Sunlights Fanclub
dinsdag 12 februari 2008 om 14:23

dinsdag 12 februari 2008 om 14:56

dinsdag 12 februari 2008 om 15:38
Fleurtje, dat dacht ik ook. Twee zonen werden zeven en acht jaar, gingen ruimschoots naar school, keken hele andere programma´s dus eindelijk geen teringtubbies meer in huis. En toen kreeg ik een derde zoon en daarna ook nog ene dochter. Zoon 3 is inmiddels een jaar en door zoon 1 en 2 geintroduceerd in de wereld van de Teringtubbies. Die zapte er namelijk langs en wat ik al vreesde werd waarheid.... ook zoon 3 is compleet wild van die ohoh-gevallen. Dus keten je afstandbediening vast ver buiten bereik van je meisje zodat ze er niet al zappend langskomt en het nieuwe kindje besmet!!!
dinsdag 12 februari 2008 om 20:15
dinsdag 12 februari 2008 om 20:56
Natuurlijk gaat Age zeggen dat ik de leukste ben, ze weet dat ze anders geen eten krijgt volgende week als we gaan mieten.
MIsschien val ik wel heel erg tegen IRL, of ben ik helemaal niet zoals op de foto's die ik heb gestuurd. Die zijn dan van de buuv.
Of ben ik eigenlijk een vies mannetje die haar gevangen neemt als ze de deur instapt
En ik weet zeker dat Age IRL net zo leuk is als op t forum, want we hangen als we ff snel bellen vaak een uur aan de telefoon
MIsschien val ik wel heel erg tegen IRL, of ben ik helemaal niet zoals op de foto's die ik heb gestuurd. Die zijn dan van de buuv.
Of ben ik eigenlijk een vies mannetje die haar gevangen neemt als ze de deur instapt
En ik weet zeker dat Age IRL net zo leuk is als op t forum, want we hangen als we ff snel bellen vaak een uur aan de telefoon