SurVIVAlweekend 2010

01-09-2010 09:03 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen,

Ik ben benieuwd wie er dit weekend nog meer naar het surVIVAlweekend gaan?

Sinds gister weet ik pas dat ik mee mag, maar ik heb er ontzettend veel zin in!

Nu is het zo dat ik met de auto ga, dus mocht er iemand in de buurt van mijn route wonen?

Horst - Nijmegen - Arnhem - Apeldoorn.

Geef dan even een gil! Ik pik je met plezier even op hoor

Ik ben echt benieuwd wat ons allemaal te wachten staat.. Misschien dames hier die al eens eerder geweest zijn??

Tell me all about it!!

Groetjes Juulke

*Als er al een topic over is, dan spijt me dat. Ik heb wel gezocht, maar over 2010 nog geen topic kunnen vinden?
Ik weet niet eens wat het is en wat het inhoudt. Vertel eens?
Uhm, das al twee jaar voorbij , hoor...
Da's jaarlijks, MissPoez
:-) Niet dat ik kom ofzo, maar klikt per ongelijk topic open en wil even zeggen dat TO echt niet gek is Misspoez; geloof dat Viva dit nu elk jaar organiseert.
Damn, moet sneller typen!
Ach toet 5 id nou eenmaal een supersnelle oplettende angel. Valt niet tegen op te typen
quote:Viva Angel5 schreef op 01 september 2010 @ 09:19:

Da's jaarlijks, MissPoez

Joh! Echt? *verbaasd hoofd schudt*

Dat had ik nou niet verwacht zeg! Echt niet. Tsk, tsk.
Jeumig, wat een verschrikking. Kanp hoor dat je dat leuk vindt. Veel plezier! (wellicht overbodig, maar ik ga niet mee )
Ik zit belangstellend even te lezen op die tweede link van MissPoez.quote:...en je krijgt meteen je survivaloutfitje aangemeten. Stoere look gegarandeerd!

En hiermee wil de Landmacht meer vrouwen werven?
Scuba, in de links die MissPoez geeft kun je zien wat dit weekend zoal inhoudt.

Samenwerking tussen Viva en de Landmacht dus. Waar 80 vrouwen een weekendje landmachtig survivalen...

Er zullen inderdaad een hoop mensen zijn die er niet aan moeten denken, maar vind zo'n weekendje bikkelen wel gaaf.

Ben dan ook wat je noemt, impulsief, en heb me in een waas van verstandsverbijstering opgegeven ;)

Toch heb ik er ontzettend zin in, lekker even weg van thuis en geen dagelijkse sleur aan je kop, maar je lekker in het zweet werken met je team :P

Tot dusver nog geen andere dames die zich hebben opgegeven dit jaar??
Hihi Tia Dalma, volgens mij is het niet meer dan een veredelde overall hoor, wat we aan krijgen ;)

En ja, het is een wervingscampagne, maar zelf zou ik nooit overwegen bij de landmacht te gaan. Dus of ze de juiste snaar met dit jaarlijks evenement raken vraag ik me sterk af...
Vanmiddag is het zover! Ik ga ook in m'n eentje. Helaas heb ik nu al spierpijn van t sporten deze week (geef sportles), maar ik ga er vanuit dat ik zondag helemaal een wrak ben.
Spierpijn en een zere pols, maar het was echt super om te doen. We hadden leuke meiden in ons team en de groepscommandanten waren ook super aardig! Twee dagen afzien viel best mee.

Wat vond jij ervan Joets?
Ik heb me absoluut ontzéttend vermaakt

Heb natuurlijk vandaag ontzettend veel medelijden met mezelf omdat elke beweging pijn doet van de spierpijn

Verder geen blauwe plekken of polsen geloof ik.

Mocht het volgend jaar weer zijn, en ik mis de oproep niet... Dan ga ik me zeker weer op geven!

Vond het echt ontzéttend gaaf!!

Ik zat ook in een super team en dat is natuurlijk het halve werk..

Welk team zat jij dan?
Ik zat in foxtrot, de kleinste groep die het hardste schreeuwde en jij?

Wat vond je het ergste onderdeel en wat het leukste?
Haha, ik zat in Echo, dus dan hebben we nog een paar dingen samen gedaan (is nu wel heel benieuwd wie jij dan bent... Ik ben Juulke, blond haar, staartje in, 1,80 lang)

Ik vond bijna alles wel leuk, heb niet echt momenten dat ik dacht he gedver moet dit? Zelfs op onze nachtelijke oefeningen had ik me al ingesteld en vond ik dus ook wel leuk om te doen.. Vooral leuk vond ik de schietoefening, oh en met dat rode break-light vond ik ook echt heel erg leuk! Boksen vond ik ook cool in combinatie met dat sporten vooraf. Lekker in het zweet werken..

De hindernisbaan vond ik geloof ik het minst leuk, maar dat komt vooral door die &*^% 6 meter balk

Jij dan?
Volgens mij hebben we dan tegen elkaar gebokst. Misschien heb ik jouw schouders wel tot moes geslagen???

Ik was de wat kleinere (1.68) met donker haar met pony en twee strpen op m'n gezicht en een streep groen op mn neus (pauze boksen eraf gehaald). En achterbuurvrouw van jullie commandant Rik in Zwolle.

(ik deed alles mee, behalve door die buis kruipen. Ik trek krappe ruimtes helemaal niet. Ook vond ik al dat zand in m'n overall ook wat minder ... ik was blij dat we dat onderdeel als laatste hadden.)
Ik was er ook

Ik heb vreselijke spierpijn en érg genoten. De tweede d was moordend zwaar maar ik had zóveel energie daarna! Ik teer er nog steeds op.

In welk team ik zat? Niet in Echo of Foxtrot in elk geval De hindernisbaan vond ik het leukst van de zaterdag, ondanks de zware balk. Wilde ik altijd al eens doen!
Haha, even denken.. Zou goed kunnen dat we tegen elkaar gebokst hebben dan! Weet het niet meer zeker eigenlijk..

Oh... En dat zand, inderdaad. Bah bah.. Ik vond dat echt veel moeilijker dan het eruit ziet, onder die touwtjes door kruipen...

Hebben jullie trouwens ambitie om bij de landmacht te gaan?

Ik ging eigenlijk vooral voor de fun en voor 't bikkelen (wil volgend jaar weer!) maar ik geloof dat het hele gebeuren me stiekem toch meer aanspreekt dan ik gedacht had.

Zelf zou ik er op dit moment ook niet echt problemen mee hebben om op uitzending of wat dan ook te gaan. Ik kan thuis best achter me laten, denk alleen dat mijn vriend het minder zou vinden. Ook als ik denk 'over 5 jaar' dan rent er hopelijk toch wel een keer een kleine door m'n huis en of ik het dan nog zo makkelijk zou kunnen weet ik niet.

Hè bah, vreselijk dat 'plannen' maar toch wel handig om over na te denken voor je keuzes maakt natuurlijk...

Ik ben in elk geval wel geprikkeld om eens even rond te neuzen tussen de banen die de landmacht biedt. Wie weet...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven