Stamcafe XXXI
vrijdag 11 augustus 2017 om 08:41
Thanks, ik heb ze zo gemist he. Zo onwijs. En gisteravond lagen ze lekker tegen me op de bank, beetje rondstruinen.
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:08
Hier is het nog lekker geworden Dolfje, dus ik hoop bij jou ook.
Niet dat ik buiten geweest ben...
K*t onderzoek
De eerste twee hoofdstukken zijn, op een paar kleine puntjes na, echt af.
Maar dat derde
> Hoe lang kan iemand daar naar staren....
Ik had op de valreep nog een in interview met mijn lg geregeld ter onderbouwing. Zij kwam ook nog met een leuk idee voor een 'product', dus nu laat ik mijn eigen idee vallen. Hiermee koop ik ook een klein beetje extra tijd, maar zoals het er nu uit ziet, doe ik er nog niet veel mee. Behalve dan gefrustreerd naar de lettertjes op mijn scherm kijken.
Ben overigens wel heel blij met de hulp die ik tot nu toe heb gehad. (Bedankt Watervrouw!). 3 mensen hebben het doorgelezen en allemaal haalden ze er andere verbeterpunten uit.
Ik hoop dat ik nu in een paar uur voor elkaar krijg wat mij in 2 weken niet is gelukt (dat laatste hoofdstuk afronden), zodat het morgen nog door een buitenstander beoordeeld kan worden. Ik heb alle informatie, dus in theorie had het al lang af kunnen zijn...
Niet dat ik buiten geweest ben...
K*t onderzoek
De eerste twee hoofdstukken zijn, op een paar kleine puntjes na, echt af.
Maar dat derde
Ik had op de valreep nog een in interview met mijn lg geregeld ter onderbouwing. Zij kwam ook nog met een leuk idee voor een 'product', dus nu laat ik mijn eigen idee vallen. Hiermee koop ik ook een klein beetje extra tijd, maar zoals het er nu uit ziet, doe ik er nog niet veel mee. Behalve dan gefrustreerd naar de lettertjes op mijn scherm kijken.
Ben overigens wel heel blij met de hulp die ik tot nu toe heb gehad. (Bedankt Watervrouw!). 3 mensen hebben het doorgelezen en allemaal haalden ze er andere verbeterpunten uit.
Ik hoop dat ik nu in een paar uur voor elkaar krijg wat mij in 2 weken niet is gelukt (dat laatste hoofdstuk afronden), zodat het morgen nog door een buitenstander beoordeeld kan worden. Ik heb alle informatie, dus in theorie had het al lang af kunnen zijn...
zondag 13 augustus 2017 om 00:54
Zet 'm op Katjies! Al hoop ik van harte dat het inmiddels af is
Hier was t vanmiddag prachtig weer Dolfje, ik hoop bij jou ook.
Morgen naar schoonmoeder, geen zin in. Gelukkig komt m'n zwager ook, dat maakt t al een stuk gezelliger. Als schoonmoeder's hervonden vriendje-van-vroeger er niet is scheelt dat ook stukken, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn .
Hier was t vanmiddag prachtig weer Dolfje, ik hoop bij jou ook.
Morgen naar schoonmoeder, geen zin in. Gelukkig komt m'n zwager ook, dat maakt t al een stuk gezelliger. Als schoonmoeder's hervonden vriendje-van-vroeger er niet is scheelt dat ook stukken, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn .
The owls are not what they seem
zondag 13 augustus 2017 om 21:47
Inmiddels terug van schoonmoeder en hoera! Het hervonden vriendje-van-vroeger was er niet! Ze had wel een schattig jong katje uit het asiel, schildpadkleur. Dus dat was leuker dan verwacht.
Nu thuis aan een biertje Romancing the Stone kijken, met Michael Douglas toen 'ie nog knap was. Jeugdsentiment! Meneer L is al afgehaakt, en ik moet toegeven, het gaat wel heel traag allemaal
Nu thuis aan een biertje Romancing the Stone kijken, met Michael Douglas toen 'ie nog knap was. Jeugdsentiment! Meneer L is al afgehaakt, en ik moet toegeven, het gaat wel heel traag allemaal
The owls are not what they seem
zondag 13 augustus 2017 om 22:03
Had een offline weekendje.
Kun je niet twee ideetjes verwerken Katjies; als keuzevoorstel ofzoiets?
Zomergast van vorige week schijnt interessant geweest te zijn, eens kijken of ik zin heb in npo-gemist npo-gemist meewerkt............ (terug te kijken tot en met morgen geloof ik). Het klonk wel erg serieus allemaal.
Edit: het beeld/geluid hapert nogal.
Kun je niet twee ideetjes verwerken Katjies; als keuzevoorstel ofzoiets?
Zomergast van vorige week schijnt interessant geweest te zijn, eens kijken of ik zin heb in npo-gemist npo-gemist meewerkt............ (terug te kijken tot en met morgen geloof ik). Het klonk wel erg serieus allemaal.
Edit: het beeld/geluid hapert nogal.
maandag 14 augustus 2017 om 11:34
maandag 14 augustus 2017 om 21:52
Bij mij viel de maandag dus erg tegen. Ik werd vanochtend wakker met het idee dat het zondag was en ik nog even kon blijven liggen. De wekker besloot dat het tijd was voor wat anders....
maandag 14 augustus 2017 om 22:17
Haha, dat dacht ik al. Dankjewel!
Ik voel me zooooo goed hè.
Ik ga gewoon even spammen. Gesprekken tot diep in de nacht, lachen, huilen. Echt alles. Zo anders als met mn ex.
Met de verhuizing heeft hij me ook gewoon geholpen, en zelfs dat gaat goed!