The never ending question deel 86

05-08-2012 18:47 3010 berichten
Iedereen is welkom om vragen te beantwoorden en een andere vraag te stellen!quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 augustus 2012 @ 18:45:

Nee ik neem altijd zelf tassen mee beter voor het milieu.

Kom je ook naar het nieuwe topic welke ik nu ga openen?
Alle reacties Link kopieren
Maastricht denk ik.

Heb jij weleens iets bovennatuurlijks meegemaakt?
Nee.

Heb je je wel eens zorgen gemaakt over het uiterlijk van je schaamlippen?
Nooit.

Jij?
nee.

Heb jij je wel eens zorgen gemaakt over het uiterlijk van je piemel (of die van je partner)?
Nee, er flappert niets, alles zit netjes verpakt, er bungelt niets buiten. Ziet er prima uit.

Nou, maar dat weten jullie al... Ik ben ooit in bed beland met iemand met een micropiemel... Maar de piemel van mijn vriend is prachtig. Gewoon een mooie, rechte piemel met niet te grote ballen die niet echt hangen. En ook nog een prachtige grote!

Hoe zag de vreemdste piemel eruit die jij ooit gezien hebt?
Die was heel lang en dun. En ik vond er niets aan, zit ie er nu in of niet?

Heb je iemand op het forum wel eens door de computer willen trekken om diegene door elkaar te rammelen om diegene te overtuigen dat die fout zit?
Bij gebrek aan schaamlippen nooit gedaan maar ook nog nooit gedacht bij een vrouw: doe eens een correctie! Tegen de tijd dat je ze te zien krijgt, heb je sowieso wel andere dingen aan je hoofd... Te laat.

Ja, regelmatig.

Waar knap je op af in bed?
Als iemand niet verzorgt is (oerwoud, vieze piemel) en als iemand niet aan voorspel doet maar m er zo even in wil rammen. Néh..

Jij?
Te weinig intiatief. Ik hou van doortastende mannen :-)

En wat vind je qua uiterlijk een afknapper?
Your luck's about to change, cher.
Alles aan deze man! En als ik 1 ding moet noemen dan zeg ik... een slecht gebit!

Jij?
Uggs.

Xander de Buisonje.

Xander de Buisonje in Uggs!

Uiterlijkheden zou ik niet snel op afknappen; misschien als iets er echt onsmakelijk uitziet - een wond ofzo. Maar nog niet iets tegengekomen dat een afknapper was.

Welk gedrag in het verleden (voor het aangaan van de relatie) zou een dealbreker in/voor een relatie kunnen zijn?
Ontrouw

Mishandeling

Strafblad

Wat zou je het liefste aan je huis willen veranderen?
Een extra toilet, op de tweede verdieping. Ben het zat om steeds naar beneden te lopen als ik boven iets aan het doen ben.

Wat is je kledingstijl?
Your luck's about to change, cher.
(smart) casual

Wat is je grootste wens?
GiB

Veel zwart, veel rokjes (ook in kleur). Een beetje stoer en vrouwelijk gecombineerd.

Mijn grootste wens is om zwanger te kunnen worden en een kindje te krijgen.

Welk kledingstuk of schoeisel moet volgens jou echt verboden worden? (behalve uggs)
Crocks, sandalen en van die lage schoenen met een grote bontkraag aan de bovenkant.

Bij welke (online) winkel slaag jij bijna altijd?
Massimo Dutti is momenteel favoriet.

Wat was je mooiste moment in 2012?
Potver, ik zou er niet zo één twee drie iets kunnen noemen eerlijk gezegd...

Ik laat de vraag staan...
wandeling door de Bist i Bad Lands.

Voor welke forummer zou jij al dan niet figuurlijk een kaarsje willen branden?
Voor IBI. Het maakt altijd erg veel indruk op me hoe ze over haar Patrick spreekt en ik vind het vreselijk voor haar dat ze zo´n onvoorstelbaar verdriet heeft.

En jij?

Ziet er gaaf uit GiB, heb het even gegoogled.
Ook voor IBI

Word jij af en toe ook gestoord van apparaten die niet doen wat jij wilt?
I am surrounded by morons
Ja. Leuk techniek, maar als het niet werkt

Vind je dat mannen beter kunnen autorijden dan vrouwen?
Nee. Misschien gemiddeld genomen wel beter inparkeren maar zeker niet veiliger.

Vind jij jezelf handig met nieuwe technologieën (in vergelijking met leeftijdsgenoten)?
Nee, juist niet. Ik heb er niet zo veel mee. Ik volg de ontwikkelingen ook helemaal niet. Volgens mij was ik de laatste in nederland die een mobiel kocht oh nee, dat was mijn moeder. Ipad, smartphone heb ik ook niet. Bellen met de computer dat je elkaar dan ziet, dat vind ik ook verschrikkelijk (meestal ga ik dan wat rond rommelen zodat ze me niet zien, en duw ik een van de kinderen voor de camera). Ik krijg dan heimwee naar die oude grijze ptt telefoons met zo'n draaischijf. Als ik er echt niet meer aan ontkom dan ga ik mee met mijn tijd.

Heb jij ook dat als het jaartal gewisseld is, je eerst nog moet wennen en overal 2012 op wilt zetten?
Nee. Komt denk ik door mijn baan - door mijn rooster te plannen zit ik eigenlijk altijd 6 weken vooruit in de tijd.

Vul in: .... Nukem

(kenners in de zaal? memories... )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven