The never ending question deel 86
zaterdag 5 januari 2013 om 17:29
Nee, ik ben niet knap, ook niet lelijk.. Maar ik heb wel een vriendelijke, aantrekkelijke uitstraling. Dat komt vooral door m'n grote groene ogen. Er wordt regelmatig met me geflirt. Niet denken dat ik mega zelfverzekerd ben hoor, maar mijn hoofd en haar maakt de rest van mijn lijf op dit moment goed.
Je hangt op de bank, dekentje over je heen, een gezellige foute film te kijken... Wat snack je op dat moment 't liefst?
Je hangt op de bank, dekentje over je heen, een gezellige foute film te kijken... Wat snack je op dat moment 't liefst?
zaterdag 5 januari 2013 om 19:38
zaterdag 5 januari 2013 om 21:36
zaterdag 5 januari 2013 om 22:24
Nee, dat denk ik niet.. niet heel bewust in ieder geval. Ik heb wel n gesprek met mijn overleden schoonvader gehad in mijn droom. Zo werkelijk, heel mooi. Goed gevoel aan overgehouden! Ik heb in april na 6 jaar hard werken n vast contract gekregen. En mijn schoonvader zei in mijn droom dat ik wel moest blijven dromen, n doel voor ogen houden. Past helemaal bij hem. Heel fijn.
Heb jij weleens zo'n soort droom gehad?
Heb jij weleens zo'n soort droom gehad?
zaterdag 5 januari 2013 om 22:32
Ja, binnen 24 uur na het overlijden van een collega. We hebben een laatste gesprek gehad en daaruit maakte ik op dat hij het wel best vond dat hij (jong) was overleden. In de droom zag ik mensen op de achtergrond - kledingstukken en kleuren waren heel duidelijk. Het frappante is dat ik op de begrafenis zijn directe familie herkende inclusief de specifieke kledingstukken/kleuren.
Heb jij veel zwangeren in je omgeving? (werk, familie, vriendenkring, buren)
Heb jij veel zwangeren in je omgeving? (werk, familie, vriendenkring, buren)
zaterdag 5 januari 2013 om 22:42
Heb ze niet en wil ze niet. Tja, waarom niet... Ik heb geen afkeer van kinderen hoor, helemaal niet, maar ik vind ze niet leuk genoeg om permanent in mijn leven te hebben. Een capibara vind ik ook leuk, maar die hoef ik dan toch ook niet gelijk aan te schaffen? Ik geniet van mijn neefjes en nichtje, maar God, wat ben ik blij dat ik alleen de lusten en nooit de lasten heb... Ik ben heel blij met hoe mijn leven is en moet er niet aan denken om dat alles te moeten herinrichten voor een kind.
En jij?
En jij?
zaterdag 5 januari 2013 om 23:15
Ik heb ze niet, wil ze wel, maar de situatie is er (nog) niet naar. Ik overweeg nog steeds, ivm vele erfelijke dingetjes. Veel allergiën, adhd/add, luie ogen, stotteren, eczeem, astma, slechte vaten. Ik wil ons kindje alle liefde van de wereld geven om n mooi mens te kunnen worden maar ik wil me eerst goed laten voorlichten.
Kijk jij zo ook lachen om homevideo's?
Kijk jij zo ook lachen om homevideo's?