Stamcafé XXX
dinsdag 23 mei 2017 om 21:40
Leuk idee!
Ik ben halverwege de mojito naar het ziekenhuis geraced omdat De Zoon nog meer aanvallen had. Daar aangekomen was hij weer platgespoten. Ik heb een prikkelarme privé kamer voor hem geregeld en had lekkers mee. Hij had het allemaal niet door dus ik was zó weer weg.
De mojito was na thuiskomst natuurlijk lauw, dus nu een tweede erachteraan met m'n meiden in de tuin (terwijl De Vader uitzoekt of ik volgende maand mee kan op een zakentrip naar Italië
).
Never a dull moment.
Ik ben kapot
Ik ben halverwege de mojito naar het ziekenhuis geraced omdat De Zoon nog meer aanvallen had. Daar aangekomen was hij weer platgespoten. Ik heb een prikkelarme privé kamer voor hem geregeld en had lekkers mee. Hij had het allemaal niet door dus ik was zó weer weg.
De mojito was na thuiskomst natuurlijk lauw, dus nu een tweede erachteraan met m'n meiden in de tuin (terwijl De Vader uitzoekt of ik volgende maand mee kan op een zakentrip naar Italië
Never a dull moment.
Ik ben kapot
woensdag 24 mei 2017 om 10:52
Er zijn gedeelde-smart-halve-smart-topics over nog geen plaatjes kunnen plakken.
Heb me na nickwissel goed vermaakt in Kittens topic en nu beetje verbaasd dat ik met nieuwe forum blijkbaar voorbij 200 zit.
overig/geen-plaatjes-plakken-huil-hier- ... ges/340007
overig/haal-hier-je-200-berichten/list_messages/382418
Moet maar eens met (t)huiswerk en huishouden bezig.
Heb me na nickwissel goed vermaakt in Kittens topic en nu beetje verbaasd dat ik met nieuwe forum blijkbaar voorbij 200 zit.
overig/geen-plaatjes-plakken-huil-hier- ... ges/340007
overig/haal-hier-je-200-berichten/list_messages/382418
Moet maar eens met (t)huiswerk en huishouden bezig.
woensdag 24 mei 2017 om 18:01
woensdag 24 mei 2017 om 19:37
Wat gezellig, al die plaatjes weer!
Voor mij geen lang weekend dit keer, want vrijdag moet ik gewoon werken en om half zes beginnen ook nog. En morgen Dauwpop (DOE MAAR
) , dus ik neem vrijdagmorgen maar flink wat luciferhoutjes mee om mijn ogen mee open te houden en een paar blikjes energy voor de nodige peper in de reet.
Gelukkig kan ik morgen wel wat voorslapen, want we vertrekken pas om half twaalf. En ik ben zo benieuwd wat Ajax gaat doen vanavond!
Voor mij geen lang weekend dit keer, want vrijdag moet ik gewoon werken en om half zes beginnen ook nog. En morgen Dauwpop (DOE MAAR
Gelukkig kan ik morgen wel wat voorslapen, want we vertrekken pas om half twaalf. En ik ben zo benieuwd wat Ajax gaat doen vanavond!
woensdag 24 mei 2017 om 19:57
Behalve vrijdag werken: Allemaal leuk LV
Die luciferhoutjes ga je niet nodig hebben: de adrenaline van Doe Maar zorgt er wel voor dat je fluitend door je vrijdag raakt! En ik als voetballeek zit ook te duimen voor Ajax
Ik vind het zo leuk als NL ook op sportief vlak mee kan doen met Europa. Tom doet het ook al zo goed op z'n fiets al had hij een heel menselijk doch genant akkefietje gisteren (Vandaag nog niets gezien maar wielrennen en tennis ben ik meer in thuis).
oudblond wijzigde dit bericht op 24-05-2017 20:05
3.61% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras