Stamcafé XXX
donderdag 13 april 2017 om 12:42
donderdag 13 april 2017 om 16:05
Ik heb volgende week elke dag 'gaan eten' plannen. Ik ken iemand die allemaal nieuwe recepten gaat uitproberen
Nee ik ga het heel rustig aan doen in het weekend en volgende week een paar vrienden opzoeken tijdens mijn weekje vrij. En heeeeel veel slapen hoop ik!
Nee ik ga het heel rustig aan doen in het weekend en volgende week een paar vrienden opzoeken tijdens mijn weekje vrij. En heeeeel veel slapen hoop ik!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 13 april 2017 om 16:30
Morgen en overmorgen komt mijn vader helpen met het verbouwen van de zolder. Zaterdag kan ik de rommel ontvluchten, omdat ik opleiding heb. Met Pasen niet echt iets. Ja, eieren verstoppen in de achtertuin, verder zien we het wel. We zijn net met zijn allen bij mijn vader geweest, dus met Pasen doen we verder niets qua familie.
Ik probeer minsten één keer per weer iets nieuws te maken voor avondeten. Wij hebben een heerlijke keuken, dus alle ruimte, heerlijk!
Hopelijk wordt het lekker weer?
Ik probeer minsten één keer per weer iets nieuws te maken voor avondeten. Wij hebben een heerlijke keuken, dus alle ruimte, heerlijk!
Hopelijk wordt het lekker weer?
donderdag 13 april 2017 om 16:35
quote:Renaissance schreef op 13 april 2017 @ 16:33:
Blond, sjoerd maar even wanneer je komt, dan maak ik iets speciaals voor je. Je houdt toch wel van lever?
Hun, lekker he, een ruime keuken? Heb ik ook (voor een flat) en ik geniet er echt van. Fijn weekend alvast.
Ja, ellenlang aanrecht en als ik me omdraai een al even ellenlange tafel
Jij veel plezier met je vader en vanavond!
Blond, sjoerd maar even wanneer je komt, dan maak ik iets speciaals voor je. Je houdt toch wel van lever?
Hun, lekker he, een ruime keuken? Heb ik ook (voor een flat) en ik geniet er echt van. Fijn weekend alvast.
Ja, ellenlang aanrecht en als ik me omdraai een al even ellenlange tafel
Jij veel plezier met je vader en vanavond!
donderdag 13 april 2017 om 16:38