Stamcafe XXXI
zaterdag 9 september 2017 om 23:22
Ha een cooker is echt zo'n ding waarvan je eerst denkt, waar is dat nou voor nodig. Maar als je hem eenmaal hebt wil je niet meer zonder! Thee zetten, drinkbouillon maken, snel iets met kokend water opzetten... fijn! Die hebben wij dus ook
alleen geen flex maar een vaste.
Wandelen gisteravond was leuk! De regen viel tijdens de wandeling reuze mee dus dat was fijn. Net ervoor en net na binnenkomst plensde het wel enorm, maar ach...
niet in jouw stad overigens Aza, in de woonplaats daarvóór. We kwamen zowaar nog langs mijn vroegere huis (twee oud-buurmannen begroet, leuk) en dwars door mijn vroegere werkplek. Echt leuk, zo'n citytrail.
Wandelen gisteravond was leuk! De regen viel tijdens de wandeling reuze mee dus dat was fijn. Net ervoor en net na binnenkomst plensde het wel enorm, maar ach...
niet in jouw stad overigens Aza, in de woonplaats daarvóór. We kwamen zowaar nog langs mijn vroegere huis (twee oud-buurmannen begroet, leuk) en dwars door mijn vroegere werkplek. Echt leuk, zo'n citytrail.
The owls are not what they seem
zaterdag 9 september 2017 om 23:39
maandag 11 september 2017 om 11:01
Net even huishoudelijk bezig geweest, de zooi van de vakantie is allemaal opgeruimd alleen de strijk nog maar dat doe ik morgenvroeg.
Dadelijk maar eens douchen en boodschappen doen.
Laatste dag vakantie samen maar over 4/5 weken hebben we weer een weekje vrij en gaan we( hopelijk) naar de zon. Ok met de hele familie dus of ik daar echt uitgerust van thuis kom...
maandag 11 september 2017 om 11:05
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 11 september 2017 om 11:12
Heel herkenbaar. Ik heb papa van het weekend ook nog gezien, m'n broertje ook.
Wij doen niet heel veel met die data, althans, de mannen dan. Ik wel. Maar ik ben dan ook echt zo'n muts.
maandag 11 september 2017 om 15:32
maandag 11 september 2017 om 15:38
Nou dat dus OB.Oudblond schreef: ↑11-09-2017 15:32Ik zit zelfs gewoon tussendoor te forummen om dezelfde reden. Even afleiding. Kan je een paar uurtjes opnemen Aza of kan dat in jouw baan niet? Ik heb zo nog een afspraak en daarna ga ik gewoon naar huis. Het heeft toch geen zin en de collega's beginnen zich af te vragen wat er met me is. Niet ok.
Ik kan niet een paar uurtjes opnemen, zonder gevolgen voor de rest van de week (qua planning) aangezien ik vanavond ook eigenlijk zou moeten schoonmaken.
Collega's hier merken vrij weinig. Behalve dat ik af en toe voor me uit staar. Baas is ook pas over een uurtje terug op kantoor.
Twijfel overigens wel hoor, om niet even een paar uurtjes op te nemen en terug te komen voor de schoonmaak.
maandag 11 september 2017 om 15:55
Doen Aza. Even naar buiten, warme choco drinken en je verdriet even toelaten. Dat schoonmaken is fysiek, dat trek je wel weer! Mijn afspraak belt net dat hij in de file stilstaat en het allemaal niet gaat redden. Prima! Ik sluit de boeken en ga mijn eigen goede raad opvolgen
maandag 11 september 2017 om 15:59
Fijn OB.Oudblond schreef: ↑11-09-2017 15:55Doen Aza. Even naar buiten, warme choco drinken en je verdriet even toelaten. Dat schoonmaken is fysiek, dat trek je wel weer! Mijn afspraak belt net dat hij in de file stilstaat en het allemaal niet gaat redden. Prima! Ik sluit de boeken en ga mijn eigen goede raad opvolgen![]()
Veel plezier met wat je gaat doen
maandag 11 september 2017 om 19:45
Hoop dat je intussen klaar bent met werken Aza en dat je vriend ziet! Ik ben thuis met man en katten. Mijn liefjes bij elkaar. Man en ik hebben een fles champagne opengemaakt en hij had uitgebreid voor ons gekookt. Mijn 'ontheemde' gevoel nam daardoor snel af. We hebben samen even gehuild. Om zijn moeder maar zeker ook om zijn vader die het ontzettend zwaar heeft. En om de herinnering van die loeizware laatste dagen en om het geluk dat wij elkaar hebben. Het onweert, regent en waait hard. Past helemaal bij dit moment. Sorry voor het emotionele geblaat
dinsdag 12 september 2017 om 10:18
Ik was vrij snel klaar met schoonmaken. Vriend heeft avonddienst, dus die zie ik de hele week niet. Althans, tot donderdag/vrijdag.Oudblond schreef: ↑11-09-2017 19:45Hoop dat je intussen klaar bent met werken Aza en dat je vriend ziet! Ik ben thuis met man en katten. Mijn liefjes bij elkaar. Man en ik hebben een fles champagne opengemaakt en hij had uitgebreid voor ons gekookt. Mijn 'ontheemde' gevoel nam daardoor snel af. We hebben samen even gehuild. Om zijn moeder maar zeker ook om zijn vader die het ontzettend zwaar heeft. En om de herinnering van die loeizware laatste dagen en om het geluk dat wij elkaar hebben. Het onweert, regent en waait hard. Past helemaal bij dit moment. Sorry voor het emotionele geblaat![]()
Toen ik binnenkwam mauwden m'n katten en ze kwamen kroelen. 's Avonds hebben ze lekker bij mij in bed gelegen. Vannacht werd ik wakker van 2 katten op m'n lichaam.
Ik heb een biertje op m'n moeder gedronken en netflix gekeken. Een Nederlandse film, vanavond toch weer een serie