Stamcafe XXXII
woensdag 11 juli 2018 om 08:55
woensdag 11 juli 2018 om 13:33
Pfff poezel blijkt zeer gezond voor een 11-jarige dame. Gewicht goed (wij vinden haar supermager vergeleken met haar pleegzus, maar dat hoort dus blijkbaar), gebit goed, niks te ontdekken waardoor ze niet zou kunnen eten. Nu mag ze aan de haarbalpasta... ok dan. Eens kijken wat onze kieskeurige dame daar van vindt.
The owls are not what they seem
woensdag 11 juli 2018 om 16:31
Gelukkig Lady dat er niks met poezel is!
Het is hier zeker rustig.
Ik heb gisteren en vandaag weer gewerkt en gistermiddag lui op de bank gehangen. Vandaag hetzelfde maar heb wel even de koelkast uitgesopt en de wc gepoetst dus niet helemaal lamzakkerig geweest
En ik heb mijn moeder gebeld. Ook altijd een opgave.
Nog twee dagen ( nou ja twee halve dagen) werken en dan weer een weekend van 4 dagen. Gaan naar een festival.
Het is hier zeker rustig.
Ik heb gisteren en vandaag weer gewerkt en gistermiddag lui op de bank gehangen. Vandaag hetzelfde maar heb wel even de koelkast uitgesopt en de wc gepoetst dus niet helemaal lamzakkerig geweest
En ik heb mijn moeder gebeld. Ook altijd een opgave.
Nog twee dagen ( nou ja twee halve dagen) werken en dan weer een weekend van 4 dagen. Gaan naar een festival.
vrijdag 13 juli 2018 om 15:51
Zeg, stammers... niet dat het niet gezellig is met Dolfje, maar waar is iedereen?!
Hier een vrije vrijdag, beetje huishouden doen en boodschappen gehaald. Morgen vrijwilligerswerk bij de kinderboerderij en zondag krijgen we vrienden op bezoek dus verder is er niet veel tijd meer voor dat soort dingen.
Poes moet pillen slikken, maar vindt er niks aan. Verkruimeld door natvoer of zelfs op een snoepje is geen succes. Vandaag heeft ze dus alweer een keer gekotst. Iemand tips?
Hier een vrije vrijdag, beetje huishouden doen en boodschappen gehaald. Morgen vrijwilligerswerk bij de kinderboerderij en zondag krijgen we vrienden op bezoek dus verder is er niet veel tijd meer voor dat soort dingen.
Poes moet pillen slikken, maar vindt er niks aan. Verkruimeld door natvoer of zelfs op een snoepje is geen succes. Vandaag heeft ze dus alweer een keer gekotst. Iemand tips?
vrijdag 13 juli 2018 om 21:57
vrijdag 13 juli 2018 om 23:20
Oeh cool!
Kan je er fijn af en toe naar gluren, heerlijk zo die voorpret
Heb je er wat ingegraveerd?
Wij hebben er geen datum ingezet maar elkaars naam en een tekst die bij ons hoort.
zaterdag 14 juli 2018 om 01:54
Wannabe-oppaspoezel heeft eergisteren een check-up gehad geloof ik. Het personeel gaat een mooie reis maken, moet net via fb lezen dat ze een huwelijksjubileum hebben. Ooit op de dertiende getrouwd vind ik dan wel weer humor.
Ik was naar het theater, terugweg reed mijn bus niet meer dus dan wordt je klaarwakker van een avondwandeling. Eerste helft voorstelling was ik niet helemaal superwakker, dus kan geen recensie geven...
Ik was naar het theater, terugweg reed mijn bus niet meer dus dan wordt je klaarwakker van een avondwandeling. Eerste helft voorstelling was ik niet helemaal superwakker, dus kan geen recensie geven...
zaterdag 14 juli 2018 om 18:00
Oh dat lijkt me geen fijne verrassing Watervrouw, geen bus
En die eerste voorstelling kan nooit heel spannend geweest zijn anders was je wel wakker geworden. Toch?
Hier een middagje kinderboerderij gedaan. Behalve dat het erg warm was (en dus sowieso al druk) was er ook een jongetje van een jaar of 10 dat bij alles wilde assisteren en steeds vanalles kwam melden. Dat zijn vader later vertelde dat hij ADHD had kwam niet echt als een verrassing zeg maar. Zo fijn dat je ze dan om 16.00 uur maar huis mag sturen...
Maar wel poezensoep gevonden! We gaan het proberen...
Hier een middagje kinderboerderij gedaan. Behalve dat het erg warm was (en dus sowieso al druk) was er ook een jongetje van een jaar of 10 dat bij alles wilde assisteren en steeds vanalles kwam melden. Dat zijn vader later vertelde dat hij ADHD had kwam niet echt als een verrassing zeg maar. Zo fijn dat je ze dan om 16.00 uur maar huis mag sturen...
Maar wel poezensoep gevonden! We gaan het proberen...
zaterdag 14 juli 2018 om 19:51
Balen van die bus Watervrouw, of was de wandeling wel lekker?
Wij hebben ge-bbqt want nieuwe bbq dus dat moest gestest worden.
We hadden; aubergine, courgette, zoete aardappel, kastanje champignons, zalm met kruidenboter en citroen en kipdijlapjes in ajam smoor marinade, grof boerenbrood met roomboter en verse maiskolven
*plof* *burp*
Nu lekker languit met series en een koude Radler.
Succes met de medicijnen voor poes Lady!
Wij hebben zo'n adhd-er thuis, die is inmiddels wat ouder en kan het vrij goed onder controle houden, zolang hij veel kan sporten en goed eet gaat het heel goed. Maar ik weet nog heel goed hoe vermoeiend het vroeger was
Wij hebben ge-bbqt want nieuwe bbq dus dat moest gestest worden.
We hadden; aubergine, courgette, zoete aardappel, kastanje champignons, zalm met kruidenboter en citroen en kipdijlapjes in ajam smoor marinade, grof boerenbrood met roomboter en verse maiskolven
*plof* *burp*
Nu lekker languit met series en een koude Radler.
Succes met de medicijnen voor poes Lady!
Wij hebben zo'n adhd-er thuis, die is inmiddels wat ouder en kan het vrij goed onder controle houden, zolang hij veel kan sporten en goed eet gaat het heel goed. Maar ik weet nog heel goed hoe vermoeiend het vroeger was