Tegenprestatie weddenschap

17-06-2017 14:27 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb dus een weddenschap afgesloten met een vriendin(16) van me ( ben zelf een jongen(15)) maar we weten allebei geen tegenprestatie voor de gene die verliest. Dus mijn vraag was of mensen hier nog leuke orginele tegenprestaties weten ?

p.s. de weddenschap gaat erover of ik in een bepaalde tijd een lijst met 500 muziekjes kon vullen

Alvast bedankt :worship:
anoniem_349073 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 14:26
1.50% gewijzigd
Ga naar een forum voor tieners met deze vraag.
Rondje in je blote kont rond de school?
Als tegenprestatie ga je nummer 285 van je lijst muziekjes keihard met microfoon op de markt in jullie stad / dorp ten gehore brengen voor iedereen die het wil zien. (jij of zij)
Pluisi schreef:
17-06-2017 14:28
Rondje in je blote kont rond de school?
Nouja ik weet niet of dat zo'n super goed idee is :-D
Een karaokeavond organiseren voor je vrienden en jij moet dat de spits afbijten en minstens 1 nummer zingen en 1 duet met iemand anders.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
violetskies schreef:
17-06-2017 14:35
Een karaokeavond organiseren voor je vrienden en jij moet dat de spits afbijten en minstens 1 nummer zingen en 1 duet met iemand anders.
alleen het probleem is als zij verliest, ze houd van zingen en ze doet zelfs aan musicals dus is het niet zo leuk voor mij omdat ik totaal niet kan zingen ;)
De verliezer koopt voor de winnaar een ijsje of een frietje oid.
Hier wed ik met mijn pubers altijd om een reep chocola.
intothewild schreef:
17-06-2017 14:28
Ga naar een forum voor tieners met deze vraag.
Dit TO.
Aan deze ouwe viva-wijven heb je niks.
Doei!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven