Stoom afblazen over de fijne nieuwe up-date

02-11-2017 13:51 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het reactie- en bugtopic is vergrendeld en ik nog geen nieuw topic zag om onze gal te spuwen, hier dus.
nounou
Wij gaan de zelfde kant uit, als het Margriet forum en de Libelle forum.
Naar nergensheen en Noordeloos
https://www.youtube.com/watch?v=AWtCittJyr0

Talking Heads : Road to Nowhere
nounou
zazamaenade schreef:
02-11-2017 14:27
Het is een soort pingpongen tussen Google en Sanoma, vrees ik, en wat wij posten is lokaas.
Ik denk er serieus over te stoppen met schrijven en lezen hier, en naar elders te verhuizen.
Heeft iemand een goed idee daarover ?
.
.
Ik wil met alle plezier een fatsoenlijk forum opzetten maar dan moet er wel echt belangstelling voor zijn.
Het eerste dat ik dan doe is een forse belemmering opwerpen voor spam.

Wanneer er belangstelling is, verzin dan maar een toepasselijke sitenaam, ik neem aan dat de naam viva er niet in voor mag komen in ieder geval.
Niet geschoten is altijd mis
Er is al door Viva gebruikers een nieuw forum opgezet na de laatste update..
Uiltje66 schreef:
03-11-2017 09:29
Er is al door Viva gebruikers een nieuw forum opgezet na de laatste update..
Heb je een link ?
nounou
Uiltje66, ik heb 't gevonden !
nounou
zazamaenade schreef:
03-11-2017 11:00
Heb je een link ?
heb jij een link voor mij ????
josske schreef:
03-11-2017 22:58
heb jij een link voor mij ????
Nou, ik weet eerlijk gezegd niet of dat handig is, ik wil geen gedoe voor dat nieuwe forum veroorzaken.
Ik heb het gevonden door wat te googelen met wat voor de hand liggende steekwoorden, toen kwam ik op een simpel vormgegeven forum, waarop een link stond naar een mooi forum.
Ik ben niet bepaald een googel-wonder (goochelen kon ik vroeger wel) dus wat ik kan zou iedereen moeten kunnen.
Ik denk dat wanneer ik een link geef dat ik dan gelijk een perma aan de broek krijg, en ik bepaal liever zelf of en wanneer ik ga.
nounou
het nieuwe forum staat in de schaduw van viva. Minus van en zonder spatie.
meikebikker schreef:
04-11-2017 00:02
het nieuwe forum staat in de schaduw van viva. Minus van en zonder spatie.
:) En daar vind je een link naar verder.
Leuk, rebussen. Kunnen we ook nog gaan doen hier. Zal wel gedaan zijn in het verleden ?
nounou
Zelfs met deze rebus kan ik het niet vinden. Ik neem toch aan dat het wel een nl domein is ?
Niet geschoten is altijd mis
Afbeelding
Afbeelding
_
Afbeelding
+
Afbeelding
+
Afbeelding
Eerst dacht ik nog dat dit een grap was, dat bijna de helft van mijn beeldscherm ingenomen wordt door de kolom "lees ook". Maar dat is blijkbaar niet zo, het is echt. Als dit nog 5 dagen duurt ben ik weg. Voor eeuwig.
Fijn dat je het gevonden hebt! Wou inderdaad niet zomaar de Iink plaatsten.
meikebikker schreef:
04-11-2017 00:43
Afbeelding
Afbeelding
_
Afbeelding
+
Afbeelding
+
Afbeelding
Leuk, deze rebus. Wel een beetje groot ;-D En de minnen en plussen zijn heel belangrijk, dames en heren, anders is het kolder.
Ik zal proberen er ook één te maken.
Of meteen maar verder naar zeggen wie ?
nounou
Scharenduwen - ren en + leven in latijn (werkwoord) - ere + a :sun:
zazamaenade wijzigde dit bericht op 04-11-2017 13:41
Reden: sorry, mijn latijn was wat roestig geworden, blijkbaar
9.00% gewijzigd
nounou
Die zijn toch overgegaan in sayswho?

Maar de dynamiek van het vivaforum mist daar. Te weinig mensen, te weinig verschillen. Te weinig van de steunpilaren.

De cm is een goed end op weg om viva om zeep, of in ieder geval minder leuk, te maken. Maar zelfs het talent om dat echt goed te doen mist.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
04-11-2017 13:07
Die zijn toch overgegaan in sayswho?

Maar de dynamiek van het vivaforum mist daar. Te weinig mensen, te weinig verschillen. Te weinig van de steunpilaren.

De cm is een goed end op weg om viva om zeep, of in ieder geval minder leuk, te maken. Maar zelfs het talent om dat echt goed te doen mist.
Alles wat niet is kan toch nog komen ?
nounou
Hangdagje op de bank, dus ik dacht: ik log na maanden weer eens in. Had dit forum na de vorige grote update vaarwel gezegd. Alleen nog maar bergafwaarts gegaan, begrijp ik? Ik zie in ieder geval dat je nog steeds elke keer opnieuw moet inloggen.
Fossa, op mobiel is het een drama, en ook op laptop of pc is het héél vervelend, naar mijn bescheiden mening ;-D .
Kijken naar een film op een commerciële zender is er kinderspel bij.
Dat doe ik al járen niet meer. Waarom ik hier nog zit ? Macht der gewoonte.
Maar ook gewoontes kun je doorbreken (6)

Een ad-blocker schijnt iets verbetering te geven. Zelf wil ik daar niet aan omdat dat weer andere vervelende gevolgen kan hebben.
Een site als deze kan niet zonder reclame gratis draaien. Maar nu maken ze het wel erg bont.
nounou
zazamaenade schreef:
04-11-2017 13:29
Fossa, op mobiel is het een drama, en ook op laptop of pc is het héél vervelend, naar mijn bescheiden mening ;-D .
.
Ah, same old, same old dus. Tja, zolang wij hier met zijn allen blijven komen, is er voor Sanoma blijkbaar weinig reden om hun forummers serieus te nemen...
zazamaenade schreef:
04-11-2017 13:29

Een ad-blocker schijnt iets verbetering te geven. Zelf wil ik daar niet aan omdat dat weer andere vervelende gevolgen kan hebben.
Een site als deze kan niet zonder reclame gratis draaien. Maar nu maken ze het wel erg bont.
Ik heb van de reclames niet altijd last.
Tmobile, tempoteam, Kia heb ik inmiddels in korte vakkundige tijd een enorme hekel aan, die merken lust ik niet meer. Het stoort me meer dan een beetje dat de communitymanager dit steeds laat gebeuren en maar piept over mailen en bugs. Wanbeheer, dat is het. Je bent gewoon enorm dom als je je platform zó verpest dat in achterkamertjes en op het forum ook de gebruikers die best reclame willen accepteren elkaar hulp bij het installeren van addblockers gaan geven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
04-11-2017 13:44
Ik heb van de reclames niet altijd last.
Tmobile, tempoteam, Kia heb ik inmiddels in korte vakkundige tijd een enorme hekel aan, die merken lust ik niet meer. Het stoort me meer dan een beetje dat de communitymanager dit steeds laat gebeuren en maar piept over mailen en bugs. Wanbeheer, dat is het. Je bent gewoon enorm dom als je je platform zó verpest dat in achterkamertjes en op het forum ook de gebruikers die best reclame willen accepteren elkaar hulp bij het installeren van addblockers gaan geven.
Zeker, het is niet alleen heel vervelend voor ons, alle moeite en energie die we/jullie er in de loop van de jaren ingestoken hebben om er iets moois van te maken, maar zo intens suf om het door inschattingsfouten of domme incapabiliteit kapot te laten gaan.
Adblockers zijn ook maar een noodgreep. Ik vraag me wel af hoe daar op werkoverleg bij de moderators nu over gesproken wordt. Als dat er is.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 04-11-2017 14:13
Reden: 1 x dom is genoeg
0.30% gewijzigd
nounou
Als ik op viva zit, dan schakel ik JavaScript uit in de instellingen van mijn browser (Chrome). Ik kan dan geen plaatjes zien, maar wel rustig doorlezen.
Ik denk er nog over na om de browser van AdBlockPlus te installeren op mijn android apparatuur.

De schaduw heb ik gevonden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Gokje?

Het werkoverleg zegt: heel vervelend ja, al die bugs waar wij niets aan kunnen doen.
Heel vervelend, dat gezeur op het forum over de bugs en ons, we kunnen er immers niets aan doen.
Heel vervelend, laten we niet wéér gaan vergaderen over iets waar we niks aan kunnen doen.
Heel vervelend dat ze steeds zeggen dat ze niet kunnen mailen. Wij kunnen daar niks aan doen.
Heel vervelend dat de klagers niet willen mailen, maar dan is het ook eigen schuld dikke bult, dan moeten ze maar wel mailen.

Goed nieuws! We krijgen niet zo veel mails dat er sprake kan zijn van een groot probleem, want dan zouden er wel meer mensen mailen!

Heel vervelend dat ze steeds maar blijven zeuren op het forum, ze kunnen immers mailen.

Heel vervelend dat we steeds minder inkomsten krijgen door al die addblockers,aten we iets verzinnen om daar iets tegen te doen.

Goednieuws! We hebben wat leuke knopjes bedacht. Toon meer en lees ook.

Heel vervelend dat de forummers weer zo zeuren. Nou ja, als het echt zo erg is mailen ze wel.

Goed nieuws! Die zeikende forummers hebben ongelijk, het forum is drukker dan ooit, kijk maar eens naar de statistieken: er wordt als een dolle geklikt op ons forum. Reden voor taart!

Hoge bomen vangen veel wind, daarom krijgt onze cm geheel ten onrechte zo veel kritiek. Dikke onzin, het gaat hartstikke goed.

Ga zo door team! We zijn echt de belichaming van stoer, sprankelend en sexy.

Heel vervelend. Dan gezeur is slecht voor de sfeer. Zullen we bannen uitgaan delen aan die ondankbare mekkerbakken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven