:

Dat bedrijf had ze omdat haar pappie en diens consorten haar hebben geholpen.

Je klinkt toch echt enorm jaloers hoor

Je kunt een pappie achter je hebben staan, je talent zal je verder moeten brengen...
Ah ja, het is weer een kop die boven het maaiveld uitsteekt he.

En die moet er af.

Logisch.
Ha, ha, ik denk wat gaat die ruwe diamant steeds in de verdediging, maar zij is de TO

(ja, ook ik heb heel puberaal de havo niet afgemaakt, zal daar wel mee te maken hebben)
Je hoort vaak over dat bedrijf dat ze op haar 16e startte, maar was dat goedlopend?
het is hier binnen beter dan buiten
quote:eleonora schreef op 23 augustus 2012 @ 21:01:

En die moet er af.

Logisch.Dat vind ik juist prachtig, maar toch vind ik Stacey niet leuk overkomen.
quote:eleonora schreef op 23 augustus 2012 @ 21:01:

En die moet er af.

Logisch.

Precies.

Als je als tiener al een goedlopend bedrijf had, dan is dat omdat pappie je hielp.

Godzijdank is Stacy, volgens TO, erg lelijk. Stel je voor dat ze ook nog mooi was.
Ik heb er in elk geval nooit van gehoord.

Bjork steekt ook haar kop boven het maaiveld uit, en haar vind ik heel tof. Dus het heeft daar helemaal niks mee te maken.

Als Stacey niet zo vervelend was zou het me geen hol kunnen schelen hoe ze erbij liep.
quote:ruwediamant schreef op 23 augustus 2012 @ 20:07:

[...]

Ik vind haar een beetje op Sidonia lijken met die kin en dat haar.

[img]http://suskeenwiske.ophetwww.net/musica ... idonia.jpg[/img]De gelijkenis is treffend
quote:missinnuenda schreef op 23 augustus 2012 @ 21:04:

[...]

Precies.

Als je als tiener al een goedlopend bedrijf had, dan is dat omdat pappie je hielp.

Godzijdank is Stacy, volgens TO, erg lelijk. Stel je voor dat ze ook nog mooi was.

Ze zegt het zelf in meerdere interviews. Dat ze al bekenden had in die cirkel. Zo kan iedereen het wel.

http://www.intermediair.n ... plan-b-is-best-scary.html (Ouders die haar introduceren in de scene).

In de Cosmopolitan van een paar maanden terug zei ze het nog eens letterlijk.
quote:missinnuenda schreef op 23 augustus 2012 @ 21:04:

[...]

Precies.

Ja, wel prettig dat het zo'n engerd is inderdaad.

Dat scheelt.

En ondernemingszin kan niet gewoon in je genen of je karakter zitten natuurlijk.
Ook met succesvolle ouders kan niet iedereen het. Veel kinderen van succesvolle ouders bakken er geen hout van.
Tsja, ik vind het goed dat ze wat van haar leven maakt, maar om dan uit te kramen dat het je irriteert dat je als een gewoon mens in de rij moet wachten maakt je gewoon een arrogante troel.
quote:eleonora schreef op 23 augustus 2012 @ 21:12:

Ook met succesvolle ouders kan niet iedereen het. Veel kinderen van succesvolle ouders bakken er geen hout van.En dat geeft haar het recht om zich zo te gedragen?
Ik vind haar helemaal niet zo lelijk eerlijk gezegd. Gek gekleed, ja, maar verder eigenlijk doodnormaal van gezicht. Ook kan ze er niets aan doen dat ze niet bloedmooi is, dus dat speelt voor mij geen enkele rol bij de beoordeling (voor zo ver dat mogelijk is) van haar als persoon.

Vind jij haar overigens wel leuk overkomen Leo?
Stacey kennende zal het wat provocerend bedoeld zijn.

Ze heeft totaal geen kapsones namelijk.
quote:iris1969 schreef op 23 augustus 2012 @ 21:13:

Vind jij haar overigens wel leuk overkomen Leo?

Ik vind het een schát.

Ik vind haar leuk.

Ze durft.

Ze is origineel.

Ze is geen Yolanthe
quote:eleonora schreef op 23 augustus 2012 @ 21:15:

[...]

Ik vind het een schát.

Ken je haar toevallig?

(even schaamteloos nieuwsgierig )
quote:galadriel schreef op 23 augustus 2012 @ 21:15:

Ik vind haar niet leuk.

Ze durft.

Ze is origineel.

Ze is geen Yolanthe
quote:ruwediamant schreef op 23 augustus 2012 @ 21:09:

[...]

Ze zegt het zelf in meerdere interviews. Dat ze al bekenden had in die cirkel. Zo kan iedereen het wel.

Owwwwwwww........... Stom van me.

Een van mijn beste vriendinnen is een verschrikkelijk goede zangeres, ze zong op mijn bruiloft en iedereen was onder de indruk. Wat denk je, als ik binnenkort op haar verjaardag kom en daar wat andere zangeressen ontmoet, zou ik dan ook snel een succesvolle zangeres zijn? Of zou het misschien ook iets met talent (en in het geval van Stacy: met ondernemersbloed) te maken hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven