Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
Wat is er aan de hand met het forum? :o
Wat lelijk dit mennnnn
Prrrr, mauw miawwwww.
Waarom moeten ze ons steeds opnieuw kwellen met een nieuw forum? Waarom?
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik heb gisteren lekker aan mijn zelf ontworpen campingkeuken staan werken. Ben heel erg opgeschoten en trots. De klep is maatwerk, gaat perfect dicht :)

Nu het forum meer irritatie dan afleiding brengt, wordt die keuken vast nog mooier dan ik had bedacht!
yette schreef:
12-05-2017 06:40
Ik heb gisteren lekker aan mijn zelf ontworpen campingkeuken staan werken. Ben heel erg opgeschoten en trots. De klep is maatwerk, gaat perfect dicht :)

Nu het forum meer irritatie dan afleiding brengt, wordt die keuken vast nog mooier dan ik had bedacht!
Elk nadeel......... :)

Dat multiplequote vind ik wel grappig/handig. Verder zullen de nadelen wel in het nieuw-forum-live-topic genoemd zijn. Scheelt mij weer tikken :roll: Stomme smileys ook ja.
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 07:22
0.19% gewijzigd
Hoe vind je nieuwe topics? Bij nieuwe topics vind ik alleen de laatste nieuwe topics maar dan kun je niet kiezen voor 'meer topics'.
Watervrouw333 schreef:
12-05-2017 07:12
Elk nadeel......... :)

Dat multiplequote vind ik wel grappig/handig. Verder zullen de nadelen wel in het nieuw-forum-live-topic genoemd zijn. Scheelt mij weer tikken :roll: Stomme smileys ook ja.
Zie je al voor je hoe dat straks gaat met discussietopics? Dat worden ellelange reacties *grinnikende smiley*
Ik ben wel benieuwd of er een maximum aan de zit ...
Ik probeer uit te zoeken hoe je plaatjes plakt. Ben er nog niet achter...
[img]http://static.boredpanda.com/blog/wp-co ... 05.jpg[img]

huh, bij bericht wijzigen zie ik de optie wel!!
anoniem_304205 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 08:19
Reden: nu wel optie plaatjes plakken...
59.15% gewijzigd
niet dat het werkt...
anoniem_304205 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 08:22
Reden: ?
2.33% gewijzigd
test zonder quote..
*mist juichsmiley inzake geslaagde test* :P

*mist juichsmiley inzake geslaagde test* :P
Plaatje doet het dus nog niet (denk ik)

Anyhow: geloof dat het een productieve thuiswerkdag gaat worden............
Plaatje doet het dus nog niet (denk ik)

Anyhow: geloof dat het een productieve thuiswerkdag gaat worden............
Nou, we zijn er dus weer, sort of.
Er werkt een hoop nog niet en mijn 'verborgen pijlers' waaronder die NSFW zijn niet meer verborgen. En ik zie ook niet hoe ik ze kan verbergen.
Aan het werk dan maar dus... :|
Ik mis de oude smileys :| dit is de droevigste die er is.
The owls are not what they seem
Nou, we zijn er dus weer, sort of.
Er werkt een hoop nog niet en mijn 'verborgen pijlers' waaronder die NSFW zijn niet meer verborgen. En ik zie ook niet hoe ik ze kan verbergen.
Aan het werk dan maar dus... :|
Ik mis de oude smileys :| dit is de droevigste die er is.
Bij mij werken die smiley's helemaal niet. :(
(oh nu wel)

En net toen ik wilde posten opende een ander veld zich vol reclame. Werkelijk wie dit verzonnen heeft.....
Ik zie wel veel dubbele posts her en der..
Goedemorgen trouwens.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat werken. Volgens mij helemaal niet, maar hee, komt goed.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat werken. Volgens mij helemaal niet, maar hee, komt goed.
Goedemorgen, wat een toestand zo'n nieuw forum zeg.
Zal wel weer een poosje duren voor we uitgekrakeeld zijn. :lol:
En elke keer met een nieuwe update weer... je zou denken dat ze er iets van leren.
Op mijn werk nu ook, veel dingen zijn vernieuwd , andere dingen zijn gebleven maar om de een of andere reden werken die dan weer niet.
Ik word er gestoord van, zeker omdat ik niet zo goed tegen veranderingen kan :mrgreen: stomme smileys ook.
Nou als ik een zwaai smiley had zou ik die even gebruiken. Fijne dag en veel plezier met het forum.
Wij gaan naar de Ardennen. En als ik zo hoor dan werkt het forum op de telefoon voor geen meter dus dat wordt niks.
dolfje schreef:
12-05-2017 09:55
En elke keer met een nieuwe update weer... je zou denken dat ze er iets van leren.
Op mijn werk nu ook, veel dingen zijn vernieuwd , andere dingen zijn gebleven maar om de een of andere reden werken die dan weer niet.
Ik word er gestoord van, zeker omdat ik niet zo goed tegen veranderingen kan :mrgreen: stomme smileys ook.
Nee ervan leren schijnt heel moeilijk te zijn :?
In het 'nieuw forum is live!' topic reageren lukt niet. Waar meld ik dat dan weer als bug? Moeilijk moeilijk moeilijk. :shock:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven