Temperatuur in huis
vrijdag 26 juni 2026 om 12:16
Nee , het blijft nu zo staan. Maar ik ga vanmiddag ook niet meer naar buiten.
De airco staat al een paar dagen non-stop aan op deze stand. Hopelijk hoeft ie dan niet té hard te werken en blijft de temperatuur in huis gewoon stabiel.
Trust me... Nobody cares.
vrijdag 26 juni 2026 om 12:52
Dat trotseer ik liever dan de hele dag gaar koken op de bank. Buiten is het nu 35 dan zou 30 binnen geadviseerd worden? Daar bedank ik vriendelijk voor. Ik zorg er gewoon voor dat ik niet al te veel buiten hoef te zijn deze dagen.
vrijdag 26 juni 2026 om 13:15
Nou, dit idd. Ik moet er niet aan denken dat het binnnen hoger dan 30 graden zou moeten zijn. Daar heb ik het ding niet voor. Maar hij staat hier heel zachtjes aan vanaf het moment dat het nog niet zo warm is. Dan hoeft er steeds maar een beetje bijgekoeld te worden. En ik zit de tijd wel uit.
vrijdag 26 juni 2026 om 13:38
Dan ga je een beetje in het midden zitten.
Maar goed, ik probeer mijn comfort een beetje af te stemmen op bijv het milieu.
Simpel gezegd: die keihard werkende airco's zorgen mede dat het klimaat nog verder opwarmt.
Whatever you can do today, put off until the day after tomorrow. Two free days for you!
Week 26 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 26 juni 2026 om 13:43
vrijdag 26 juni 2026 om 13:45
Ja die vind ik ook lastig.
Blij dat ze nu onze eigen opgewekte stroom gebruiken maar buiten zo'n bizar hete periode als nu gebruiken we de airco nauwelijks en ook nu op de eco-stand en zeker niet op standje vries.
Trust me... Nobody cares.
vrijdag 26 juni 2026 om 13:54
Lekker puh.OhMellie schreef: ↑26-06-2026 13:43Maar ondertussen geven ze groen licht voor energieslurpende datacenters. Ik weiger daar comfort voor in te leveren. Sinds de overgang kan ik mijn temperatuur niet meer goed reguleren dus een jaar of 7 geleden tijdens een hittegolf heb ik besloten nooit meer en sindsdien zit ik lekker koel.
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
vrijdag 26 juni 2026 om 14:00
Wat een rare redenering. Er is geen direct verband, hoor. Of hebben "ze" gezegd:"OhMellie, we geven groen licht voor de datacenters, het spijt ons, maar nu moet jij comfort inleveren."
vrijdag 26 juni 2026 om 14:03
vrijdag 26 juni 2026 om 16:31
Op dat heuglijke feit moeten wij nog 7,5 uurtjes wachten.Zomeravond schreef: ↑26-06-2026 16:2531 binnen, 36 buiten op dit moment.. Pfff...
Gelukkig is het over een paar uurtjes "koeler" dan 31 buiten, dan kan er weer wat open.
18,3 km ten NW van Zelhem (hemelsbreed)
vrijdag 26 juni 2026 om 16:39
Ik merk trouwens wel een groot verschil in warmte van de ‘stenen’ muren sinds ik een grote klimplant heb geplaatst twee jaar terug. Dat was vorig jaar nog een jonkie maar dit jaar toch al aardig uitgebulkt.
Ik zit al te kijken naar mogelijke klimmers voor tegen de voorgevel. Daar was het vannacht niet af te koelen dankzij al die hitte van de stoep en straat die gelijk naar binnen kwam toen ik het raam opende. Helpt ook niet dat wij de enige groene voortuin hebben in een zee van split en steen. Gelukkig wel bomen langs de straat maar die zijn pas tien jaar oud dus dat duurt nog even voordat die echt gaan helpen afkoelen.
Ik zit al te kijken naar mogelijke klimmers voor tegen de voorgevel. Daar was het vannacht niet af te koelen dankzij al die hitte van de stoep en straat die gelijk naar binnen kwam toen ik het raam opende. Helpt ook niet dat wij de enige groene voortuin hebben in een zee van split en steen. Gelukkig wel bomen langs de straat maar die zijn pas tien jaar oud dus dat duurt nog even voordat die echt gaan helpen afkoelen.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
vrijdag 26 juni 2026 om 16:40
Ah ja, whataboutisme.OhMellie schreef: ↑26-06-2026 13:43Maar ondertussen geven ze groen licht voor energieslurpende datacenters. Ik weiger daar comfort voor in te leveren. Sinds de overgang kan ik mijn temperatuur niet meer goed reguleren dus een jaar of 7 geleden tijdens een hittegolf heb ik besloten nooit meer en sindsdien zit ik lekker koel.
Whatever you can do today, put off until the day after tomorrow. Two free days for you!
vrijdag 26 juni 2026 om 16:59
41 buiten, 27 binnen, dat is best een goede score. Ik heb 38 buiten, 28 binnen, ben ik ook best tevreden mee.LemoosGaatDoor schreef: ↑26-06-2026 16:20Binnen nu 27 graden, mijn eigen thermometer meet buiten 41 graden op het moment. Ik kijk echt uit naar die beloofde onweersbui morgenavond.
vrijdag 26 juni 2026 om 17:07
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in