The Never Ending Question 84

04-11-2011 19:50 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:

Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.

Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
Innerlijk: onzekerheid

Uiterlijk: omvang bovenbenen, buik en spieren (die mogen wel wat meer!)
Common sense is not so common.
Voltaire
En de vraag is?
Hahaha o jeetje dat was dom..

Vraag: welke film heb jij als laatst gezien en wat vond je er van?
Voltaire
The girl in the cafe. Vage film.

Wat zijn jouw plannen vandaag?

(Mijn oma is vandaag 83 geworden en ik 26. Dubbel feest! Ben hier dus pas zondag weer. Fijn weekend allemaal!)
Gefeliciteerd, Choco! (dubbel)

Eh geen plannen. Als dochter straks wakker wordt even naar buiten. Sowieso boodschappen doen.

Heb jij leuke plannen voor het weekend?
Nou, wat grappig zeg, altijd gedacht dat choco ouder was! Gefeliciteerd!! En Sjors, ik heb er precies een week en 2 dagen last van gehad (incl ontsteking)

Nee, ik heb verjaardag van iemand waar ik helemaal niets mee heb, maar die toevallig in onze vriendengroep zit.

Kijk jij sinds je kinderen hebt heel anders naar je moeder?
Ich habe noch keine kidz. Maar söiso sinds ik ouder word zie ik toch wel in hoe ze het allemaal bedoelt etc. Nu heb ik nooit een slechte band gehad met haar hoor, maar toch komt er meer begrip voor bepaalde dingen.

Hoe was jouw eerste ervaring in de liefde?
De eerste keer dat ik echt verliefd was (middelbare school) heb ik nooit mijn mond durven opentrekken naar hem toe. Toen ik uiteindelijk in de vijfde over hem heen was, en een vriend kreeg, vond hij mij leuk. Zucht....! Sjees, hoe zou het met hem zijn?

En jij?
Mijn eerste ervaring in de liefde... Hopeloos verliefd op een klasgenootje van precies een jaar jonger dan ik.. Ik had een zelfbeschermende regel ingesteld dat ik vanaf mijn 14e pas wilde zoenen, vond hij heel stom. We hadden een soort van haat-liefde verhouding. Konden niet met en zonder elkaar. Ik kwam hem een paar jaar geleden tegen en toen hebben we alles naar elkaar uitgesproken. Hij bleek toen ook heel verliefd..! Geweldig!

Hoe was jouw eerste kus?
Heeeel romantisch! Deze jongeman had het zo leuk geregeld! We zijn deze avond eerst naar de bioscoop geweest (zo'n ouderwetse, waar je kan bellen voor een drankje), toen naar zijn huis (waar hij gitaar voor me heeft gespeeld en heeft gezongen), en vervolgens heeft hij me naar huis gebracht. Thuis aangekomen zijn we nog even naar mijn kamer gegaan. Samen luisterde we naar wat muziek, toen hij me vroeg of hij me mocht zoenen. Waaaauw!!! M'n lippen tintelde nog de hele avond!

Ben je ten huwelijk gevraagd? En zo ja, hoe?
Oh Annelize.. Dat is toch echt geweldig..! Zo gun je iedereen z'n eerste vriendje/zoen! :-)
Grappig. Ik zou juist zijn afgeknapt op iemand die voor me zingt en gitaarspeelt! Terwijl het heel lief is hoor.. maar heeft meer met mij te maken, dat ik niet weet hoe daarop te reageren enzo..

Nee, niet ten huwelijk gevraagd. En ga toch binnenkort trouwen! Zit nog steeds te hopen op een vliegtuig met spandoek erachter ofzo

Ben jij nog steeds boos op iemand uit je verleden, iemand die je al heel lang niet spreekt?
Haha, deze jongen kon ook echt zingen en gitaar spelen. Hij zat in een bandje. Wat een held! (zes weken later was het trouwens uit, want ondergetekende was op hem uitgekeken... Zucht!)

Alvast veel plezier met je huwelijksdag Lotteke! Wauw!

Nee, eigenlijk niet.Alle vetes uit het verleden zijn opgelost. Gelukkig!

Wat is voor een jou een leuke jeugdherinnering?
Haha! En nu is ie bekend? Wie is het? Syb vd Ploeg, Frank Boeijen?

Thanks!

Ik heb gelukkig heel veel leuke jeugdherinneringen. Heb een hele fijne jeugd gehad. Één van de leukste is denk ik wel dat we onze hond kregen, was er zo blij mee!

Wat is het leukste cadeau dat je ooit hebt gekregen?
De eReader die ik bijna 2 jaar geleden voor mijn verjaardag kreeg en dagelijks gebruik en overal mee naartoe sleep.

Hoeveel tijd besteed jij ongeveer dag aan forummen?
Te veel tijd

Wanneer wist je dat je partner de ware is?
Toen bleek dat we echt hele moeilijke gebeurtenissen overleefden samen.

Hoe vaak was jij je haar?
Voorheen elke dag maar nu elke paar dagen. Heb namelijk sinds de zomer erg haaruitval en jeuk.. (ranzig he;))

Wat ga jij doen vandaag?
Voltaire
Mwah zn lichaam is wel veranderd maar ik ben gek op hem!

En jij?
Voltaire
Ok sorry maar het mobiele forum doet heel raar krijg steeds wat anders te lezen?
Voltaire
Ik weet niet welk lichaam veranderd is?

Ik heb net een cake gebakken, nu even beetje schoonmaken, dadelijk de stad in en dan naar een vriendin.

Jij?
Ik moet zo werken. Zonde, met dit mooie weer!

Ga je iets aan Sinterklaas doen?
Ja. ik ga zijn haar knippen, en zou graag zijn baard trimmen.

Hoeveel paar schoenen heb jij dat je nooit draagt?
Da's een vraag voor Twis!
geen

wat zie je als je achterom kijkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven