Stuk vlees op de deurmat!

18-08-2008 12:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt dus echt raar, maar vanmorgen vond ik een lap vlees op mijn deurmat!

Ok, ik heb katten, maar als die met iets binnenkomen eindigt dat standaard altijd op het huiskamerkleed, en de deur is helemaal de kamer uit en de hal door, daar vind ik nooit iets.

Iemand heeft kennelijk de behoefte gehad een lap vlees door mijn brievenbus te gooien?!?!

Krijg nu meteen van die maffia-complot-stalking gedachten... Heb ik ineens vijanden?

Mijn ex? Mijn rare buren? De jongen waar ik mee mailde maar die ik niks meer heb laten horen toen ik een 'leukere' vond?

Slaat natuurlijk nergens op, al die gedachten, maar je vind niet elke dag een mals biefstukje bij de post!

Dus ben wel benieuwd hoe jullie zouden reageren op zo'n 'kadootje'...
Ik geloof niet dat mijn katten ervan hebben gegeten, maar misschien wel aan gelikt? Ze gedragen zich in ieder geval wel normaal nu.

Daarbij: als ze zo'n mals stuk vlees jatten snap ik niet waarom ze het niet hebben opgegeten! Van muizen vind ik vaak ook alleen maar een kop of een staart terug, dus waarom zo'n overheerlijk biefstukje laten liggen?! Ze kunnen via de tuinen hierachter heel ver komen, dus om nou al die huizen langs te gaan op zoek naar iemand die een lap vlees mist...

Mijn buren vinden mijn katten wel stom. Ze vinden het bijv. vervelend dat ze weleens over hun dak lopen, maar deze mensen zijn echt een beetje raar. En niet stom bedoeld, maar ze zijn echt dom, laag IQ. Ze denken bijv. dat als het boven het raam lekt, dat dat uit de goot onder het raam kan komen. Dat soort dingen. Maar mijn tuin grenst met een laag muurtje aan de hunne, dus als ze mijn katten willen vergiftigen neem ik aan dat ze dat wel in hun eigen of mijn tuin hadden kunnen leggen, katten lopen daar vaak genoeg doorheen... Maar toch... Ze zijn wel een beetje raar, maar volgens mij te dom om het slim aan te pakken...

Maar jullie zouden dus echt de politie bellen?

Ik heb het vlees met een zakje opgepakt en in de koelkast gelegd zodat het niet gaat stinken.

Vind het toch wel een eng idee eigenlijk.
Nou, heb de politie gebeld en die zeiden dat ik het kon laten onderzoeken op gif bij een dierenarts, en dat ik maar moest laten weten wat ik ging doen.

Dierenarts gebeld, maar die moeten het dan naar een laboratorium sturen en dat is heel duur en dat zou ik zelf moeten betalen dan.

Daarna weer politie gebeld, hele verhaal nog wat uitgebreider verteld.

Ook dat ik de buurman weleens heb horen roepen dat 'ie mijn katten de nek zou omdraaien als ze nog één keer... etc.

Het hele verhaal is genoteerd en ze zouden het doorgeven aan de collega's. Tja... kom ik niet echt verder mee natuurlijk, maar ja, wat moet ik anders?

Ik ga het vlees wel bewaren in de vriezer. Mocht er nog een keer zoiets gebeuren dan heb ik dit ook nog als 'bewijs'.

Ik hoop echt dat mijn katten het gewoon zelf mee hebben genomen en toch ineens geen trek hadden ofzo. Het vreet wel aan me zeg. Ben echt bang dat ze wat overkomt!
Hoi Kip,

Hoe is't nu?

Nog rare dingen meegemaakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven