Stuk vlees op de deurmat!

18-08-2008 12:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt dus echt raar, maar vanmorgen vond ik een lap vlees op mijn deurmat!

Ok, ik heb katten, maar als die met iets binnenkomen eindigt dat standaard altijd op het huiskamerkleed, en de deur is helemaal de kamer uit en de hal door, daar vind ik nooit iets.

Iemand heeft kennelijk de behoefte gehad een lap vlees door mijn brievenbus te gooien?!?!

Krijg nu meteen van die maffia-complot-stalking gedachten... Heb ik ineens vijanden?

Mijn ex? Mijn rare buren? De jongen waar ik mee mailde maar die ik niks meer heb laten horen toen ik een 'leukere' vond?

Slaat natuurlijk nergens op, al die gedachten, maar je vind niet elke dag een mals biefstukje bij de post!

Dus ben wel benieuwd hoe jullie zouden reageren op zo'n 'kadootje'...
Als je katten hebt is het misschien verstandig om te zorgen dat die dat vlees niet kunnen opeten. Wellicht was het wel iemand die overlast heeft van de katten en die ze wil vergiftigen met dat vlees.
Uitkijken dat het niet een vergiftigd stuk vlees is bedoeld voor je katten.

Ik zou er in iig niet blij van worden.
Frankly my dear, I don"t give a damn
inbreker die probeert de hond af te leiden maar zich vergist in het adres?
Wat bizar, ik zou me ook gek piekeren. Het is een beetje een zieke tegenhanger van een anoniem kaartje op valentijnsdag...

Heb je iets met / tegen vlees, wat een aanwijzing zou kunnen zijn?
The time is now
Huh wat maf!
Mijn eerste gedachte zou zijn dat iemand een stuk vergiftigd vlees door de bus heeft gedaan in de hoop dat de katten er van gaan eten.

Buren die zich kapot ergeren aan jouw katten omdat ze in hun tuin schijten ofzo.

Ik zou meteen mijn brievenbus afsluiten zodat er nooit meer wat doorheen kan en een brievenbus aan de buitenkant van het huis hangen.
Inderdaad, bovenstaade (vergiftigd vlees) had ik nog niet aan gedacht, maakt het hele verhaal echter alleen nog maar zieker...
The time is now
Inbreker - hond afleiden verhaal zou ook kunnen.

Hoe dan ook ik zou de brievenbus dichtmaken.
quote:calvijn1 schreef op 18 augustus 2008 @ 12:04:

Uitkijken dat het niet een vergiftigd stuk vlees is bedoeld voor je katten.

Ik zou er in iig niet blij van worden.

Nou inderdaad....

Ik weet niet of je een brievenbusversmaller kunt plaatsen (dat is een metalen klep waar alleen nog maar post doorheen kan), maar daar zit ik zelf IIG aan te denken.
Viva naar de knoppen.
Was het een mals biefstukje ?

Wil je lekkere recepten ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou even de politie bellen , misschien hebben meerdere mensen uit je buurt de slager vannacht op visite gehad of hebben zij een andere invalshoek.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als ze het niet in de brievenbus kunnen gooien, mikken ze 't wel je tuin in als het ze om de katten te doen is.

Zou je dat vlees ergens op gif kunnen laten onderzoeken? Ik zou het bij de politie brengen en kijken of zij er iets mee willen/kunnen doen.
eens met bgb.. zou ook de politie bellen!!
Het klinkt alsof het voor je katten was en dus zou ik het zeker niet vertrouwen. Ik zou de politie bellen en info vragen en ik zou het stuk vlees even bewaren in een zakje en dan inderdaad even langs het politiebureau gaan als ze dat nodig vinden.

(ik zie mezelf als met dat biefstukje in een zakje over straat gaan , maar toch....als het zon debiel en gestoord iemand is die wel de katten wil vergiftigen zal je wellicht niet de enige zijn die dit gekregen heeft en is de politie er misschien blij mee, anders zou ik het zeker meteen wegpleuren en goed je handen wassen)
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Oh ben mosterd
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
He bah! Wat akelig. Ik neem aan dat wanneer er een kat mee aan de haal is geweest dat je dit wel gezien had. Heel vreemd en ik zou idd even contact met de politie opnemen.
Maar uhm... alleen omdat de katten nooit wat bij de deur leggen, maar altijd in de huiskamer, wordt er maar vanuit gegaan dat het hoogstwaarschijnlijk was bedoeld om die beesten te vergiftigen? Ik vind het nou niet echt logisch om dat vlees bij iemand door de brievenbus te gooien. Als je ze echt wil vergiftigen, dan pak je dat toch wel wat slimmer aan. Ik hou het toch op de kat die het bij iemand van het aanrecht (of uit een vuilniszak?) heeft gegritst.
Heb je al gechecked of er niet een paardenhoofd in je bed ligt?

Politie bellen, gewoon even ter melding. Of anders toch maar het maandelijkse geld voor de security of buurtprotectie iets verhogen....
Raar zeg!

Op mijn werk werden weleens stukken kip oid aan een touwtje bij de deur gelegd. Dat scheen gebaseerd te zijn op Winti (soort voodoo?). Maar dat was dan een heel knutselwerkje haha. Is vanzelf weer gestopt, maar wel even bij de politie gemeld.
Ik zou het ook bij de politie brengen. Misschien hebben je katten geroken dat het vlees niet goed is en daarom niet van gegeten. Zou het er niet bij laten zitten.

Verder heb je ook van die hangmatten/zakken om aan de binnenkant te hangen om je post op te vangen. Is voor honden die de post stuk bijten. Is ook niet zo duur. Misschien kan je dat voor de zekerheid kopen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jakkes, zou ook zeker even bij de politie navraag doen. Dat vlees is daar neergegooid met een bepaalde reden.. daar kun je wel vanuit gaan.
Of... is het misschien een hele originele soort reclamefolder van de buurtslager?
Ik zou ook de politie bellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven