Ik zou wel een eigen bedrijf willen hebben, iets met mode en schoenen. Dan zelf de inkoop verzorgen, dan ben ik alleen maar met dingen bezig waar ik van hou. Kopen, winkelen en mode (kopen en winkelen zijn natuurlijk een beetje hetzelfde, maar ik vind het zo leuk dat het dubbel vernoemd mag worden).
Nee, in de relaties die ik heb gehad ben ik tot het einde altijd verschrikkelijk verliefd geweest op mijn partner. Ik had zoveel liefde voor mijn 'tijdelijke wederhelft' dat ik niet eens ook nog gek zou kunnen zijn op iemand anders.
Heb jij een slechte relatie ervaring?
Anoniem_109227
maandag 19 maart 2012 om 14:48
Ja, maar inmiddels kunnen we weer normaal met elkaar omgaan gelukkig.
Vraag van Lot: Na jarenlang nonverbaal geflirt met een enorme knapperd uit mijn dorp, kregen we eindelijk meer contact. En toen bleek dat ie geen werk had, geen opleiding gehad, hij kon niet kiezen, wist niet wat hij wilde, was te lief. Daardoor kreeg ik een enorm rotgevoel... Voelde me heel gedwongen, ging m niet worden. Maar qua zoenen matchten we enorm!
Het liefst vloeibaar fruitontbijt. Ben niet zo van kauwen in de morgen.
Ik ben een middagmens. Hou van uitslapen maar vind het ook fijn om vroeg naar bed te gaan. Ik hou van slapen (En dan niet eens slapen maar gewoon liggen en wegdoezelen, dat vind ik het lekkerste).
Zou het een feit of een fabel zijn dat als je alcohol drinkt in de zon dat je dan sneller bruin word? En waarom dan?
Anoniem_55368
maandag 19 maart 2012 om 16:52
Ik denk dat het een fabel is, en wel omdat ik er nog nooit van heb gehoord
Denk je dat je van veel wortels eten ook eerder bruin wordt?
Jaaaaah ik heb net 3 weken vrij gekregen in juni, en dan ga ik lekker naar Florida.
Waar gaat jouw ideale reis naartoe?
Anoniem_55368
maandag 19 maart 2012 om 17:15
Via IJsland, naar de VS, NY en Florida! (no kidding) En als ik toch bezig ben afsluiten met een weekje Hawai.
Leuke vraag, ik laat m staan.
Anoniem_65740
maandag 19 maart 2012 om 21:57
Eerst naar Tokyo dan door naar Nieuw Zeeland, Australië, Fiji, IJsland en tot slot naar Zuid Portugal maar er staan nog een heleboel landen op mijn lijstje welke ik zou willen zien...
Voor welk feest zou jij graag een (vip)uitnodiging ontvangen?
Een lente gevoel??...heb wel altijd een zomers/vrolijk gevoel bij het nummer van Matia Bazar-Ti Sento, als ik dat nummer hoor, gaat de radio altijd een stukje luider.
Zeg jij bullshit bij de datum 21-12-12 of denk jij er anders over?
Anoniem_649dc6a1e6469
dinsdag 20 maart 2012 om 08:40