The Never Ending Question 84

04-11-2011 19:50 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:

Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.

Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
Niet echt een compliment. Nou ja, misschien een verkapte. Ik ben gevraagd als getuige

Hoe lang ben jij bezig om op je werk te komen?
Ongeveer 15 minuten, ik moet alleen wel een stukje A27 hebben en dat kan soms echt een ramp zijn!

Wat voor GSM gebruik je?
Ik heb een witte iphone.

Wat is jouw lekkerste recept?
Daar kan ik echt niet tussen kiezen! Afgelopen weekend had ik wel een lekker honing, chocolade taartje met hazelnoten gemaakt. Morgenavond komt een vriendin eten en dan wordt het gekruide tonijn met gegrilde groenten uit de oven, ook heerlijk!

En jij?
Pasta met tomaat, mozzarella, gebakken aubergines en parmezaanse kaas uit de oven.

Hoe is jouw kledingkast ingedeeld? (op kleur, shirts korte mouw/lange mouw bij elkaar etc)
Ik heb geen kast, maar een kamer met kleding rekjes. Het hangt op kleur en dan per kleur weer van t-shirts naar longsleeves neer vesten, naar jurken.

Hoeveel dagen zou jij (als je elke dag iets anders aan doet) voort kunnen met de kleding die je hebt, zonder tussendoor iets te wassen?
Klinkt aardig, DV :-)

Ik denk een maand of twee, als ik broeken, jurken, rokken, sweats, alles aan zou mogen. Het zou nog langer zijn als ik alles nog zou passen

Leuke vraag, ik laat m staan
Een jaar of 30, denk ik

Hoevee verschillende kledingmaten hangen er in jouw kast?
Nou, soort van 1 maat. Soms valt iets klein en dan neem ik een maat groter... Maar ik heb geen kleren die echt niet passen.

Wat is je favo drankje?
rode wijn of spa rood

lust je graag melk?
Nee, alleen in mijn koffie verkeerd!

Heb je wel eens kaviaar gegeten?
Gefeliciteerd Twisted!! Ik voelde me heel gevleid toen ik gevraagd werd, bijzonder!

Nee, nog nooit gegeten maar ben er wel heel nieuwsgierig naar!

Waar kijk jij naar op tv vanavond?
Ja, leuk Twis!!

Ali B op volle toeren.

Volg je een tv programma?
Oh, Twis, dan moet je ook 't vrijgezellen feestje regelen, toch?! (Of is 't van je broer? Dan vast niet )
Ik was net aan het zappen en heb er nu 24kitchen op staan maar vind het een beetje saai. Straks een gedownload filmpje kijken denk ik.

Heb jij nog een leuke tip voor een film?
Crazy stupid love vond ik erg vermakelijk.

Moet jij zo ook weer de kou in?
Nee, gelukkig niet!!

Qua films; the Help vond ik goed!

Wat is je vroegste herinnering?
Crazy stupid love

Dat ik van de glijbaan het water inga. Ik was toen 3 en kon nog niet zwemmen.

Heb jij wel eens in het ziekenhuis gelegen en zo ja waarvoor?
Wel vaker, de laatste keer was omdat ze dachten dat ik een blinde darm ontsteking had maar het bleek een cyste te zijn.

Waar was je laatste vakantie naartoe?
Ja, op m'n 5e buisjes gekregen, op mn zeventiende een overbodige tand "onder mijn neus" verwijdert, op mijn 18e mijn amandelen laten knippen en vorig jaar een lipoom onder mijn borst weg laten halen.

Mijn laatste vakantie was in 2007, ben toen een weekje met vriendlief naar Wijk aan Zee geweest..

Zeg jij 't als je collega enorm uit d'r mond stinkt? (naar slaap)
Ik ben trouwens crazy, stupid, love aan het downloaden. Had deze nog niet gezien
Het ligt eraan hoe goed ik met mijn collega omga. Ik zou het zelf wel willen weten als ik stink.

Ben je perfectionistisch?
quote:Marloes85, 3 uur geleden

Ik ben trouwens crazy, stupid, love aan het downloaden. Had deze nog niet gezien

En wat vond je ervan? Of nog niet gekeken?
Ja die zit ze natuurlijk nu te kijken. En dat duurt lang, want op de mooie stukken met Ryan Gosling moet ze steeds op pauze zetten.
Ga je de vraag ook nog beantwoorden, Lot, of alleen maar off topic leuteren?

Je hebt uiteraard helemaal gelijk over de mooie stukken met Ryan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven