The never ending question deel 86
vrijdag 4 januari 2013 om 15:20
Nee, er flappert niets, alles zit netjes verpakt, er bungelt niets buiten. Ziet er prima uit.
Nou, maar dat weten jullie al... Ik ben ooit in bed beland met iemand met een micropiemel... Maar de piemel van mijn vriend is prachtig. Gewoon een mooie, rechte piemel met niet te grote ballen die niet echt hangen. En ook nog een prachtige grote!
Hoe zag de vreemdste piemel eruit die jij ooit gezien hebt?
Nou, maar dat weten jullie al... Ik ben ooit in bed beland met iemand met een micropiemel... Maar de piemel van mijn vriend is prachtig. Gewoon een mooie, rechte piemel met niet te grote ballen die niet echt hangen. En ook nog een prachtige grote!
Hoe zag de vreemdste piemel eruit die jij ooit gezien hebt?
vrijdag 4 januari 2013 om 15:23
vrijdag 4 januari 2013 om 15:34
Uggs.
Xander de Buisonje.
Xander de Buisonje in Uggs!
Uiterlijkheden zou ik niet snel op afknappen; misschien als iets er echt onsmakelijk uitziet - een wond ofzo. Maar nog niet iets tegengekomen dat een afknapper was.
Welk gedrag in het verleden (voor het aangaan van de relatie) zou een dealbreker in/voor een relatie kunnen zijn?
Xander de Buisonje.
Xander de Buisonje in Uggs!
Uiterlijkheden zou ik niet snel op afknappen; misschien als iets er echt onsmakelijk uitziet - een wond ofzo. Maar nog niet iets tegengekomen dat een afknapper was.
Welk gedrag in het verleden (voor het aangaan van de relatie) zou een dealbreker in/voor een relatie kunnen zijn?
vrijdag 4 januari 2013 om 15:50
vrijdag 4 januari 2013 om 22:55
Nee, juist niet. Ik heb er niet zo veel mee. Ik volg de ontwikkelingen ook helemaal niet. Volgens mij was ik de laatste in nederland die een mobiel kocht oh nee, dat was mijn moeder. Ipad, smartphone heb ik ook niet. Bellen met de computer dat je elkaar dan ziet, dat vind ik ook verschrikkelijk (meestal ga ik dan wat rond rommelen zodat ze me niet zien, en duw ik een van de kinderen voor de camera). Ik krijg dan heimwee naar die oude grijze ptt telefoons met zo'n draaischijf. Als ik er echt niet meer aan ontkom dan ga ik mee met mijn tijd.
Heb jij ook dat als het jaartal gewisseld is, je eerst nog moet wennen en overal 2012 op wilt zetten?
Heb jij ook dat als het jaartal gewisseld is, je eerst nog moet wennen en overal 2012 op wilt zetten?