The Never Ending Question 84

04-11-2011 19:50 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:

Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.

Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
Pffff, DAT is een goeie vraag...

Mss kinderboekenillustrator ofzo...? Dat je zelf je tijd in kunt delen en thuis werken; creatief bezig zijn EN genoeg geld verdienen...

(*diepe zucht*)

En jij?
Beddenuittester of zongenieter

Jee wat een vraag. Ik heb echt geen flauw idee maar idd iets creatiefs, dat ik lekker mijn eigen tijd kan indelen en toch genoeg geld verdien.

Leuke vraag! Blijft staan! (en voor DV!)
Dank Chooc, waar heb ik die aan te danken?

Ik zou wel een eigen bedrijf willen hebben, iets met mode en schoenen. Dan zelf de inkoop verzorgen, dan ben ik alleen maar met dingen bezig waar ik van hou. Kopen, winkelen en mode (kopen en winkelen zijn natuurlijk een beetje hetzelfde, maar ik vind het zo leuk dat het dubbel vernoemd mag worden).

Wie verdient er volgens jou een grote knuffel?
(Omdat je je gister eenzaam voelde DV )
Jij DV, omdat je die geloof ik wel kunt gebruiken. Helemaal op zo'n stomme zonnige maandagochtend

Wat is de grootste afknapper geweest die iemand wel eens heeft begaan om jou te veroveren?
Mijn schoonzusje. Ze heeft vorig jaar haar zus en grote vriendin verloren. Telkens als ik haar zie heb ik de neiging om haar te knuffelen.

Wie zou je wel eens willen zoenen (zonder dat dat consequenties heeft voor je relatie ed)?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik ben single en zou zeker wel met iemand willen zoenen, haha! (niet zomaar iemand natuurlijk).

Ben je tijdens je relatie weleens verliefd geweest op een ander?
Nee, in de relaties die ik heb gehad ben ik tot het einde altijd verschrikkelijk verliefd geweest op mijn partner. Ik had zoveel liefde voor mijn 'tijdelijke wederhelft' dat ik niet eens ook nog gek zou kunnen zijn op iemand anders.

Heb jij een slechte relatie ervaring?
Ja, maar inmiddels kunnen we weer normaal met elkaar omgaan gelukkig.

Wat is jouw ideale ontbijt?
Vraag van Lot: Na jarenlang nonverbaal geflirt met een enorme knapperd uit mijn dorp, kregen we eindelijk meer contact. En toen bleek dat ie geen werk had, geen opleiding gehad, hij kon niet kiezen, wist niet wat hij wilde, was te lief. Daardoor kreeg ik een enorm rotgevoel... Voelde me heel gedwongen, ging m niet worden. Maar qua zoenen matchten we enorm!

Het liefst vloeibaar fruitontbijt. Ben niet zo van kauwen in de morgen.

Wat vind jij van je neus?
Wel wat te groot.

Zou je nu wel een uurtje op bed willen liggen?
Ja! Of heerlijk op de bank in het zonnetje.

Hoe laat ga je doorgaans naar bed en hoe laat sta je dan weer op?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Wisselt behoorlijk, maar meestal tussen 22.30-23.30 naar bed

kw-v-7 op

Ben jij een ochtend- of avondmens?
Ik ben een middagmens. Hou van uitslapen maar vind het ook fijn om vroeg naar bed te gaan. Ik hou van slapen (En dan niet eens slapen maar gewoon liggen en wegdoezelen, dat vind ik het lekkerste).

Zou het een feit of een fabel zijn dat als je alcohol drinkt in de zon dat je dan sneller bruin word? En waarom dan?
Ik denk dat het een fabel is, en wel omdat ik er nog nooit van heb gehoord

Denk je dat je van veel wortels eten ook eerder bruin wordt?
Ja

Ga jij me nu vertellen dat dat niet zo is?
Nee, dat weet ik niet. Ik zit toch meestal in de schaduw, maar ik vind wortels lekker, dus het maakt me niet zoveel uit

Heb jij vakantieplannen?
Jaaaaah ik heb net 3 weken vrij gekregen in juni, en dan ga ik lekker naar Florida.

Waar gaat jouw ideale reis naartoe?
Via IJsland, naar de VS, NY en Florida! (no kidding) En als ik toch bezig ben afsluiten met een weekje Hawai.

Leuke vraag, ik laat m staan.
Eerst naar Tokyo dan door naar Nieuw Zeeland, Australië, Fiji, IJsland en tot slot naar Zuid Portugal maar er staan nog een heleboel landen op mijn lijstje welke ik zou willen zien...

Voor welk feest zou jij graag een (vip)uitnodiging ontvangen?
Als je veel wortels eet, krijg je veel beta-caroteen binnen. Dat zorgt ervoor dat je huid en je oogwit geel/oranje kleurt. En dus niet bruin....

Lowlands natuurlijk!

Welk liedje geeft jou een heerlijk lente gevoel?
Een lente gevoel??...heb wel altijd een zomers/vrolijk gevoel bij het nummer van Matia Bazar-Ti Sento, als ik dat nummer hoor, gaat de radio altijd een stukje luider.

Zeg jij bullshit bij de datum 21-12-12 of denk jij er anders over?
Bullshit

Ga jij weleens vreemd?
Neen!

Wat is je favoriete theesmaak?
Rooibos en lady grey

Wat is het leukste op je programma voor vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven