The Never Ending Question deel 85
zaterdag 24 maart 2012 om 10:49
zaterdag 24 maart 2012 om 11:53
Meest hilarische is het topic over de fanatsieen van mensen hier die ze hebben op één topic; weet ff de naam niet meer, maar dan omschrijven ze wat ze 'zouden-willen-doen' wat vaak strafbaar is (of anders super genant) in een bepaalde situatie.
Heb dubbel gelegen toen ik dat allemaal las! Geweldig hoe mensen (net als ik) fantaseren over in een saaie vergadering opspringen en provocerende dingen roepen, over treuzelende bejaarden omduwen, of andermans oneindig-zeurende-kinderen een onpedagogische lel tegen de oren te geven.
Leuke vraag; ik laat 'm staan!
Heb dubbel gelegen toen ik dat allemaal las! Geweldig hoe mensen (net als ik) fantaseren over in een saaie vergadering opspringen en provocerende dingen roepen, over treuzelende bejaarden omduwen, of andermans oneindig-zeurende-kinderen een onpedagogische lel tegen de oren te geven.
Leuke vraag; ik laat 'm staan!
zaterdag 24 maart 2012 om 18:33
Oh, wel meerdere! Die met die grove limericks,
Er was eens een man in Margraten
Die boorde zijn penis vol gaten
Hij zei tegen zijn wijf
Toe wrijf hem eens stijf
Dan blaas ik een Mozartsonate
en blunders in alle soorten en maten. Er was een vrouw die hoogzwanger boodschappen ging doen. Ze struikelde over een tegel, viel, moest daar heel hard om lachen, plaste in d'r broek. Omstanders schoten te hulp en riepen: D'r vliezen breken!!!
Waar moet jij heel hard om lachen?
Er was eens een man in Margraten
Die boorde zijn penis vol gaten
Hij zei tegen zijn wijf
Toe wrijf hem eens stijf
Dan blaas ik een Mozartsonate
en blunders in alle soorten en maten. Er was een vrouw die hoogzwanger boodschappen ging doen. Ze struikelde over een tegel, viel, moest daar heel hard om lachen, plaste in d'r broek. Omstanders schoten te hulp en riepen: D'r vliezen breken!!!
Waar moet jij heel hard om lachen?
zondag 25 maart 2012 om 11:16
Ja, ik ben feministisch. Ik kom uit een vrouwen gezin zonder vader (gescheiden) en heb er echt moeite mee gehad met de gebruiken van een man-vrouw gezin. Vooral bij vriend thuis. Die rolverdeling... Gaat er bij mij niet in hoor! Moeder is daar echt sloofje. Vriend dropt zweterige sporttas in de keuken en moeder ruimt het op, dat soort fratsen. Doe eens normaal. En daarom zal ik ook altijd zorgen dat ik financiëel onafhankelijk ben. Je zal maar s alleen komen te staan.. Gebakken peren enzo. Maar ik scheer mn okselhaar wel hoor!
Wat vind jij het lekkerste beleg voor op je brood?
Wat vind jij het lekkerste beleg voor op je brood?