Geen,heb begin september nieuwe meubels gekocht en die komen pas in week 37 .de oude al 2 weken geleden weggedaan),Levertijd komt dan neer op 11 weken !!
Heb jij ook weleens erg lang op een levering moeten wachten
In mijn hoofd ben ik overal wel geweest.. Aangezien degene, die ik op dit moment weer voor een half jaar vervang, nu een traject ingaat om erachter te komen, wat ze echt leuk vindt, en haar werkplek over een tijd echt vrijkomt en ik dus eindelijk kans heb op een vaste baan, die ook nog eens geweldig is, zit de kans er wel in dat ik volgend jaar voor het eerst sinds 4jr op vakantie ga!! Of überhaupt vakantie heb!! Die gedacht is op dit moment al heel fijn! En als de kans er is.. wil ik graag naar de zee, maakt niet uit welke, als ie maar zout is. (lekker duidelijk verhaal zo...?)
Nee, ik eet niet elke dag vlees. Ik eet ook wel eens iets vleesvervangends en wel eens een vegetarische salade/pasta. Maar dan heb ik de volgende dag meestal wel trek in iets van vlees.
Had jij hechtingen na 't trekken van je verstandskies?
Iets waarbij ik mijn eigen gevoel acuut voor aan de kant heb gezet. Ik heb de ex van mijn vriend gebeld. Omdat mijn stervende schoonvader haar nog zo graag een keer wilde zien. Het zure is dat zij woensdag langs zou komen en hij woensdag 's morgens om 5u overleedt. Vond ik echt ontzettend rot.
Wat heb jij ooit tegen iemand gezegd waar je nu veel spijt van hebt?
Ik heb mijn ex lang in de waan gelaten dat ik tevreden was met de relatie waardoor ik hem lang aan het lijntje heb gehouden. Heb hier nu wel spijt van, was niet eerlijk tegenover hem. Verder ben ik nooit echt erg in ruzies, let altijd op mijn woorden