Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat is er aan de hand dan?
Ik heb niet zoveel zin in pagina's drama.

X_D
Heeel veel pagina's mensen die hun mening eindeloos blijven herhalen omdat ze blijkbaar denken dat anderen dan overtuigd raken. En dat zijn dan niet degenen die het oorspronkelijke drama aanging, zoals gebruikelijk.
The owls are not what they seem
Never mind, laat ik m'n maandagochtend niet door vergallen. Sorry.
X-D.

Kom net uit een heerlijk weekend.
Heel verstandig Aza! Fijn dat je weekend zo leuk was!
LadyL0101 schreef:
21-08-2017 10:12
Pfff even napraat bijgelezen. Meteen wat mensen (geen stammers) geblocked. En daar kun je dan dus niet over klagen op napraat. Dus. Wat nu?

Is toch ook napraat. Gewoon doen :D

Wat een gezeur daar, VrouwDramzedochter die maar doorgaat en doorgaat. en nu nog zo'n heilige :nut: Oh nee, dat hoort op Napraat hé
-Puss-in-Bootz- schreef:
21-08-2017 10:42
Is toch ook napraat. Gewoon doen :D

Wat een gezeur daar, VrouwDramzedochter die maar doorgaat en doorgaat. en nu nog zo'n heilige :nut: Oh nee, dat hoort op Napraat hé
Ik vermijd napraat wel even. Tot er een nieuw deel is ofzo. Ben hier seauieseau niet meer zo veel.
LadyL0101 schreef:
21-08-2017 10:46
Ben hier seauieseau niet meer zo veel.

Hier hetzelfde.

Na 16 jaar helemaal stoppen ben ik nog niet helemaal aan toe maar heb de app al van mijn telefoon gegooid en kom alleen maar als ik écht niks te doen heb.
Ik kom even schuilen ;-)
De ICT meneer ligt aan mijn voeten... letterlijk. Er is iets fout gegaan in de planning mbt verhuizen en nu hebben we geen internet meer. Maar de held aan mijn voeten gaat dat oplossen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
21-08-2017 11:00
Ik kom even schuilen ;-)
De ICT meneer ligt aan mijn voeten... letterlijk. Er is iets fout gegaan in de planning mbt verhuizen en nu hebben we geen internet meer. Maar de held aan mijn voeten gaat dat oplossen!
Fijn zo'n held zeg! Ik ben zelf een ict mevrouw maar als het internet is afgesloten zou het voor mij ook ophouden qua oplossingen... gelukkig zijn er dus helden :applause:
Ik merk dat veel meer oud-gedienden afhaken.
Ik vind de sfeer op het forum ook minder leuk, maar ik vind jullie zo leuk.

Nu weer even concentreren op m'n werk hoor. Want anders gaat dat weer mis enzo.
Kom maar even schuilen, Blondje :)
Ik weet dat ik (op)recht in mijn schoenen sta, dat scheelt Elfje. :bigkiss:
Oudblond schreef:
21-08-2017 12:12
Ik weet dat ik (op)recht in mijn schoenen sta, dat scheelt Elfje. :bigkiss:
Vind ik ook :lips:
Het goede nieuws is dat we waarschijnlijk zaterdag al over kunnen naar het nieuwe pand! Dus volgende week een frisse werkplek met een klimaatsysteem dat we zelf kunnen bedienen! :jump:
LadyL0101 schreef:
21-08-2017 11:08
Fijn zo'n held zeg! Ik ben zelf een ict mevrouw maar als het internet is afgesloten zou het voor mij ook ophouden qua oplossingen... gelukkig zijn er dus helden :applause:
Dan houdt het in principe ook op. Maar zijn bedrijf is in hetzelfde pand gevestigd en hij goochelt ons op hun wifi. De wise kid!
Wat fijn al zo snel verhuizen Blond! Ik hoop dat het lukt!
:hello: ik waai ook weer even langs.

Veel verder dan dit topic kom ik tegenwoordig meestal niet.

Alle collegae waren vandaag solidair met het doorstaan van de maandag. En toch best hard gewerkt.
Oudblond schreef:
21-08-2017 12:19
Het goede nieuws is dat we waarschijnlijk zaterdag al over kunnen naar het nieuwe pand! Dus volgende week een frisse werkplek met een klimaatsysteem dat we zelf kunnen bedienen! :jump:
Eindelijk zeg! :applause:
Jaaaahhhh! Het 'waarschijnlijk' is nu zeker: de verhuisfirma doet zaterdag haar werk, de ict held is nu al druk in het nieuwe pand en sluit zondag de pc's en telefoons aan. Morgen worden alle nieuwe kantoren grondig schoongemaakt. Er zal heus nog iets om het hoekje komen loeren, maar maar voor nu is alles geregeld!
Watervrouw fijn om jou ook weer even te lezen. Klinkt als een fijn team.
Elfje112 schreef:
21-08-2017 10:16
Lady, ik wilde me er buiten houden op napraat, maar dat is me niet gelukt. o_o
Mij wel. Maar ik hou me meestal wel afzijdig van de fitties hier.
Oudblond schreef:
21-08-2017 12:19
:cheer: dat zal fijn zijn!
Ik had een lange dag maar daardoor ben ik morgen wel om 14.00 klaar :yes:
Woensdag weer de hele dag werken en dan donderdag de hele dag vrij en dan weer twee dagen werken. Man heeft deze week storingsdienst dus verder eens geen plannen voor festivals of andere wilde uitspattingen.
Wat ik wil doen is de kampeerspullen uitzoeken want eind volgende week hebben we vakantie en gaan dus kamperen. In Nederland..
Ah Dolfje, mijn 'gevoel' bij afgelopen zomers is dat die pas echt doorbreken in september. Ik duim voor jullie! Fijn vooruitzicht trouwens. En wachtdienst van man houdt jullie dus ook even in de 'pas op de plaats' modus. Even rustiger aan. Jullie zijn lekker actief in jullie vrije tijd lees ik altijd, maar soms is het ook goed om even gewoon te ademen en niet veel meer. ;-D
Man polste collega's of iemand een nachtdienst van hem over zou kunnen nemen. Waaronder 1 collega die zelf voor een andere dag vervanging zocht waarop man reageerde dat hij graag wilde ruilen. Resultaat: man heeft 1 extra dienst en zijn eigen nachtdienst. De mail van die collega was hilarisch: Literatuur waarop man met de beste wil van de wereld niet nee kon zeggen. Gelukkig kunnen we er samen om lachen!
Ja wij doen echt veel de laatste tijd dus die ene week dienst in de maand is nou ook weer niet zo erg. Als hij maar niet midden in de nacht gebeld wordt, dat is zwaar irritant.
Kijk ik hoef geen tropisch weer( ok liefst wel natuurlijk :) ) maar zonder regen en harde wind is het mij ook al goed. Weer zoals vandaag zou heerlijk zijn. Paar dagen fietsen huren en lekker wandelen maar ook gewoon lekker zitten lezen.
dolfje schreef:
21-08-2017 19:17
Mij wel. Maar ik hou me meestal wel afzijdig van de fitties hier.
Ik las napraat, mijn bloeddruk steeg... maar ik wilde me er niet in mengen en zéker geen Missie doen (dwz de rel liep al bijna een dag ofzo) dus toen heb ik 3 mensen geblocked en napraat uit mn lijst gegooid. Beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven