Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
Verwennerij bij de lunch. Ik had een afspraak met een Surinaamse kok en ze heeft voor het hele kantoor groentepasteitjes en saucijzenbroodjes meegenomen! *burp* Heftig maar oh zo lekker!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lekker Blond!

Hier brood, met kaas en met appelstroop. Heel gewoon.

Maar vanavond uit eten bij de Italiaan, zin in. Zo eerst naar het museum, lekker even kunst kijken.
Leuke vooruitzichten Ren! Ik heb nog een druk middagje en daarna even vrij
quote:doornroosje9 schreef op 13 april 2017 @ 10:53:

[...]

Was jij dat? Dat wist ik niet!Goede of slechte "dat wist ik niet"?
quote:Rusticaa_ schreef op 13 april 2017 @ 13:04:

[...]

Goede of slechte "dat wist ik niet"? Volgens mij goede. Als ik Rusticaa stom vond, wist ik het nog wel.
Life is short. Eat dessert first.
Hèhè, de hele ochtend in overleg gezeten, nu even leeg aan mijn bureau..... Hier zon, maar met koude wind, brrrr!
quote:doornroosje9 schreef op 13 april 2017 @ 13:08:

[...]

Volgens mij goede. Als ik Rusticaa stom vond, wist ik het nog wel. Ik was wel met 2 aa. Als er eentje bestond met een a, was ik dat zeker niet.
Weekend!!!
Fijn Rus, geniet er maar van. Ga je nog skieen?
Nee de sneeuw is net zo snel weer verdwenen als dat het kwam.
Hebben jullie nog (leuke) plannen?
Vanavond uit eten. Verder eigenlijk niet zoveel plannen. De komende week ga ik elke avond lekker koken, nieuwe recepten uitproberen. Dit weekend nog wandelen met mijn pa en dan gelijk even langs een fototentoonstelling.
Ik heb volgende week elke dag 'gaan eten' plannen. Ik ken iemand die allemaal nieuwe recepten gaat uitproberen

Nee ik ga het heel rustig aan doen in het weekend en volgende week een paar vrienden opzoeken tijdens mijn weekje vrij. En heeeeel veel slapen hoop ik!
Morgen en overmorgen komt mijn vader helpen met het verbouwen van de zolder. Zaterdag kan ik de rommel ontvluchten, omdat ik opleiding heb. Met Pasen niet echt iets. Ja, eieren verstoppen in de achtertuin, verder zien we het wel. We zijn net met zijn allen bij mijn vader geweest, dus met Pasen doen we verder niets qua familie.

Ik probeer minsten één keer per weer iets nieuws te maken voor avondeten. Wij hebben een heerlijke keuken, dus alle ruimte, heerlijk!

Hopelijk wordt het lekker weer?
Konijntje: het wordt kouder dan het met de kerst was las ik. Dekentje-op-de-bank-met-forum-en-boek-weer!
Blond, sjoerd maar even wanneer je komt, dan maak ik iets speciaals voor je. Je houdt toch wel van lever?

Hun, lekker he, een ruime keuken? Heb ik ook (voor een flat) en ik geniet er echt van. Fijn weekend alvast.
Ik moet het laatste stuk van een document over een slaapverwekkend onderwerp schrijven en dan kan ik naar huis. Het wil me maar niet lukken om het af te maken.
Huh? Sjoerd was toch in de stoofpot beland?
quote:Oudblond schreef op 13 april 2017 @ 16:33:

Ik moet het laatste stuk van een document over een slaapverwekkend onderwerp schrijven en dan kan ik naar huis. Het wil me maar niet lukken om het af te maken.Zal ik ff?
quote:Rusticaa_ schreef op 13 april 2017 @ 16:33:

Huh? Sjoerd was toch in de stoofpot beland?O ja? Wie zat er dan vanochtend bij mij op het balkon?
Even 10 minuten naar buiten en dan weer verder?
quote:Renaissance schreef op 13 april 2017 @ 16:33:

Blond, sjoerd maar even wanneer je komt, dan maak ik iets speciaals voor je. Je houdt toch wel van lever?

Hun, lekker he, een ruime keuken? Heb ik ook (voor een flat) en ik geniet er echt van. Fijn weekend alvast.

Ja, ellenlang aanrecht en als ik me omdraai een al even ellenlange tafel

Jij veel plezier met je vader en vanavond!
quote:Rusticaa_ schreef op 13 april 2017 @ 16:33:

Huh? Sjoerd was toch in de stoofpot beland?Hij is gereincarneerd. Als zichzelf. Zegt ie. Maar ik verdenk hem ervan zijn vermeende dood in scene te hebben gezet. De boef.
quote:Renaissance schreef op 13 april 2017 @ 16:36:

[...]

Hij is gereincarneerd. Als zichzelf. Zegt ie. Maar ik verdenk hem ervan zijn vermeende dood in scene te hebben gezet. De boef.Wie is er dan in de stoofpot van Kittens beland?
quote:Renaissance schreef op 13 april 2017 @ 16:36:

[...]

Hij is gereincarneerd. Als zichzelf. Zegt ie. Maar ik verdenk hem ervan zijn vermeende dood in scene te hebben gezet. De boef.Dan denk ik aan de fameuze aflevering van The Young Ones waarin Rick roept 'O no, Neil has turned into zombies!'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven