Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gefeliciteerd Lady! Mooi nieuws! En Aza: :hug:
Leuk om weer even terug te zijn. Ik moet wel aan de namen wennen: herken niet iedereen meer geloof ik. ;-D Tja, en hoe gaat het hier: de zonen slokken behoorlijk veel van mijn tijd op, maar het gaat goed met ze. De jongste (10 maanden inmiddels) heeft vanochtend zijn eerste stappen achter een loopwagen gezet. Nu is het helemaal gedaan met de rust. Huwelijktechnisch zou het wel wat beter kunnen... maar we zijn nog samen en het is echt waar dat dit nu eenmaal tropenjaren zijn...
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de mannetjes het zo goed doen Bloes! En tropenjaren... Zolang jullie je daar beiden van bewust zijn en elkaar niet uit het oog verliezen komt het vast weer goed.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
-Katjies- schreef:
27-06-2018 09:12
K*t van die blaren zeg, Dolfje.
Ik ben het gewend. Plak preventief blarenplijsters altijd bij nieuwe schoenen. Zeker bij schoenen die ik zonder sokken draag.
Net bij de schoenwinkel een soort kussentjes gekocht die je er achterin plakt. Dat moet ook helpen.
-Katjies- schreef:
27-06-2018 09:11
Knuf Aza! Ik hoop met je mee.

Ik heb gisteren 'schoenen' van 7 euro gekocht. Ga naar een festival en het wordt super warm, maar mijn sandalen durf ik niet aan, mijn hoge gympen vind ik te warm en mijn lage te nieuw en te wit voor een festival. Dan maar goedkope instappers die vies mogen worden.
Ik heb ook van de goedkope nep Allstars inderdaad voor dit soort dingen.
Oudblond schreef:
27-06-2018 16:06
Fijn dat de mannetjes het zo goed doen Bloes! En tropenjaren... Zolang jullie je daar beiden van bewust zijn en elkaar niet uit het oog verliezen komt het vast weer goed.
+1! Al kan ik er als kindvrije niet over meepraten maar heb het natuurlijk bij vrienden wel gezien.
:hug: voor iedereen die wil

Dankzij de ov staking een avondwandeling gehad en nu ben ik wakker.... :sheep: Morgen vrij dat scheelt
Wij hadden een gezellige bbq bij vrienden. Vandaag dagje huishoudelijke dingen en sporten en vanavond werken.
Morgen dagje Amsterdam en concert.
Dank je Bloes!

Vanochtend werken, vanmiddag naar een vergadering in Rotterdam en daarna eten met een vriendin die daar woont. Zin in! Morgen vrij, lekker.

Hoe gaat het Aza?
The owls are not what they seem
Joehoe, ik heb de operatie overleefd :yes:
Als alles goed gaat mag ik morgen weer naar huis.
Fijn Lily!! Ik hoop dat je morgen lekker naar huis kan.
Yay Lilly! Ik hoop op snel beterschap!
Pfff heb echt een inkakmomentje, eerst buiten zitten lezen en net gegeten want moet dadelijk gaan werken. Denk dat ik er vanavond op tijd in lig. Morgen wordt ook weer een vermoeiende dag.
Stil hier! Iedereen van de zon aan het genieten?

Vrijdag concert was geweldig, helaas geen surprise act zoals de dag ervoor maar we hebben ons prima vermaakt.
Gisteren een musical gezien en vandaag sport, boodschappen en buiten lezen.
Dan twee lange dagen werken en dan weer weekend :)
Ik geniet vooral van de koele kamer op de noordzijde van mijn huissie. Heb voor het eerst sinds jaren een ventilator en vergeet hem steeds aan te zetten. :$ Lamellen dicht en raam open, lamellen zijn constant licht in beweging dus ik heb de illusie dat de ventilator weinig helpt ;)

Beddegoed hangt buiten, kan vanavond alweer terug op bed.

Komende week officieel mijn lange week, maar omdat er nog niemand op vakantie is kan ik waarschijnlijk mijn week nog wel inkorten. Daarna doorbuffelen totdat eind augustus iedereen weer terug is....

Volgend weekend weer een muzikaal avondje. Muzikant komt twee keer achter elkaar, dus ik droom over een surpriseact op 'mijn avond'.................
Goed bezic Dolfje en Watervrouw!

Ik vind mijn lijf stom. Is mijn verkoudheid eindelijk bijna over, schiet het in mijn rug! Stom vind ik het :thunder:
Ik vind mijn lijf ook stom. Vaak ook pijn en hoofdpijn etc.
Ik doe mee... Sinds vorige week heb ik plots pollenallergie???? Echt tranen over mijn wangen, brandende jeukende ogen en een neus waar ik een kraantje aan wil zetten. Hoe dan???
Tijd voor vakantie.. 23 juli gaat Blondie thuis 'liggen'. En man moet niet aankomen met projectjes!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik zit lekker buiten met ereader en een latte machiato. Het is wel wat bewolkt maar dat vind ik niet zo erg. Vanmiddag gaan we naar een concert in de openlucht dus wat wolken zijn welkom dan.
Gaan met een touringcar daarnaar toe. Doen we er een uur langer over dan zelf met de auto maar ja.

Lekker zo een paar dagen vrij :sun:
Ik heb ook last van prikkelende ogen, je hoort er heel veel mensen over.
Hier rustig aan het herstellen, het gaat best goed. Weinig pijn, alleen wat beperkt in kracht en beweging.
We hebben een heerlijk kneuterig centerpars huisje gehuurd voor aankomend weekend, ik op een strandbedje en man en Dreum in het zwembad. :yes:
De oudste 2 willen niet meer mee en gaan er een gameweekend van maken.
Het is bijna beledigend hoe graag ze ons zien gaan... :rofl:

Heerlijk vooruitzicht Blond en Dolfje, aftellen! :sun: :cheer2:
Niet quoten maar kijken en in je netwerk verspreiden heel graag! https://scoutingimpeesa.nl/impeesa-zoekt-leiding/ We hebben een beetje crisis om de boel rond te krijgen na zomer... Traditioneel is/lijkt de tekst nog gericht op helpers (v) in studentenleefijd, maar ouder (m/v) is ook zeker van harte welkom
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 04-07-2018 13:45
25.87% gewijzigd
Vandaag kon ik nog vrij regelen, dus heb wat passief actief en zelfs nuttig gedaan en ga dadelijk maar weer eens verder met mijn boek of bingewatch-serie op NPO :)

Het schijnt de koelste dag van de week te zijn hier in de regio. Zal mij benieuwen hoe het op kantoor is morgen.... (iets met verkeerde planning onderhoud klimaatbeheerssysteem.... )

Ondertussen zoek ik rustig verder naar een geldboom voor de 88 dingen waar ik mijn belastingteruggave aan uit wil geven. Wel braaf een klein drempeltje opgeworpen door het door te zetten naar mijn spaarrekening (ik weet het wachtwoord niet uit mijn hoofd) met het astronomische rentepercentage van 0,1 :yes:
Gisteren hadden wij een dagje luieren na het concert van woensdag. Lagen pas om 3 uur in bed toen.
Vandaag gaan we zo eerst even op de fiets ergens winkelen en boodschappen en vanmiddag naar vrienden waar we blijven slapen en bbq.
Morgen een poolparty van een andere vriend dus ook weer de hele dag de hort op.
Fijn weekend vast!
Op mobiel word ik elke keer dat ik naar een nieuwe pagina ga uitgelogd... o_o
Dus ik reageer even nauwelijks totdat dit weer is opgelost.
Mijn rug doet nog steeds stom en inderdaad, zonder hooikoortspilletje kan ik ook nog niet.
Sterkte iedereen die het nodig heeft en fijn weekend voor iedereen!
Feestje gisteren was ook gezellig. Vandaag dagje rust en wat huishouden. Heb een hoop was te doen.
Gaan dadelijk wel even een klein blokje om.
Goeiemorgen stammers, op desktop gaat het een stuk beter dan op mobiel, ben nog niet uitgelogd! * zoekt ongeverfd hout *

Vrij rustig weekend gehad, met veel pokemon en dus pollen-gesnotter. En waar mijn rug bijna beter is ging man gisteren door de zijne bij het tuinieren... hebben we een vloek opgelopen ofzo?

Succes met de was Dolfje!

Lilly hoe was je weekend?

Aza waar ben je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven