Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 06 mei 2017 @ 09:53:

[...]

Worksjop?? Waarschijnlijk : 'Klutsen' maken (Workshop in het Tassen museum: we maakten onze feest cluch... maar de mevrouw had het consequent over je 'kluts'. Nou die waren we met de bruiloft gelukkig allemaal kwijt).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yasmijn schreef op 06 mei 2017 @ 09:21:

Zonnig? Grijs hier.

Ik heb een vrijgezellendag/avond. Zo wat heb ik zin, not.Op jouw leeftijd nog?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 06 mei 2017 @ 09:31:

Op Schiphol schijnt de zon Fijne vakantie Puss, geniet ervan.
Hier is geen zon te bekennen
Ik naar je Puss. Fijne vakantie!
quote:Filee___ schreef op 05 mei 2017 @ 21:25:

Ik ga over anderhalve week verhuizen. Het is een appartement in het centrum, maar wel met bossen op loopafstand voor de hond.quote:feow schreef op 05 mei 2017 @ 21:12:

[...]

*stormt als olifant met overgewicht door porseleinkast kroeg en brult:*

gefeliciteerd, wat fijn voor je!

+1

Nu heb ik de poezefoto's gemist gisteren. Maar ze zijn vast leuk.

Inderdaad jammer voor de kittens

Fijne vakantie Bootz!

Gezellige kringloopactie Aza.

Ga ik vandaag ook eens doen denk ik. Kijken of het lukt om meer te brengen dan te halen

Heb een afspraak ingekort en ga me wel vermaken vandaag
voor wie wil
Fijne vakantie Puss!!!

Fijn dat het is afgehandeld Blond. Mogen de kittens niet iets langer bij hun moeder blijven? Dan zou je ze in juli kunnen ophalen.

Oh jakkes Yas, een vrijgezellendag . Ik heb er eind juni 1 maar dan alleen avond en we gaan 'gewoon' eten en borrelen. Bruid is 42 dus verplicht raar verkleed door de stad banjeren hoeft dan niet meer

Ik wil de die belooft is!!! Zwaar bewolkt nog hier. Hoop dat het straks beter wordt.
Knoflooktaart staat in de oven Ben zo benieuwd naar de smaak!

Beetje in huis en op het balkon getrut. Ik voel me niet lekker. Mijn lijf doet pijn en mijn humeur is bepaald niet aangenaam te noemen. Bleh jezelf in de weg zitten sucks. Maar de zon spat naar binnen, alle balkondeuren staan open en het huis ruikt huiselijk. Dat moet toch gaan zorgen voor wat positieve hormoonaanmaak of zo?
quote:Watervrouw333 schreef op 06 mei 2017 @ 10:38:

Gezellige kringloopactie Aza.

Ga ik vandaag ook eens doen denk ik. Kijken of het lukt om meer te brengen dan te halen

Missie geslaagd. Tochnogmeegenomenboek verdwijnt volgende maand wel weer in een minibieb

Jij ook leuke dingen gevonden Aza?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 06 mei 2017 @ 09:31:

Op Schiphol schijnt de zon Geniet ervan!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Oudblond schreef op 06 mei 2017 @ 09:59:

[...]

Waarschijnlijk : 'Klutsen' maken (Workshop in het Tassen museum: we maakten onze feest cluch... maar de mevrouw had het consequent over je 'kluts'. Nou die waren we met de bruiloft gelukkig allemaal kwijt).
Oh Watervrouw, ik heb hier een paar verhuisdozen vol met boeken staan. Heel veel prut, maar ook Kafka, Allende, Dostojevski, Grisham, van der Heijden, Irving e.d. Ik hik er al een paar jaar tegenaan wat ik er mee zal doen. Ik lees enkel nog op mijn reader
quote:dolfje schreef op 06 mei 2017 @ 17:36:

[...]

En boos dat ze (type tuinbroek) op ons was omdat we de zaak niet ernstig namen! Hoe bozer zij werd hoe harder bruid en wij de slappe lach kregen. Dat liep echt niet goed af. Maar werd uiteindelijk wel een hele geslaagde dag!
quote:Oudblond schreef op 06 mei 2017 @ 17:39:

[...]

En boos dat ze (type tuinbroek) op ons was omdat we de zaak niet ernstig namen! Hoe bozer zij werd hoe harder bruid wij de slappe lach kregen. Dat liep echt niet goed af. Maar werd uiteindelijk wel een hele geslaagde dag!

Gelukkig maar!

Wij worden zo opgehaald, eigenlijk niet veel zin nu na werk en snel eten. Maar goed het wordt vast gaaf.
Is vaak zo dat hetgeen waar je geen zin in hebt, uiteindelijk heel leuk wordt. Maar Dolfje pas je wel een beetje op jezelf met dat drukke schema van je?
Hallo stammies, hoe is het met jullie?
He Poesje! Gaat wel hier. En jij; Hoe gaat het met het huiswerk en het op 'papier' krijgen?

Ik heb het de afgelopen week vaak over 'kittens' maar dat zijn dan je verre familieleden waarvan we hopen dat er 2 hier willen komen wonen
quote:Oudblond schreef op 06 mei 2017 @ 17:37:

Oh Watervrouw, ik heb hier een paar verhuisdozen vol met boeken staan. Heel veel prut, maar ook Kafka, Allende, Dostojevski, Grisham, van der Heijden, Irving e.d. Ik hik er al een paar jaar tegenaan wat ik er mee zal doen. Ik lees enkel nog op mijn reader Ik zeg minimeet of twee-drie-vier om dat in etappes af te voeren naar goede bestemmingen
Dat huiswerk, ach. Ben er wel veel mee bezig geweest hoor, maar ik kom tijd te kort. Vorige week 4 dagen op cursus/opleiding. Pas 3 dagen naar Duitsland. Wel leuk hoor, maar dan komt er van huiswerk maken niks terecht (al heb ik tijdens de opleidingsdagen wel een poging gedaan). En ik ben zo moe. Bovendien hebben we een hele grote opdracht mee gekregen ter afronding van de opleiding die ik er 'ff' bij doe.

Dus mijn hoofd kan het niet meer zo goed bijhouden momenteel met alle deadlines die naderen en alle andere dingen die ik nog 'moet' doen.

Ik ben nu even een beetje 'down', maar eigenlijk ging het afgelopen tijd best goed met me hoor!

En kittens ...!
3x 'hoor', misschien begin ik een beetje doof te worden of zo.
Stom is dat Kittens, als je elke keer denkt om wat grip te hebben op de situatie en er dan weer 'iets' bijkomt. Dat 'iets' is dan hughe en brengt onrust mee.

3 x... In mijn hoofd zijn de kittens er voortdurend

Knoflooktaart is klaar: Benieuwd! Ik heb er een groene salade bij en twijfelde over de dressing. Heb die uiteindelijk eenvoudig gehouden. Jammer dat ik de enige proever ben.
quote:Watervrouw333 schreef op 06 mei 2017 @ 17:29:

[...]

Missie geslaagd. Tochnogmeegenomenboek verdwijnt volgende maand wel weer in een minibieb

Jij ook leuke dingen gevonden Aza?2 boeken, meer paste uiteindelijk ook niet meer in de auto :-).
quote:Oudblond schreef op 06 mei 2017 @ 17:37:

Oh Watervrouw, ik heb hier een paar verhuisdozen vol met boeken staan. Heel veel prut, maar ook Kafka, Allende, Dostojevski, Grisham, van der Heijden, Irving e.d. Ik hik er al een paar jaar tegenaan wat ik er mee zal doen. Ik lees enkel nog op mijn reader

Mooie schrijvers!!

Weggeven, of naar een kringloop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven