Stalker???
donderdag 22 juli 2010 om 13:34
quote:nieuweauto schreef op 22 juli 2010 @ 12:15:
hoe kan hij weten waar en wanneer jij op vakantie gaat? dat heb je hem dan toch zelf vertelt?
En sms .. daar zou ik mijn vakantie niet voor afzeggen hoor.Ik ook niet. Ik zou hem aan het werk zetten de e*kel, mag ie mijn rug komen insmeren en de boodschappen doen. Wat denkt ie wel niet.
hoe kan hij weten waar en wanneer jij op vakantie gaat? dat heb je hem dan toch zelf vertelt?
En sms .. daar zou ik mijn vakantie niet voor afzeggen hoor.Ik ook niet. Ik zou hem aan het werk zetten de e*kel, mag ie mijn rug komen insmeren en de boodschappen doen. Wat denkt ie wel niet.
vrijdag 23 juli 2010 om 05:30
quote:nummerzoveel schreef op 22 juli 2010 @ 11:20:
Negeren. Niet reageren op mails of smsjes. Een stalker houdt pas op als hij helemaal geen reacties meer krijgt. Als je na een poosje roch reageert, dan zeg je eigenlijk "ik geef uiteindelijk wel toe, als je maar lang genoeg aandringt".Dit dus. Da's echt de enige manier
Negeren. Niet reageren op mails of smsjes. Een stalker houdt pas op als hij helemaal geen reacties meer krijgt. Als je na een poosje roch reageert, dan zeg je eigenlijk "ik geef uiteindelijk wel toe, als je maar lang genoeg aandringt".Dit dus. Da's echt de enige manier
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
vrijdag 23 juli 2010 om 05:33
dinsdag 14 september 2010 om 23:31
Beetje laat maar vond deze thread net... Ben zelf een aantal jaren gestalkt door een jongedame met een psychiatrisch verleden. Niet zozeer fysiek maar via email en telefoon. Mijn vriendin en zus werden ook benaderd. Ze was actief in de organisatie die ik aanvoerde. Ze had een probleem met mannen - of ze ging met mijn collega's naar bed (of eiste dat ze hun vriendin zouden opgeven voor haar) of ze viel ze keihard aan met verschrikkelijke verwijten over hoe zij kapot werd gemaakt door de gemene mannen (ik zat fijn in categorie 2). Heb eerst tientallen uren met haar in het cafe gezeten om haar te helpen. Toen haar gedrag echt te gestoord werd (ze was een soort clusterbom) heb ik haar uit 2 organisaties laten gooien (moest via democratisch besluit). Kwam ze toch opdagen, kwam ze er gewoon niet meer in. Daarna begonnen dus de mails en telefoontjes en heb ik alle contact radicaal verbroken. Nooit meer gereageerd op emails en als het moest 5 keer achter elkaar de hoorn erop flikkeren. Ze stuurt me na 7 jaar nog steeds af en toe emails en af en toe komt er papieren scheldpost. Ik lees het nooit.