Ik heb vooral in de week ervoor veel last. Extreme moodswings, beetje depri. Huilbuien. En in de week zelf meestal een beetje gezeur in mijn buik (dankzij de pil heel beperkt) en soms gevoelige borsten. Heb dan ook een iets vettigere huid, dus heel enkel een puistje rond mijn mond.
Weet jij hoe je ouders elkaar hebben leren kennen?
Ja, omdat we in huizen naast elkaar geboren zijn, 12 uur na elkaar en we elkaar daarom om al zo lang en goed kennen. Is wellicht een beetje een vreemde reden, maar wel de basis van alles denk ik.
Waar heb jij je 'laatste' vriend(in) leren kennen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Eerst een weekje wintersport in Oostenrijk, dan door een weekendje shoppen in New York en dan ontspannen op de Malediven.
Wat zou jij doen als je nu echt BELACHELIJK veel geld zou winnen, denk 40 miljoen euro?
Ik droomde vannacht dat ik in New York was en dat het totaal anders was dan ik had verwacht!
Anoniem_110773
dinsdag 29 november 2011 om 12:01
Een groter huis kopen, m'n ouders en schoonouders geld geven zodat ze kunnen stoppen met werken. En dan heel goed na gaan denken eerst, terwijl 't geld op de bank staat.
Jij?
Anoniem_110773
dinsdag 29 november 2011 om 12:02
quote:bijenrompje schreef op 29 november 2011 @ 11:59:
Ik droomde vannacht dat ik in New York was en dat het totaal anders was dan ik had verwacht!Leuker of minder leuk?
Anoniem_110773
dinsdag 29 november 2011 om 12:02
quote:bijenrompje schreef op 29 november 2011 @ 11:59:
Eerst een weekje wintersport in Oostenrijk, dan door een weekendje shoppen in New York en dan ontspannen op de Malediven. Klinkt goed!! Zou wel langer dan een weekendje NY doen dan
Ik zou ook een mooi huis kopen en mijn ouders een huis cadeau doen. Aanstaande zaterdag zou ik heerlijk gaan shoppen. De rest zet ik even op een spaarrekening. Oh en een citytripje naar New York met een paar vriendinnen.
Wanneer ga jij je huis versieren voor kerst?
Anoniem_132238
dinsdag 29 november 2011 om 17:56
Misschien het weekend van de 17e of helemaal niet zou ook kunnen.
Wordt een bont geheel. We hebben geen losse kerstversiering, alleen een Nordmannspar met ballen in alle kleuren van de regenboog, dochter versiert 'm elk jaar. Ben niet zo van de VT-wonen-kerststyling.
Ik houd eigenlijk niet zo van chocoladeletters. Zijn altijd keihard en ik ben ook niet zo van de chocola zonder verder iets ´erbij´ van vulling ofzo. Geef mij maar van die met fondant gevulde kerstkransjes
Wat vind jij het leukste aan de feestdagen?
Anoniem_132238
woensdag 30 november 2011 om 11:53
De feestdagen doen mij eigenlijk helemaal niets. Vind de drukte die het geeft overal niet zo fijn.
Doe meestal ook niet echt iets speciaals.
Heb je al goede voornemens gemaakt?
Anoniem_110773
woensdag 30 november 2011 om 14:39
Nee en dat ga ik ook niet doen ook. Niet omdat het dan toevallig 1 januari is tenminste.