surprises

07-11-2008 20:44 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik wou graag als surprise een vliegtuig maken, wat je ook voor een gedeelte van binnen kan zien, gaat mij dan alleen om de stoelen. Alleen ik heb geen idee hoe ik dit in elkaar zal zetten.

Heeft iemand tips???

Alvast bedankt

Groetjes dromerrr
soort langwerpige doos waar je punt, staart en vleugels aan plakt en dan de open bovenkant van de doos links of rechts houden zodat je meteen naar binnen kijkt, stoelen kopen bij speelgoedwinkel of maken van lego ofzo en erin zetten? zoiets??
Met kippengaas en papiermaché is ook makkelijk! En dan kun je of alleen de voorkant, of alleen de achterkant maken en zo vanaf de helft van het vliegtuig naar binnen kijken.
Count your blessings...
Met kippengaas en papiermache is dit idd prima te doen, alleen zou ik dan wel het vliegtuig in de lengte bovenop of half aan de zijkant open laten ipv door het midden.

Als je twee halve kokers maakt, en in de onderste een "bodem" legt, kun je daar de stoelen op zetten, die zou ik ook gewoon van kippengaas maken (de basis _/ ), en dan "bekleden" met schuimrubber/piepschuim, wat je makkelijk in vorm kunt knippen, snijden of schuren en dan verven. De ander koker (bovenste)kun je dan "openwerken" en plaatsen op onderste, beide zijden vleugels eraan.

Je krijgt dan een zijaanzicht van het vliegtuig waar je dan zo half van boven in kunt kijken en de stoelen ziet.

Ongeveer zoals op de tekening, maar dan met stoelen

Up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven