Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
quote:sssssst schreef op 25 april 2017 @ 20:16:

[...]

Nee het zijn aangebroken verpakkingen, hebben zaterdag en zondag enige tijd op tafel gestaan, ruiken gewoon niet fris meer.Ja, dan deed ik ze ook weg. Ongeacht de tgt .
Bij zoon is trouwens een kwartje gevallen. Hij kwam me net een knuffel brengen en hij heeft me beloofd voortaan de afwas te doen als ie vrij is en man en ik bezigheden buitenshuis hebbende zijn . Dochter vindt me nog steeds een zeikerd, maar ik verwacht dat die ook wel bijdraait .
Zeikert staat toch ook gewoon in de functiebeschrijving van ouders van pubers?
Ik kan me de frustratie helemaal voorstellen LV!

Hier zit er ook zo één. Alleen hij heeft het geluk dat zijn vader nu ook vrij is en toch alles doet wat kind laat liggen en 'm nog thee brengt ook.

Ik ben roep nogal snel dat ie (het kind) geen polio heeft. Maar man zorgt graag (en ik blijkbaar niet).

Alhoewel man ook kan mopperen op kind, maar heel typisch, hij vindt dan weer dingen belangrijk die ik totáal niet belangrijk vind. En dan moppert man ook nog op mij omdat ik kind niet ook aanspreek
Ik huiswerk harder dan te voren Blond. Maar het kan beter. Maar ik verdoe nog te veel tijd.
quote:-Kittens- schreef op 25 april 2017 @ 20:29:

Ik kan me de frustratie helemaal voorstellen LV!

Hier zit er ook zo één. Alleen hij heeft het geluk dat zijn vader nu ook vrij is en toch alles doet wat kind laat liggen en 'm nog thee brengt ook.

Ik ben roep nogal snel dat ie (het kind) geen polio heeft. Maar man zorgt graag (en ik blijkbaar niet).

Alhoewel man ook kan mopperen op kind, maar heel typisch, hij vindt dan weer dingen belangrijk die ik totáal niet belangrijk vindt. En dan moppert man ook nog op mij omdat ik kind niet ook aanspreek

Oh ja, die herken ik

Man en ik zijn uiteindelijk overeengekomen dat we gewoon onze battles moeten picken, en dat de één dan andere battles pickt dan de ander is niet zo erg. Zo lang de grote lijnen maar een beetje overeen komen zeg maar.
Ja hier ook zo ongeveer. Alleen kan man het iets minder goed loslaten dat ik niet mee doe aan zijn battles.

(Ik zie een taalfout in je quote. Heel raar, want in het origineel staat ie niet )
Ja, zo ben ik. Als er een tijdje niks te taalpolitiën valt ga ik lekker kwootkloten
Doet hij wel mee aan jouw battles dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 april 2017 @ 20:41:

Ja, zo ben ik. Als er een tijdje niks te taalpolitiën valt ga ik lekker kwootkloten Mijn jongste vanmiddag: 'Mam, klopt dit grammatisch?'
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 april 2017 @ 20:42:

Doet hij wel mee aan jouw battles dan?

Als iemand goede argumenten heeft voor een battle en dan doen we beide mee.

Als ik vind dat zoon iets zelf kan doen, dan laat ik hem dat doen (wat dus niet altijd lukt). Als man hetzelfde graag voor hem doet, is dat fijn voor kind. Hij (zoon) weet dat ik daar anders in sta. Deze battle, kind kan veel meer (zelf) doen vind ik blijkbaar niet zo belangrijk.

We vinden zoon beiden wat lui, maar daar zijn we zelf debet aan.

Man vindt wel: als je iets belooft hebt of afgesproken hebt, moet je het doen. Dan zal hij mij ook steunen. En vice versa.

Over het algemeen zitten we op 1 lijn hoor. Ons grootste verschil zit 'm nu in hoe we over het studiegedrag van zoon denken en of hij daardoor havo wel/niet aan kan.
Goedemorgen
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen!

Oei, jij was er vroeg bij Jane, sterkte vandaag.

Hier nog een dagje werken en dan 4 hele dagen vrij. Joehoe!
The owls are not what they seem
Lekker Lady!

Ik kan nog slapen hoor maar een woning wordt gerenoveerd, ze zijn aan het boren
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 26 april 2017 @ 08:51:

Lekker Lady!

Ik kan nog slapen hoor maar een woning wordt gerenoveerd, ze zijn aan het boren Wonen wij in hetzelfde blok?
quote:sssssst schreef op 26 april 2017 @ 08:53:

[...]

Wonen wij in hetzelfde blok?Woon je in Amsterdam?
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen, ik ga zo eerst eens sporten en boodschappen doen. Hoef pas vanmiddag en vanavond te werken.
T is al een tijd geleden dat ik op koffie trakteerde hier, bedenk ik net.

Tast toe!

Lady, mag ik misschien thee?
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen!

Lekker zonnetje hier. Ik denk dat ik de tuin en ramen maar eens onder handen ga nemen.
Thee voor Jane

Goedemorgen, hier ook stralende zon.

Volgens de weerberichten gaat het vanmiddag regenen, bah. Hopelijk hebben ze dik ongelijk.

Weet iemand hier iets van planten? Ik wil bougainville (of zoiets) gaan kopen voor op balkon. Ze hebben ze weer bij de praxis. Maar het is nog zo koud 's nachts. Kunnen die planten daar wel tegen?
Jane, woon je in A'dam? Dat zwaai ik zaterdag even naar je, ik ga er dan een dagje heen.
Heerlijk Lady dank je wel, nu kan ik zeker slapen! Ze zijn ook gestopt met boren

Vanmiddag een uurtje sporten en dan werken.

Fijne dag allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Renaissance schreef op 26 april 2017 @ 09:23:

Jane, woon je in A'dam? Dat zwaai ik zaterdag even naar je, ik ga er dan een dagje heen. alvast veel plezier!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven