Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
De was ligt schoon en gestreken weer in de kast. Verder vandaag wat huishouden gedaan.
Paar dagen werken en dan weer weekend en maandag en dinsdag vrij want een festival.
Stil hier...
Zorgen om poezel. Ze eet nauwelijks en geeft steeds over. Drinkt wel. Man gaat vandaag met haar naar de DA. Mogelijk moet ik straks naar huis om te helpen vangen, oppakken vindt ze maar niks en man zit nog steeds met zijn rug...
Bleh.
The owls are not what they seem
Pfff poezel blijkt zeer gezond voor een 11-jarige dame. Gewicht goed (wij vinden haar supermager vergeleken met haar pleegzus, maar dat hoort dus blijkbaar), gebit goed, niks te ontdekken waardoor ze niet zou kunnen eten. Nu mag ze aan de haarbalpasta... ok dan. Eens kijken wat onze kieskeurige dame daar van vindt.
Gelukkig Lady dat er niks met poezel is!
Het is hier zeker rustig.
Ik heb gisteren en vandaag weer gewerkt en gistermiddag lui op de bank gehangen. Vandaag hetzelfde maar heb wel even de koelkast uitgesopt en de wc gepoetst dus niet helemaal lamzakkerig geweest :P
En ik heb mijn moeder gebeld. Ook altijd een opgave.
Nog twee dagen ( nou ja twee halve dagen) werken en dan weer een weekend van 4 dagen. Gaan naar een festival.
Rustig hier.
Ik ga straks werken en dan zijn we vananag vanavond tot maandag op een festival , muziek luisteren,biertjes drinken en het wordt ontzettend warm weer.
Zeg, stammers... niet dat het niet gezellig is met Dolfje, maar waar is iedereen?!

Hier een vrije vrijdag, beetje huishouden doen en boodschappen gehaald. Morgen vrijwilligerswerk bij de kinderboerderij en zondag krijgen we vrienden op bezoek dus verder is er niet veel tijd meer voor dat soort dingen.

Poes moet pillen slikken, maar vindt er niks aan. Verkruimeld door natvoer of zelfs op een snoepje is geen succes. Vandaag heeft ze dus alweer een keer gekotst. Iemand tips?
Ik ben hier :cheer:
En ik ga volgende maand weer voorzichtig wat uurtjes werken. Nog even pas op de plaats door de operatie maar het gaat best wel weer fijn momenteel.

Raar dat poezel niet eet , heb je die poezensoep al eens geprobeerd?
Ha Lilly :cheer: fijn dat het goed gaat!

Poezel eet wel, maar zorgvuldig om de stukjes gelei met pillenpoeder erin heen... terwijl ze toch doorgaans niet zo slim is. We proberen het nu met makreel, daar is ze dol op.
Wat is poezensoep?
Van Gourmet, zakjes met bouillon en daar zit dan wat vlees ed in.
Poezenverwennerij zeg maar :proud:
Voor katjes die verleid moeten worden om hun medicijnen in te nemen.
Mijn kat trapte er ook nooit in :facepalm:
We gaan morgen eens kijken of de lokale supermarkt poezensoep heeft :cat:
Tweede probleem is dat de andere poezel hier het natuurlijk niet op mag eten. Twee verbijstetde katten hier, ineens staat er eten in de gang.
Heel ander onderwerp: onze ringen zijn klaar! Het wordt nu wel heel echt, die bruiloft... :O :love:
LadyL0101 schreef:
13-07-2018 23:12
Heel ander onderwerp: onze ringen zijn klaar! Het wordt nu wel heel echt, die bruiloft... :O :love:
Oeh cool!
Kan je er fijn af en toe naar gluren, heerlijk zo die voorpret :flirting:
Heb je er wat ingegraveerd?
Wij hebben er geen datum ingezet maar elkaars naam en een tekst die bij ons hoort.
Wannabe-oppaspoezel heeft eergisteren een check-up gehad geloof ik. Het personeel gaat een mooie reis maken, moet net via fb lezen dat ze een huwelijksjubileum hebben. Ooit op de dertiende getrouwd vind ik dan wel weer humor.

Ik was naar het theater, terugweg reed mijn bus niet meer dus dan wordt je klaarwakker van een avondwandeling. Eerste helft voorstelling was ik niet helemaal superwakker, dus kan geen recensie geven...
Oh dat lijkt me geen fijne verrassing Watervrouw, geen bus o_o En die eerste voorstelling kan nooit heel spannend geweest zijn anders was je wel wakker geworden. Toch?

Hier een middagje kinderboerderij gedaan. Behalve dat het erg warm was (en dus sowieso al druk) was er ook een jongetje van een jaar of 10 dat bij alles wilde assisteren en steeds vanalles kwam melden. Dat zijn vader later vertelde dat hij ADHD had kwam niet echt als een verrassing zeg maar. Zo fijn dat je ze dan om 16.00 uur maar huis mag sturen... :@@:

Maar wel poezensoep gevonden! We gaan het proberen...
Balen van die bus Watervrouw, of was de wandeling wel lekker?

Wij hebben ge-bbqt want nieuwe bbq dus dat moest gestest worden.
We hadden; aubergine, courgette, zoete aardappel, kastanje champignons, zalm met kruidenboter en citroen en kipdijlapjes in ajam smoor marinade, grof boerenbrood met roomboter en verse maiskolven :yes:
*plof* *burp* :-D

Nu lekker languit met series en een koude Radler.

Succes met de medicijnen voor poes Lady!
Wij hebben zo'n adhd-er thuis, die is inmiddels wat ouder en kan het vrij goed onder controle houden, zolang hij veel kan sporten en goed eet gaat het heel goed. Maar ik weet nog heel goed hoe vermoeiend het vroeger was :hyper:
Oh en ik tel de dagen tot ik weer mag sporten... nog 4 weken :frusty: ik baal zo hard! :bonk:
Hallo allemaal.

Ik vind wel dat ik een lekker koud wijntje heb verdiend na al het gezwoeg met verbouwen in deze temperaturen :proud:
FiIee schreef:
14-07-2018 19:53
Hallo allemaal.

Ik vind wel dat ik een lekker koud wijntje heb verdiend na al het gezwoeg met verbouwen in deze temperaturen :proud:
Proost dan maar :cheers:
En hooooooiiiiii :cheer:
Lillybit schreef:
14-07-2018 19:54
Proost dan maar :cheers:
En hooooooiiiiii :cheer:
Drink je mee? Heb een fles witte zoete wijn ijskoud staan :flirting:
FiIee schreef:
14-07-2018 19:55
Drink je mee? Heb een fles witte zoete wijn ijskoud staan :flirting:
Heerlijk, graag. Ik heb ook heel hard gebbqt. Dus wel een wijntje verdiend :P
Lillybit schreef:
14-07-2018 20:03
Heerlijk, graag. Ik heb ook heel hard gebbqt. Dus wel een wijntje verdiend :P
Afbeelding

Neem gerust een glas :cheers:
FiIee schreef:
14-07-2018 20:05
Afbeelding

Neem gerust een glas :cheers:
Proost! Wat ben je aan het verbouwen?
Lillybit schreef:
14-07-2018 20:09
Proost! Wat ben je aan het verbouwen?
Mijn woonkamer. Besloot vanochtend dat ik de kleur van de woonkamermuren en mijn eettafel niet meer mooi vond :$
Ha Filee! Leuk je te zien!
En proost! Wij doen een koud biertje :cheers:
Groetjes vanaf de festivalcamping, het is nu al warm... En we moeten nog een lange dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven