The Ghost House
zondag 18 september 2011 om 15:12
Iedereen heeft weleens van het Landhuis gehoord, maar wie woont daar? Wie zijn die vervelende (maar lieve) bewoners die overal in de Viva forum hun afdruk achterlaten? Bestaan ze of zijn het onmogelijke cyberduiveltjes? Voor iedereen die binnen komt kijken, dit zijn onze bewoners:
Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP
MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.
Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.
Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)
Dickens, de schrijfkunstenares
Khemam, de tropische vrouw
Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht
MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)
Conundrum
Nerd, met zijn raadselachtige berichten
DonkeyShot, onze lieve ezel
Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien
Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond
Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*
Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *
Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*
En natuurlijk het personeel en de huisdieren:
De Butlers: Sjors en James
De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit
De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop
En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D
de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.
Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.
Deel 5
Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP
MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.
Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.
Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)
Dickens, de schrijfkunstenares
Khemam, de tropische vrouw
Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht
MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)
Conundrum
Nerd, met zijn raadselachtige berichten
DonkeyShot, onze lieve ezel
Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien
Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond
Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*
Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *
Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*
En natuurlijk het personeel en de huisdieren:
De Butlers: Sjors en James
De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit
De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop
En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D
de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.
Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.
Deel 5
vrijdag 30 september 2011 om 18:33
Pfff, wat een gedoe bij mannen. Wilde geen 'spelbreker' zijn hoor, maar volgens mij heeft Matt echt een serieus probleem en is hij heel zielig en eenzaam. Daar komt ie never nooit uit en ik vrees dat wij een van zijn weinige sociale contacten zijn. Ik heb vroeger op school gezeten met autistische kinderen en die waren in het begin ook zo. Maar met de juiste begeleiding bloeiden ze helemaal op. Matt heeft dat duidelijk gemist.
Ik vind het echt niet kunnen hoor wat Matt allemaal zegt, maar het is volgens mij zijn enige verdedigingsmechanisme, hij weet gewoon niet beter.
Ah, er is dus ook zoiets als op foute vrouwen vallen . De foute mannen waren hier al bekend. Misschien moet dat ons volgend topic worden: foute mannen.
Wat had Matt eigenlijk allemaal gepoeft? Had hij mij gekwoot?
Ik vind het echt niet kunnen hoor wat Matt allemaal zegt, maar het is volgens mij zijn enige verdedigingsmechanisme, hij weet gewoon niet beter.
Ah, er is dus ook zoiets als op foute vrouwen vallen . De foute mannen waren hier al bekend. Misschien moet dat ons volgend topic worden: foute mannen.
Wat had Matt eigenlijk allemaal gepoeft? Had hij mij gekwoot?
vrijdag 30 september 2011 om 18:34
quote:Sunemom schreef op 30 september 2011 @ 17:49:
Waarom mrs ik wortd ook altijd beschuldigd van verregaande netheid, maar ik ben verder echt gewoon lief hoor
En tijd heelt niet alle wonden.. Sommige dingen slijten zelfs steeds verder in waardoor aanraken alleen maar meer pijn gaat doen.Dat is wel heel erg. Zou daar geen remedie of therapie voor bestaan ?
Waarom mrs ik wortd ook altijd beschuldigd van verregaande netheid, maar ik ben verder echt gewoon lief hoor
En tijd heelt niet alle wonden.. Sommige dingen slijten zelfs steeds verder in waardoor aanraken alleen maar meer pijn gaat doen.Dat is wel heel erg. Zou daar geen remedie of therapie voor bestaan ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
vrijdag 30 september 2011 om 18:42
DS Ik kan me voorstellen dat je zo'n allergie ontwikkeld. Mijn moeder is ook zo. Ik heb een hele slechte relatie met haar gehad omdat ik een beetje opstandig was. Ik begrijp niet dat mijn vader het met haar volhoudt. Het maakt me vaak ongelukkig dat ik niet aan haar maatstaf van netheid kan voldoen. Andere maatstaven van haar heb ik gelukkig achter me kunnen laten
vrijdag 30 september 2011 om 18:50
quote:Donkeyshot schreef op 30 september 2011 @ 18:34:
[...]
Dat is wel heel erg. Zou daar geen remedie of therapie voor bestaan ?
Dat probeer ik al best een tijd. En het heeft een plekje hoor, er moet alleen niets of niemand aan het kastje rommelen, want als het van z'n plekje schuift is het chaos.
Een echte oplossing, een werkende resurrection stone (Harry Potter fan sorry ).
[...]
Dat is wel heel erg. Zou daar geen remedie of therapie voor bestaan ?
Dat probeer ik al best een tijd. En het heeft een plekje hoor, er moet alleen niets of niemand aan het kastje rommelen, want als het van z'n plekje schuift is het chaos.
Een echte oplossing, een werkende resurrection stone (Harry Potter fan sorry ).
vrijdag 30 september 2011 om 19:25
Lol mrs nee absoluut niet. Bij mij werkt rommel op m'n gestel, een schoon opgeruimd huis zorgt ook voor orde in mijn hoofd. Niet dwangmatig trouwens, de kids mogen gewoon zooi maken, er mag gekliederd, geverfd enz worden, zwart terugkomen van buitenspelen geen punt, maar end of the day is het netjes. Dan wil ik letterlijke rust.
Ik doe m'n best ook wel idalee, maar ik ol me zo tekort shieten. Gisteren een hele tijd naar het 'grafje' van mijn zoontje geweest en daar voelt dat heel fijn, maar al vanaf het weggaan is er een soort eenzaamheid in mijn hart.
Ik doe m'n best ook wel idalee, maar ik ol me zo tekort shieten. Gisteren een hele tijd naar het 'grafje' van mijn zoontje geweest en daar voelt dat heel fijn, maar al vanaf het weggaan is er een soort eenzaamheid in mijn hart.
vrijdag 30 september 2011 om 19:34
Daar kan ik me in vinden, Sunemom. Nu zit ik in mijn slaapkamer omdat de woonkamer te rommelig is en ik geen energie meer heb om te gaan stofzuigen en opruimen.
Idalee@ Mijn oudere zus is erger dan mijn moeder. Ik mocht van mijn zus niet in de buurt van jongens komen en ze kwam bij mijn moeder met leugens over mijn gedraag, dat ik me als een hoer me had gedragen en ze zich van mij rot moest schamen. Die andere zus heeft het niet echt meegemaakt. Ze is 7 jaar jonger dan ik, en mijn strijd met mijn moeder heeft haar, mijn moeder dan, uiteindelijk losser gemaakt. Mijn oudere zus heeft wel het leven van de jongste heel zuur gemaakt ook.
Idalee@ Mijn oudere zus is erger dan mijn moeder. Ik mocht van mijn zus niet in de buurt van jongens komen en ze kwam bij mijn moeder met leugens over mijn gedraag, dat ik me als een hoer me had gedragen en ze zich van mij rot moest schamen. Die andere zus heeft het niet echt meegemaakt. Ze is 7 jaar jonger dan ik, en mijn strijd met mijn moeder heeft haar, mijn moeder dan, uiteindelijk losser gemaakt. Mijn oudere zus heeft wel het leven van de jongste heel zuur gemaakt ook.
vrijdag 30 september 2011 om 20:04
Hier op het forum schrijf ik dat tenminste, irl zal ik dat bijna nooit zeggen. Niet aangeven, er is bijna niemand die daar iets mee kan of doet.
Tegelijk is die eenzaamheid denk ik ook verbonden aan het verliezen van een kind, er is nu eenmaal een lege plaats in mijn hart, die nooit meer door iemand of iets anders opgevuld kan worden.
Tegelijk is die eenzaamheid denk ik ook verbonden aan het verliezen van een kind, er is nu eenmaal een lege plaats in mijn hart, die nooit meer door iemand of iets anders opgevuld kan worden.
vrijdag 30 september 2011 om 20:41
quote:idalee schreef op 30 september 2011 @ 19:44:
Oh wat naar Mefs, denk je dat ze jaloers was omdat jij wel tegen je moeder in durfde te gaan? Zussen (of broers) kunnen zo gemeen tegen elkaar zijn he. Maar de band tussen jou en je moeder is wel beter nu toch?...Ze was en is nog jaloers, maar het ligt aan haar. Ze heeft een hele slechte zelfbeeld. Ze had geen vrienden en ze was doodsbang dat ik, ruim 3 jaar jonger dan zij, eerder een vriend zou krijgen. Ze is ook heel manipulatief. In de ergste periode heeft ze iedereen in het huis tegen mij aangezet en ze heeft me zelf fysiek aangevallen. Mijn relatie met haar is erg oppervlakkig, en met mijn moeder ook, maar met mijn moeder kan ik veel beter overweg dan met haar. Ze liegt en probeert nog steeds mensen tegen elkaar aan te zetten, en dan doet ze alsof ze de slachtoffer is. Mijn andere zus en ik trappen er niet meer in, maar mijn moeder wel. We wonen heel ver weg van elkaar, en dat maakt het makkelijker. Ik mis vaak familie in de buurt, maar ik weet dat ik niet gelukkig zou zijn als ze te dicht bij zouden zijn. Een van de redenen dat ik niet terug naar Spanje zou gaan is juist dat, ik wil niet de bemoeienis van mijn zus en mijn moeder.
Oh wat naar Mefs, denk je dat ze jaloers was omdat jij wel tegen je moeder in durfde te gaan? Zussen (of broers) kunnen zo gemeen tegen elkaar zijn he. Maar de band tussen jou en je moeder is wel beter nu toch?...Ze was en is nog jaloers, maar het ligt aan haar. Ze heeft een hele slechte zelfbeeld. Ze had geen vrienden en ze was doodsbang dat ik, ruim 3 jaar jonger dan zij, eerder een vriend zou krijgen. Ze is ook heel manipulatief. In de ergste periode heeft ze iedereen in het huis tegen mij aangezet en ze heeft me zelf fysiek aangevallen. Mijn relatie met haar is erg oppervlakkig, en met mijn moeder ook, maar met mijn moeder kan ik veel beter overweg dan met haar. Ze liegt en probeert nog steeds mensen tegen elkaar aan te zetten, en dan doet ze alsof ze de slachtoffer is. Mijn andere zus en ik trappen er niet meer in, maar mijn moeder wel. We wonen heel ver weg van elkaar, en dat maakt het makkelijker. Ik mis vaak familie in de buurt, maar ik weet dat ik niet gelukkig zou zijn als ze te dicht bij zouden zijn. Een van de redenen dat ik niet terug naar Spanje zou gaan is juist dat, ik wil niet de bemoeienis van mijn zus en mijn moeder.
vrijdag 30 september 2011 om 20:56
Pff, vermoeiend lijkt me dat zo'n zus. En dat je niet terug wil vanwege haar vind ik behoorlijk heftig hoor! Maar als dat het beste is, so be it. Daarbij ben je al zo vernederlandst dat we je hier heeelemaal niet meer laten gaan
Dat wordt mijn beleid als ik de politiek in ga, leuke allochtonen verplichten in NL te blijven als ze naar land van herkomst willen
Dat wordt mijn beleid als ik de politiek in ga, leuke allochtonen verplichten in NL te blijven als ze naar land van herkomst willen
vrijdag 30 september 2011 om 21:10
quote:idalee schreef op 30 september 2011 @ 20:56:
Pff, vermoeiend lijkt me dat zo'n zus. En dat je niet terug wil vanwege haar vind ik behoorlijk heftig hoor! Maar als dat het beste is, so be it. Daarbij ben je al zo vernederlandst dat we je hier heeelemaal niet meer laten gaan
Dat wordt mijn beleid als ik de politiek in ga, leuke allochtonen verplichten in NL te blijven als ze naar land van herkomst willen En verplicht lid van de Vivaforum worden
Dat wordt mijn beleid als ik de politiek in ga, leuke allochtonen verplichten in NL te blijven als ze naar land van herkomst willen En verplicht lid van de Vivaforum worden